Στα πλαίσια αυτά πολλά brands έχουν ήδη διευρύνει τα νούμερά τους, ενώ η Universal Standard ξεκίνησε τρία χρόνια πριν να δίνει μία μινιμαλιστική αισθητική στα μεγάλα νούμερα που δύσκολα βρίσκεις στην αγορά. Αυτή της η κίνηση προφανώς αγκαλιάστηκε από την αγορά, ενώ δεν άφησε ασυγκίνητα άλλα brands. Πρόσφατα συνεργάστηκε με το J.Crew, λανσάροντας μία plus size συλλογή και τώρα ήρθε η σειρά του Goop (του brand που έχει στήσει η Gwyneth Paltrow).
Πρόκειται για μία συνεργασία που θα διευρύνει τα νούμερα του brand Goop, διατηρώντας την αισθητική του. «Αυτό που πρέπει να καθορίζει τις επιλογές (στα ρούχα) πρέπει να είναι το γούστο και ο προϋπολογισμός. Δεν χρειάζονται άλλα εμπόδια», σημειώνει η Polina Veksler, co-founder και chief executive της Universal Standard.
Έτσι, η νέα σειρά που αποτελείται από πέντε κομμάτια έχει ένα μεγάλο εύρος από νούμερα που καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγκών του αγοραστικού κοινού, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η αισθητική αλλάζει. Ένα ακόμα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται τελευταία σχετικά με το sizing και πώς αντιμετωπίζεται το plus size σε μία αυστηρά δομημένη βιομηχανία, όπως είναι αυτή της μόδας.
Κεντρική φωτογραφία: www.instagram.com/goop
Moda