Ενα ακόμη ηχηρό μήνυμα για την ασφάλεια, τη φιλοξενία και τις ομορφιές της ελληνικής πρωτεύουσα έστειλαν ευρωπαίοι μπλόγκερς στο πλαίσιο του TBEX Europe 2014, του συνεδρίου των ταξιδιωτικών μπλόγκερς που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Ο απολογισμός του συνεδρίου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς, το μήνυμα της Αθήνας έφτασε σε 11,7 εκατομμύρια χρήστες του Twitter, ενώ, οι 850 και πλέον ταξιδιωτικοί μπλόγκερς και συγγραφείς που συμμετείχαν δήλωσαν ότι παίρνουν μαζί στις αποσκευές τους τις καλύτερες εντυπώσεις.
Το «κύμα» θετικής δημοσιότητας για την Αθήνα και τις εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες υιοθέτησαν και… διέσπειραν διαδικτυακά οι μπλόγκερς που συμμετείχαν στο συνέδριο που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων.
Χαρακτηριστικό είναι, όπως σημειώνει το traveldailynews.gr, πως μόνο στο twitter και μόνο οι επίσημες ετικέτες (hashtags) #ΤΒΕΧATHENS #THISISATHENS από 20 ως και 27 Οκτωβρίου «διαβάστηκαν» (reach) από περισσότερους από 11,7 εκατ. μοναδικούς χρήστες (unique users) και συγκέντρωσαν περισσότερες από 68.086.915 προβολές (impressions) μέσα από 14.500 αναφορές από περισσότερους από 3.400 διαφορετικούς χρήστες.
Το μήνυμα ότι η Αθήνα είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής και πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός, με μοναδικά πολιτιστικά, ιστορικά και φυσικά χαρακτηριστικά, διαχέεται διεθνώς με ανεπανάληπτο τρόπο.
Από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας, πριν ακόμα ξεκινήσει η διοργάνωση, μέχρι και σήμερα, έχουν, ήδη, καταγραφεί χιλιάδες αναρτήσεις και αφιερώματα σε όλα τα δημοφιλή διεθνή μέσα κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης και blogs (twitter, facebook, instagram, pinterest κ.α) που αθροιστικά έχουν αποδώσει εκατομμύρια προβολές και αναγνώσεις.
Από τα προφίλ social media του δήμου Αθηναίων δημιουργήθηκαν περισσότερα από 350 είδη περιεχομένου (tweets, posts, instagram φωτογραφίες, interactions κ.λπ.).
Το TBEX Athens 2014, σε αριθμούς:
- Συμμετείχαν 850 ταξιδιωτικοί Bloggers, συντάκτες ταξιδιωτικών και τουριστικών media, φωτογράφοι, κινηματογραφιστές και ειδικοί.
- Οι επισκέπτες προέρχονταν από συνολικά 53 χώρες από όλες τις περιοχές του κόσμου, με την πλειονότητα αυτών, από τη Β. Αμερική (32%), την Ευρώπη (38%)και την Ασία (11%).
- Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 70 περιηγήσεις και επισκέψεις εξοικείωσης εντός Αττικής και έξι άλλα fam trips σε άλλες περιοχές της χώρας (Ήπειρος, Μετέωρα, Κυκλάδες, Θεσσαλονίκη, Μαγνησία, Πελοπόννησο).
- Συνολικά, πάνω από 65 φορείς και επιχειρήσεις υποστήριξαν τη διοργάνωση.
Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης τόνισε ότι μέσα από αυτήν την εξαιρετική διοργάνωση, το μήνυμα της Αθήνας μεταδίδεται κυριολεκτικά σε κάθε γωνιά του πλανήτη. «Η πόλη μας βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής εκατοντάδων κορυφαίων τέτοιων διαμορφωτών γνώμης μέσω των μεγαλύτερων δικτύων social media και ταξιδιωτικών blogs, ενώ ο απόηχος της διοργάνωσης για τον προορισμό μας, θα αναπαράγεται για μεγάλο, ακόμη, χρονικό διάστημα», σημείωσε ο κ. Καμίνης και πρόσθεσε: «Η παγκόσμια αυτή συνάντηση των ταξιδιωτικών bloggers, των συγγραφέων τουρισμού, των ειδικών του τομέα τουρισμού και ταξιδιών, αποδείχθηκε το μεγαλύτερο αλλά και πιο απαιτητικό media fam trip που έχει φιλοξενήσει ποτέ η πόλη μας. Η επιτυχία του ΤΒΕΧ 2014 ήταν το αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς πολλών μηνών και ενός άνευ προηγουμένου συντονισμού των φορέων του δήμου, των κρατικών υπηρεσιών και φορέων και του ιδιωτικού τομέα. Ειδικά με την υπουργό Τουρισμού, την κυρία Κεφαλογιάννη, είχαμε μία εξαίρετη συνεργασία».
Η διοργάνωση του TBEX Europe 2014 ανατέθηκε στην Αθήνα, ύστερα από συστηματική προσπάθεια του δήμου Αθηναίων και της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και του Athens Convention Visitors Bureau (ACVB).
Το TBEX 2014 υποστήριξε ως συνδιοργανωτής ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού – ΕΟΤ, ενώ στο πρόγραμμα φιλοξενίας του συνεδρίου συμμετείχαν ως Platinum Χορηγοί, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Aegean Airlines, καθώς και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας-ΟΑΣΑ.
Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού χορήγησε εισιτήρια για δωρεάν είσοδο σε όλους τους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Ελλάδας, ενώ παράλληλα, ο ΟΑΣΑ χορήγησε εισιτήρια για όλα τα ΜΜΜ, ο Δ.Α.Α προσέφερε τις κάρτες Athens Spotlight, ο Δήμος Καλύμνου σφουγγάρια Καλύμνου, η Mastic spa σαμπουάν και αφρόλουτρα της εταιρείας, o Σύνδεσμος Ελληνικού Οίνου μπουκάλια κρασί από τα μέλη του, η COCO-MAT πολυθρόνες για τα Keynote speeches, καθώς και δώρα για όλους τους συνέδρους, ο Μαραθώνιος Αθήνας-ΣΕΓΑΣ t-shirts με θεματικά λογότυπα του Μαραθωνίου, η Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων παραχώρησε όλους τους χώρους για την διοργάνωση της εκδήλωσης καλωσορίσματος του ACVB, καθώς και τις τσάντες καλωσορίσματος.