F1 GP Σιγκαπούρης: Ο Lando Norris κέρδισε την Pole Position και ξεκινάει από την 1η θέση του Grid

Σήμερα Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου, στις 15.00 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος) ξεκινάει ο 18ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, στη Σιγκαπούρη. Στην Ελλάδα έχουμε μεσημέρι αλλά στη Σιγκαπούρη ξεκινάει νύκτα και γίνεται υπό το φως των προβολέων.

Στην εκκίνηση παίζονται πολλά. Αν στρίψει πρώτος ο Norris είναι σίγουρο ότι θα διατηρήσει την 1η θέση αφού η McLaren είναι φέτος πιο γρήγορη τόσο από την Red Bull όσο και από την Ferrari.

Αν κρίνουμε από τις προηγούμενες εκκινήσεις του Lando Norris θα θυμηθούμε ότι όταν είναι πρώτος έχει άγχος και οι εκκινήσεις του δεν είναι άριστες. Αντίθετα ο Ολλανδός, αρκετά πιο έμπειρος – έχοντας επιλέξει και άλλες γόμες- καταφέρνει να πεταχτεί μπροστά και να στρίψει πρώτος. Αυτό θα δυσκολέψει τον Norris που θέλει νίκη για να πλησιάσει ακόμη περισσότερο στη βαθμολογία τον Verstappen.

Ο τρίτος της παρέας, ο πολύπειρος και 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής L. Hamilton ελπίζει στην εκκίνηση να κάνει το λάθος ο Verstappen και να ακουμπήσει τον Norris. Αυτό θα είναι η καλύτερη ευκαιρία να βρεθεί από το λάθος των δύο στην πρώτη θέση.

Από τους 14 αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι σήμερα εκεί τους 9 έχουν κερδίσει οι πιλότοι που ξεκίνησαν από την πρώτη θέση.

Πριν από το σημερινό Grand Prix o Verstappen έχει 313 βαθμούς και ο Norris 254. Στην 3η θέση βρίσκεται ο Charles Leclerc me 235 βαθμούς.

Η διαφορά ανάμεσα στους δύο πρώτους πιλότους μπορεί να είναι 59 βαθμοί όμως είναι μικρή αφού το πρωτάθλημα έχει ακόμη μέλλον.

Χθες αρκετοί πιλότοι προσπαθούσαν να βρουν το ρυθμό τους αλλά και το ιδανικό τους κράτημα. Πολλοί παραπονέθηκαν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από το σετάρισμά τους.

Για μία ακόμη φορά στα ελεύθερα δοκιμαστικά αλλά και στις κατατακτήριες υπήρξαν αρκετά περιστατικά που άλλαξαν το ρυθμό των πιλότων. Για παράδειγμα η εμφάνιση μιας σαύρας στην πίστα -συμβαίνει αυτό στη Σιγκαπούρη- αλλά και η έξοδος του Carlos Sainz στο Q3. Ο Ισπανός πιλότος έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και κατέληξε στα προστατευτικά της τελευταίας στροφής.

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: