Ήταν ένας φοβερός αγώνας που είχε έντονο συναγωνισμό, με αρκετές εναλλαγές και δυναμικά προσπεράσματα. Με το θερμόμετρο να δείχνει 30 βαθμούς, χιλιάδες Αμερικάνοι από νωρίς το πρωί κατέκλυσαν την πίστα στο Austin για να παρακολουθήσουν τη μεγάλη «κόντρα» ανάμεσα στους δύο πιλότους της Red Bull και της Mercedes.
Στη σειρά εκκίνησης ο Verstappen ήταν μπροστά. Είχε κερδίσει άλλωστε την Pole Position. Δίπλα του με διαφορά οκτώ μέτρων πιο πίσω ο Hamilton. Τα φώτα έσβησαν και ένας συναρπαστικός αγώνας ξεκίνησε.
Ο Verstappen έφυγε γρήγορα . Το ίδιο γρήγορα ξεκίνησε και ο L.Hamilton ο οποίος είχε την εσωτερική για την πρώτη στροφή. Το ιδανικό σενάριο για τον Βρετανό πέτυχε. Στην πρώτη στροφή κράτησε τέτοια γραμμή που δεν άφησε κανένα περιθώριο στον Ολλανδό να αντιδράσει. Ο Βρετανός έκανε μια καθαρή προσπέραση που δεν αμφισβητείται από κανέναν. Και κατάφερε να τεθεί επικεφαλής από την αρχή του αγώνα.
Η πίστα στο Austin έχει μια ιδιαιτερότητα. Έχει αντίθετη φορά με αυτή που έχουν οι δείκτες του ρολογιού ενώ οι πίστες στα άλλα Grand Prix έχουν τη φορά που έχουν οι δείκτες και που προτιμούν περισσότερο οι αγωνιζόμενοι.
Στον 7 από τους 56 γύρους ο Hamilton είδε να γεμίζουν οι καθρέφτες με το μονοθέσιο της Red Bull.Μάλιστα ο Hamilton είπε στον τημ μάνατζερ της Mercedes ότι κινείται στο όριο αλλά ο Ολλανδός τον πλησιάζει. Η αλήθεια είναι ότι η αυστριακή ομάδα έχει κάνει καλή δουλειά και προβληματίζει τους οδηγούς της Mercedes.
Το πρώτο λάθος έγινε στον 14 γύρο.Ο Hamilton μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Τα τρία δευτερόλεπτα που κράτησε παραπάνω ήταν αρκετά για να τον περάσει ο Verstappen πρίν ο Βρετανός βγει στην πίστα. Το περίεργο είναι ότι όταν ο Verstappen τέθηκε επικεφαλής του αγώνα σηκώθηκαν και πανηγύρισαν οι Αμερικανοί θεατές.
Ο Pierre Gasly ( AlphaTauri) αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψε αρκετά νωρίς .
Στον 28 γύρο για λίγο εμφανίσθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας γιατί υπήρξαν θραύσματα στην πίστα.
Στον 29 γύρο ο Verstappen μπήκε στα πίτς για δεύτερη φορά όπου έβαλε τα ελαστικά με Hard γόμα.
Στον 35 γύρο ο Bottas μπήκε και αυτός για αλλαγή ελαστικών και όταν επανήλθε στον αγώνα ήταν στην 7η θέση.
Ο Φιλανδός που είχε ξεκινήσει από την 9η θέση προσπαθούσε περισσότερο να μπει στην πεντάδα για να βοηθήσει την ομάδα του να κερδίσει τους απαραίτητους βαθμούς για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Στον 38 γύρο ο Hamilton μπήκε και αυτός με τη σειρά του για να κάνει το δεύτερο πίτ στοπ. Παρά τον πολύ καλό χρόνο που έκαναν οι μηχανικοί (2.4’’) ο Hamilton όταν επέστρεψε στην πίστα ήταν οκτώ δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό.Ο αγώνας είχε ενδιαφέρον.Στον 40 γύρο τίποτα δεν είχε κριθεί. Στην πρώτη πεντάδα ήταν ο Verstappen (Red Bull) , o Hamilton ( Mercedes) , o Perez (Red Bull), o Leclerc ( Ferrari) και ο Ricciardo (McLaren).
Όσο οι γύροι έφταναν προς το τέλος τόσο το ενδιαφέρον κορυφωνόταν. Ο Bottas προσπαθούσε με τη βοήθεια του DRS να περάσει τον Sainz και στη συνέχεια τον Ricciardo.
Στον 49 γύρο ο Hamilton άρχισε να ανεβάζει το ρυθμό του και να πλησιάζει τον Verstappen. Ο Ολλανδός έβλεπε διαρκώς στους καθρέφτες του τον Hamilton o οποίος προσπαθούσε να τον πλησιάσει για να τον περάσει. Από την άλλη πλευρά ο Ολλανδός προσπαθούσε και να μη χάσει την πρώτη θέση αλλά και να κάνει σωστή διαχείριση των ελαστικών για να αντέξουν μέχρι τον τερματισμό.
Τελικά ο Verstappen τερμάρτισε πρώτος και αποθεώθηκε απο τους Αμερικανούς. Ήταν η 7η φετινή του νίκη και η 18η στην καριέρα του. Με αυτή τη νίκη του άνοιξε τη βαθμολογική του διαφορά απο τον Hamilton και πήρε μια καλή ανάσα για τον επόμενο αγώνα.
Τρείς οδηγοί εγκατέλειψαν. Ο Alonso (Alpine), o Ocon (Alpine) και ο Gasly (AlphaTauri).
Η τελική κατάταξη:
F1: O Ολλανδός κέρδισε στο Austin και άφησε 12 βαθμούς πίσω τον Βρετανό gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER