Το σημαντικό ιταλικό μοντέλο, κοιτά με νέο ενδιαφέρον την κατηγορία κλειδί για τις πωλήσεις της Fiat. Οι προοπτικές μεγάλες, αν αναλογιστείς την πλήρη εξέλιξη του, πλαισιωμένη ιδανικά από μια πλήρη γκάμα κινητήρων.
Οι στρογγυλεμένες γραμμές και οι αυξημένες διαστάσεις, χαρίζουν στο νέο Panda μια σαφώς πιο θελκτική οπτική εικόνα. Τα πολυμορφικά στοιχεία στη σχεδίαση του περνούν πιο απαλά στο μάτι, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και ισορροπημένο αποτέλεσμα. Το bonus των εξωτερικών διαστάσεων έχει ενισχύσει το χώρο για τους επιβάτες, ενώ με 20lt επιπλέον έχει προικιστεί και ο χώρος αποσκευών (225lt), που με το συρόμενο πίσω κάθισμα μπορεί να φτάσει τα 260 lt.
Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή , ενώ ο διάκοσμος και οι χρωματικές αποχρώσεις στο εσωτερικό, δημιουργούν μονάχα ευχάριστα συναισθήματα. Σημείο αναβάθμισης του εσωτερικού, το προαιρετικό τεχνολογικό gadget Blue&MeTM, που περιλαμβάνει hands-free με Bluetooth®, εντολές με αναγνώριση φωνής, θύρα USB, MP3 player, SMS και κατόπιν επιλογής το σύστημα πλοήγησης TomTom2 LIVE.
Δύο κύλινδροι, ένα μικρό turbo και 875 κυβικά κάνουν παιχνίδι σε αυτό Panda, το οποίο προσφέρει 85 άλογα και καταφέρνει να γλιστρά από το βραχνά των τελών κυκλοφορίας.
Επιπλέον υπάρχει και πρόγραμμα ECO, που αναζητά πιο χαμηλές τιμές κατανάλωσης, μειώνοντας τη ροπή κατά 45 Nm (από 145 στα 100 Nm), με τον κινητήρα να ανταποκρίνεται αισθητά πιο νωχελικά στο πάτημα του γκαζιού. Η λειτουργία Start&Stop συμπληρώνει το green πακέτο.
Σε μικτούς ρυθμούς κίνησης οι επιδόσεις του Twinair (0-100 km/h σε 11,2»), έχουν και το ανάλογο τίμημα σε καύσιμο. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 7.0 lt/100km, δείχνοντας ανοδικές τάσεις, αναλόγως διαθέσεων του οδηγού. Με το κουμπάκι ECO στο ΟΝ κλέβοντας τη μισή μπουκιά από το στόμα του οδηγού, μπορείς με ευλάβεια να προσεγγίσεις τιμές κάτω από τα 6.0 lt/100km.
Η ψηλή θέση οδήγησης και ο στρατηγικά τοποθετημένος επιλογέας ψηλά στο ταμπλό προσθέτουν ένα σημαντικό άγγιγμα ευχρηστίας στο καθημερινό πέρα-δώθε της αστικής μετακίνησης. Αρχικά στέκεσαι στη λειτουργία της ανάρτησης, που απορροφά αποτελεσματικά το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων και προσφέρει εξαιρετική για την κατηγορία ποιότητα κύλισης.
Το ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης έχει αστική φιλοσοφία και ανάλογη ευχρηστία (ειδικά στη λειτουργία City), στοιχείο που όμως μειώνει τη διάθεση να ανεβάσεις ρυθμό σε μια κλειστή διαδρομή. Το επιπλέον δίχτυ ασφαλείας του ESP βρίσκεται στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού (με κόστος 350€). Βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και στα φρένα, τα οποία εμπνέουν στο Panda του σήμερα περισσότερη εμπιστοσύνη.
Στο ταξίδι η ηχομόνωση, η σταθερότητα και η λογική αεροδυναμική «ενόχληση» του Panda βρίσκουν κορυφή για την κατηγορία των μικρών πόλης. Μαζί με το ταλέντο του Twinair κινητήρα που χαρίζει ζωηράδα στο δρόμο, δίνουν θάρρος στο χωριάτη –π.χ τον άμαθο οδηγό της πόλης- για γρήγορο ταξίδι.
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 11.500 (εκτίμηση)
Tags: sms, εικόνα, κόστος, μοντέλο, Πρόγραμμα, σήμερα, ταξί