Έρευνα: 6 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν το facebook από το κινητό τους

Πώς χρησιμοποιούμε τα social media και τα υπόλοιπα εργαλεία digital marketing; Για ποιο λόγο χρησιμοποιούμε το facebook, το twitter και το youtube; Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά δίνει η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τα social media και το digital marketing η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρόνια. Φέτος διεξήχθη την περίοδο Οκτώβριος-Νοέμβριος 2015 και συμμετείχαν 1200 Έλληνες online αγοραστές.

Όπως προκύπτει λοιπόν, 6 στους 10 χρήστες το Διαδικτύου μπαίνουν στο facebook απο το κινητό τους και συγκεκριμένα από την ειδική εφαρμογή που έχουν εγκαταστήσει, ενώ ένας στους δύο το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του.

Ειδικότερα από την έρευνα προκύπτει μεταξύ άλλων, σύμφωνα με ανακοίνωση του ELTRUN:

1. Χρήση social media

Το κινητό γίνεται πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης, αφού το 62% των internet users δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή, και μόνο το 53% μέσω του web. 1 στους 2 χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του. Το υπόλοιπο 50% δηλώνει ότι οι κινήσεις τις οποίες κάνει κατα την χρήση του facebook για την αλληλεπίδραση με τους υπόλοιπους “friends” είναι: like (58%), chat (54%), share (20%), ενώ μόνο το 8% δηλώνει ότι προβαίνει σε ενέργειες όπως uploading photos και tagging προϊόντων.

Στην φετινή έρευνα, αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του μέσου με τις επιχειρήσεις: Like σε σελίδες με εμπορικό

περιεχόμενο (19%), like σε σελίδες εταιρειών και προϊόντων (12% και 8% αντίστοιχα). Οι χρήστες δηλώνουν πιο ώριμοι ως προς την χρήση του μέσου και οι πιο σημαντικές ανησυχίες που έχουν είναι η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνουν (45%) και η

χρησιμότητα του χρόνου που δαπανούν κατά την χρήση του μέσου (23%), ποσοστά τα οποία έχουν αυξηθεί αισθητά σε σχέση με την περσινή έρευνα.

Το επόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με έντονη χρήση από τους Internet users, είναι το youtube. Οι χρήστες δηλώνουν ως βασική ενέργεια την ακρόαση ραδιοφώνου (92%). Η έρευνα αναδινύει ένα ποσοστό 67% οι οποίοι δηλώνουν ότι κάνουν skip τις διαφημίσεις,

καθώς όμως και μια αναδυόμενη τάση (12%) όσον αφορά την αλληλεπίδρση των χρηστών

του youtube με τις νέες μορφές διαφήμισης του μέσου. Σημαντικό είναι, τέλος το ποσοστό συνδυσμού της χρήσης του youtube με το facebook: το 41% δηλώνει ότι ψάχνει videos στο

youtube, προκειμένου να τα αναρτήσει στο facebook.

Τέλος, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο φαίνεται να κερδίζει έδαφος είναι το twitter. 1 στους 4 χρήστες του internet δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου. Σημνατικό γεγονός το οποίο ενίσχυσε την χρήση του μέσου και το 45% των χρηστών του δηλώνει ότι το ώθησε να εξικοιωθεί με αυτό, είναι η εμφάνιση των capital controls. Κατά την διάρκεια της συγκεκριμένης σημαντικής περιόδου, οι χρήστες

επιθυμούσαν να ενημερώνονται άμεσα για τις εξελίξεις, από διαφορετικές πηγές προκειμένου να έχουν την δυνατότητα σχηματισμού της προσωπικής τους άποψης. Γρήγορα  αντιλήφθηκαν, ότι το twitter, είναι το μέσο που μπορούσε να ικανοποιήσει την συγκεκριμένη ανάγκη τους.

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: