Αν σε κάποια βόλτα σας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης συναντήσετε μια εντυπωσιακή ξανθιά, με καλοχτενισμένες μπούκλες και πολύ ροζ στις ενδυματολογικές επιλογές της, δεν έχει έρθει στην πόλη η Μάργκοτ Ρόμπι που ενσαρκώνει την «Barbie» στην πολυσυζητημένη ταινία του καλοκαιριού.
Τι έχει συμβεί; Όπως λένε κομμωτές στη Θεσσαλονίκη η φρενίτιδα για την Μπάρμπι που έχει επεκταθεί σχεδόν παντού, δεν άφησε απ’ έξω τον κλάδο τους. Στα κομμωτήρια σπεύδουν όλο και περισσότερες γυναίκες, αλλά και άνδρες, επίδοξες Barbie και επίδοξοι Κεν. Επομένως, κυκλοφορούν πολλοί ανάμεσα μας που τους μοιάζουν ή προσπαθούν να τους μοιάσουν.
«Έχουμε τουλάχιστον τέσσερα ραντεβού την ημέρα από πελάτισσες που ζητούν ξανθό μαλλί της Μπάρμπι και από πελάτες για το ανδρικό που επιθυμούν αρκετά έντονες, ξανθές ανταύγειες. Πρώτα τηλεφωνούν και ρωτούν, εάν μπορούν να πετύχουν τη συγκεκριμένη μεταμόρφωση και στη συνέχεια έρχονται στο κομμωτήριο με τη φωτογραφία της πρωταγωνίστριας στο κινητό. Μπορώ να σας πω, αν και χρόνια τώρα οι Ελληνίδες επιλέγουν το ξανθό χρώμα, το τελευταίο διάστημα με αφορμή την κινηματογραφική ταινία το ενδιαφέρον είναι πιο αυξημένο», εξηγεί στο Αθηναϊκό- Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η Ευτυχία Τζώρτζη, ειδικός κομμωτικής τέχνης.
«Κυρίως τα νεαρότερης ηλικίας κορίτσια που αγαπούν έτσι και αλλιώς τις αλλαγές και επίσης δεν τις φοβούνται, μεταμορφώνονται σε Μπάρμπι. Θα σας πω, όμως, ότι τολμούν και κάνουν πιο έντονα ξανθά χρώματα και μεγαλύτεροι. Ειδικά τις προηγούμενες ημέρες, μετά την πρεμιέρα της ταινίας στη χώρα μας, πολλές κυρίες και κύριοι κάθισαν στην καρέκλα του κομμωτηρίου και βγήκαν με κινηματογραφικό αέρα», προσθέτει, ενώ σε ό,τι αφορά το χτένισμα παρατηρεί ότι «ενώ έως τώρα επέλεγαν πιο απλές γραμμές και πιο φυσικά, σπαστά μαλλιά τώρα θέλουν όλο και πιο έντονες μπούκλες αλλά και αξεσουάρ, στέκες, κορδέλες στα μαλλιά, αντίστοιχα με αυτά με τα οποία εμφανίζεται σε σκηνές στην μεγάλη οθόνη η πρωταγωνίστρια».
Διατηρώντας 20 χρόνια κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ο Σταμάτης Απότας έχει πολλά να θυμηθεί και να αφηγηθεί για τα κριτήρια των πελατών όταν μπαίνουν στο κομμωτήριο του. Όπως λέει, οι ταινίες επηρεάζουν πελάτισσες και πελάτες που σπεύδουν να αντιγράψουν κινηματογραφικά πρότυπα. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με την Barbie.
«’Ετσι κι αλλιώς, στον χώρο μας είναι συνηθισμένη η ατάκα “θέλω να γίνω σαν τον τάδε ή την τάδε”. ‘Ηταν που ήταν επίκαιρο το ξανθό, η προβολή της ταινίας το απογείωσε. Επίσης, πολλοί επιλέγουν και το ροζ.‘ Εχουμε και περιπτώσεις που έρχονται και βάφουν ροζ τα μαλλιά για να πάνε έτσι στους κινηματογράφους», δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που οι κομμωτές γίνονται αποδέκτες αιτημάτων πελατών – επηρεασμένων από τη μεγάλη οθόνη. Ο κ. Απότας έχει «φτιάξει» πολλούς αστέρες της διπλανής πόρτας στη Θεσσαλονίκη με λάμψη Χόλιγουντ. «Πριν από λίγο καιρό υπήρχε φρενίτιδα με το κούρεμα του Τομ Κρουζ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι άνδρες έκοψαν κοντά και στο ίδιο στυλ του πιλότου τα μαλλιά τους. Δεν θα ξεχάσω και το πόσο επηρέασε η οικογένεια ‘Ανταμς. Τότε το μαύρο έγινε μόδα και το κούρεμα έκανε θραύση, ειδικά στα νεαρότερα κορίτσια», καταλήγει ο κ.Απότας.
.