News tags : Κορονοϊός Πόλεμος Ουκρανία Συντάξεις ΕΝΦΙΑ Μετανάστες Μνημόνιο
Auto Ζώδια Σχέσεις Συνταγές Γυναίκα Μόδα MEDIA Σινεμά-tv Εργασία Αστεία Viral Games Quizzes

Έρευνα Μόδας του GLAMI: Τα trends που θα ήθελαν να «εξαφανίσουν» οι γυναίκες και άντρες από τη μόδα

Έρευνα Μόδας από το GLAMI: Τα trends που θα ήθελαν να «εξαφανίσουν» οι γυναίκες και άντρες καταναλωτές από τη μόδα.

Love them or hate them? Μία ερώτηση συνηθισμένη όταν βρισκόμαστε σε ένα δοκιμαστήριο, όταν κάνουμε διαδικτυακές αγορές ή ακόμη κι όταν παρατηρούμε το outfit του αγαπημένου μας celebrity σε μια οθόνη! Το GLAMI, μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, στο πλαίσιο της πιο πρόσφατης έρευνας Fashion (Re)search, συνέλεξε δεδομένα από περισσότερους από 27.000 καταναλωτές σε εννέα διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες – ανάμεσά τους και η Ελλάδα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γίνουν «fashion experts» για μία ημέρα, αναδεικνύοντας τα Dos & Dont’s της ανδρικής και γυναικείας μόδας!

Το GLAMI πιστεύει ακράδαντα και υποστηρίζει πως η μόδα απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από το στιλ, την ηλικία ή την εμφάνιση. Ενθαρρύνει κάθε άτομο να νιώθει αυτοπεποίθηση και να εκφράζει τον εαυτό του μέσα από το στιλ του! Βεβαίως, όμως, ποιος δεν θα ήθελε να γνωρίζει ποια είναι τα trends που οι καταναλωτές θα ήθελαν να… εξαφανιστούν από τον χάρτη του γυναικείου και ανδρικού στιλ;

Τι δεν θα ήθελαν να ξαναφορέσουν οι άντρες;

Τι κι αν πολλοί επιλέγουν αυτόν τον συνδυασμό ως άνετο ή και μοδάτο (!), πλέον οι κάλτσες φορεμένες με σανδάλια είναι στη λίστα των περισσότερο ανεπιθύμητων στιλιστικών επιλογών, με άνδρες και γυναίκες να εύχονται να εξαφανιστεί αυτή η τάση από το ανδρικό ντύσιμο. Παρομοίως, οι ψηλές κάλτσες με μοκασίνια αποτελούν το δεύτερο λιγότερο αγαπημένο trend – μπορεί να φαίνεται cool φορεμένο σε ένα session γκολφ αλλά κανείς δεν το επιλέγει πια για άλλες περιστάσεις.

Η επίδραση της hip hop μουσικής στη βιομηχανία της μόδας μετράει δεκαετίες πλέον, με πολλούς άνδρες καλλιτέχνες αλλά και fashion lovers να προσθέτουν χρυσά αξεσουάρ όπως αλυσίδες και δαχτυλίδια στο ντύσιμό τους, ως μέρος της αισθητικής που αντιπροσωπεύουν. Ωστόσο οι γυναίκες φαίνεται ότι δεν συγκινούνται πλέον από τη συγκεκριμένη τάση.

Ζήτημα άνεσης ή στιλιστική επιλογή; Παρά την ανάπτυξη της βιομηχανία των ανδρικών μαγιό, φαίνεται ότι το εσώρουχο κάτω από μαγιό αποτελεί μια από τις τάσεις που οι καταναλωτές αγαπούν να φορούν και ταυτόχρονα μισούν να βλέπουν! Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες το κατατάσσουν μεταξύ των 5 λιγότερο αγαπημένων trends.

Από τις δουλειές στον κήπο μέχρι την πασαρέλα του οίκου Balenciaga τα παπούτσια Crocs αποτελούσαν πάντα υλικό για στιλιστικές διαμάχες. Μπορούν να φορεθούν στην καθημερινότητα ή είναι προτιμότερο να φοριούνται σε δραστηριότητες του σπιτιού όπως η κηπουρική; Αν ρωτήσετε τους χρήστες του GLAMI, η απάντηση είναι ξεκάθαρη – κρατήστε τα Crocs σας για τον κήπο σας!

Η λίστα των «Bottom 5» ολοκληρώνεται με ακόμα μια τάση των 90s που παρά την άνεση που προσφέρει και το ποσοστό ανδρών που την επιλέγουν, θεωρείται όχι και τόσο stylish! Οι τσάντες μέσης μπορεί να είναι βολικές για τον άνδρα αφού χωρούν το κινητό, τις κάρτες και τα κλειδιά του, αλλά είναι ανάμεσα στις λιγότερο αγαπημένες επιλογές μεταξύ των ανδρών – και των γυναικών, όπως φαίνεται που δεν τις συμπαθούν ιδιαιτέρως.

Τα παραπάνω αποτελέσματα είναι μέρος του Fashion (Re)search, της έρευνας μόδας του GLAMI που αποτελεί ένα «εργαλείο-κλειδί» για όλους όσους επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στις πιο εξειδικευμένες και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το online shopping. Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας βασίζονται στην τακτική συλλογή δεδομένων με στόχο να αναδείξουν τα πιο δημοφιλή trends σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές.

Μέσα από το www.fashion-research.gr θα ανακαλύψετε μία ολοκληρωμένη καταγραφή της αγοράς της online μόδας, με πλούσιο και αναλυτικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με οτιδήποτε έχει να κάνει με το shopping.

.

Moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ:  
Ακολουθήστε το Newsorama.gr



Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη λειτουργία της σελίδας μας Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close