Το ελληνικό και ανερχόμενο brand, EMCI, ισορροπεί ανάμεσα στο «καλό» και στο «κακό», ανάμεσα στην «ουτοπία» και στη «δυστοπία» της εγχώριας fashion σκηνής.
Το ελληνικό, fashion brand ΕΜCI, κρύβει από πίσω του ένα αυταπόδεικτο success story. Το 2017 η σχεδιάστρια μόδας Μαργαρίτα Πριφτάκη κερδίζει το πρώτο Project Runway που γίνεται στη χώρα μας και μετά τη «νίκη» της δημιουργεί το δικό της label. Ένα label που μέσα από τις πολυμορφικές δημιουργίες του πρεσβεύει τη διαφορετικότητα και την αυτοπεποίθηση που μας γεμίζει το να φοράμε ρούχα μοναδικά αλλά και άνετα. Κομμάτια δερμάτινα, μάλλινα και βαμβακερά που μπορούν να φορεθούν με περισσότερους από έναν τρόπους δημιουργώντας πρωτοποριακά looks, πλήρως εναρμονισμένα στο στυλ της κάθε γυναίκας που τα επιλέγει.
Η συλλογή του των ΕΜCI για τη σεζόν F/W 2020-2021 δεν ξεφεύγει από τη γενικότερη φιλοσοφία του brand, παρουσιάζοντας multi wear, minimal κομμάτια που ισορροπούν ανάμεσα στο «καλό» και στο «κακό», στην «ουτοπία» και στην «δυστοπία». Ονομάζεται «Ετεροτοπία» (aka «Heterotopia») και έχει πάρει το όνομά της από την αρχαία ελληνική λέξη «έτερος» (άλλος) και «τόπος». Τα ρούχα της νέα collection δεν ταιριάζουν μόνο σε εξιδανικευμένες καταστάσεις και φυσικά δεν αντιπροσωπεύουν «ό,τι χειρότερο» υπάρχει σε αυτόν τον κόσμο. Εναρμονίζονται παντού και ταιριάζουν με όλα. Μας βοηθούν να ενταχθούμε σε «άλλους τόπους», μοναδικούς και διαφορετικούς… σαν και εμάς.
Μaxi φορέματα με cut outs και two tone αποχρώσεις, φούστες καπιτονέ αλλά και με mesh design, volumed tops και ψηλόμεσες παντελόνες που κολακεύουν κάθε σωματότυπο, προτείνουν μία ολοκληρωμένη και κομψή γκαρνταρόμπα με fashion forward στοιχεία. Τα EMCI δίνουν ένα twist από το μέλλον σε ένα συμβατικό, ενδυματολογικά παρόν. Και πολύ τα ευχαριστούμε γι’ αυτό.
Πρέπει να δεις τις 10 πιο στυλάτες τηλεοπτικές σειρές της τελευταίας εικοσαετίας
(?)
moda