Ο αρμόδιος Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης και η αναπληρώτρια Μερόπη Τζούφη με γραπτή δήλωσή τους επικρίνουν τη συνολική στάση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως, υποστηρίζοντας ότι «αναζητεί διέξοδο από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει».
Οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνουν πως η «επιμονή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στη μη σύγκληση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπως επίσης και η απόφαση – κόλαφος του ΣτΕ για τη σημαία, έπληξαν την εικόνα της συμπαθούς, νομικά καταρτισμένης και με δημοκρατικές ευαισθησίες Υπουργού».
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή
«Διέξοδο από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει, αναζητά η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως με την επιστολή που απέστειλε από κοινού με τον Υφυπουργό Β. Διγαλάκη, ζητώντας διάλογο και ανταλλαγή απόψεων. Η επιμονή της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας στη μη σύγκληση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπως επίσης και η απόφαση-κόλαφος του ΣτΕ για τη σημαία, έπληξαν την εικόνα της συμπαθούς, νομικά καταρτισμένης και με δημοκρατικές ευαισθησίες Υπουργού.
Εχθές δε μιλήσαμε τυχαία για λογική Βουρβόνων. Η Δημοκρατία και η κοινοβουλευτική τάξη έχουν κανόνες και τους τελευταίους μήνες επισημαίνουμε μια σειρά από αντιθεσμικές και αντιδημοκρατικές πρακτικές. Η Διαρκής Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων αποτελεί το βασικό βήμα διαλόγου της εθνικής αντιπροσωπείας. Και δυστυχώς δεν έχει συνεδριάσει ούτε μια φορά για θέματα παιδείας, παρά το γεγονός ότι κρίσιμες τροπολογίες και διατάξεις -με αμιγώς εκπαιδευτικό περιεχόμενο- κατατίθενται σε νομοσχέδια άλλων Υπουργείων.
Οι επιπολαιότητες και οι αυθαιρεσίες της κας Κεραμέως δεν προσέκρουσαν μόνο στη σθεναρή αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά έχουν αρχίσει να τροφοδοτούν το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα. Ακόμα και ο Πρόεδρος της Βουλής Κ. Τασούλας και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Γ. Στύλιος πήραν αποστάσεις από την αντι-κοινοβουλευτική πρακτική που εφάρμοσε η υπουργός Παιδείας. Αν η υπουργός εννοεί το διάλογο που επικαλείται στην επιστολή, οφείλει να αποσύρει τις διάσπαρτες διατάξεις και τροπολογίες, να συντάξει σχέδιο νόμου και να το παρουσιάσει στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Από τη δική μας μεριά, προφανώς και θα προσέλθουμε στο διάλογο, αρκεί να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο του και να μην αποτελέσει άλλοθι ή δικαιολογία για την αδρανοποίηση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και την παράκαμψη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, τη σύγκληση της οποίας ζητούμε εκ νέου. Με δεδομένη την απόφαση του ΣτΕ, το υπουργείο Παιδείας οφείλει να αποσύρει τη διάταξη για τη σημαία και να δώσει εντολή ώστε οι σημαιοφόροι να επιλεγούν με κλήρωση και συμμετοχή όλων των μαθητών και των μαθητριών βάσει του ισχύοντος πλαισίου».
Πολιτική