H Rihanna δεν είναι πρωτάρα «στο παιχνίδι της μόδας». Έχει ήδη αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι της τόσο στην fashion βιομηχανία όσο και σε αυτήν της ομορφιάς με την άκρως επιτυχημένη σειρά Fenty Beauty, Savage x Fenty αλλά και τις συνεργασίες με τα brands Puma, Dior, MAC και Manolo Blahnik. Tώρα όμως, σύμφωνα με το site WWD, η RiRi βρίσκεται ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα και μιας που δεν μιλάμε για την προσωπική της ζωή και δεν αναφερόμαστε σε κάποιον επικείμενο γάμο, είναι σαφές ότι εννοούμε πως είναι έτοιμη να δημιουργήσει μία μάρκα πολυτελείας με το δικό της όνομα, ένα luxury fashion label σαν αυτό που έχει και διοικεί με επιτυχία η Victoria Beckham.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του μέσου, πολλές πηγές ανέφεραν ότι έγιναν συνομιλίες μεταξύ της star και του oμίλου LVMH. Η πολυεθνική είναι έτοιμη να στρατολογήσει μια ομάδα (από fashion houses που βρίσκονται κάτω από τις φτερούγες της, όπως τα Louis Vuitton και η Celine) για τη στελέχωση του νέου fashion brand της Rihanna το οποίο θα εμπεριέχει, εκτός από ρούχα, και δερμάτινα είδη αλλά και αξεσουάρ.
Δεδομένης της επιτυχίας και της επιρροής που έχει η Rihanna στο κοινό αυτήν τη στιγμή, το να έχει στην κατοχή της και ένα sophisticated brand μοιάζει σαν μονόδρομος που φυσικά οδηγεί στην αύξηση των κερδών της. Επίσης στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρουμε πως αυτό το νέο fashion label, αν τελικά όντως λανσαριστεί μέσα στο 2019, θα είναι το πρώτο που δημιουργείται εξολοκλήρου από την LVMH μετά το 1987 όταν και έκανε το ίδιο με τον Christian Lacroix. Αυτή η κίνηση, λοιπόν, είναι ένα ρίσκο και για τις δύο πλευρές ασχέτως αν εμείς δεν το βρίσκουμε καθόλου «τραβηγμένο»… θεωρούμε την επιτυχία της Rihanna δεδομένη και σε αυτό το καινούργιο, «αχαρτογράφητο έδαφος».
Δες επίσης: Δείξε μου το πουλόβερ σου να σου πω τι αξεσουάρ πρέπει να βάλεις
(?)
moda