Λύθηκε το μυστήριο πίσω από την περίεργη απόφαση του εικονικού οίκου μόδας.
Τον περασμένο Ιανουάριο, συνέβη κάτι πολύ περίεργο στον χώρο της μόδας. Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο κλασικούς οίκους μόδας αποφάσισε να εξαφανιστεί από τα social media, μία πρακτική κόντρα στην τάση των τελευταίων ετών για μεγαλύτερη προώθηση μέσω της εκάστοτε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο λόγος για τον Bottega Veneta που αποφάσισε να κλείσει τα social media για αδιευκρίνιστους τότε λόγους. Μόνο υποθέσεις μπορούσαν να γίνουν επί του θέματος, όπως ότι το brand έχει εδραιωθεί σε τέτοιον βαθμό πια που δε χρειάζεται αυτού του τύπου διαφήμιση ή ότι ίσως αυτή του έκανε μέχρι και κακό, θέτοντάς το σε μία θέση όμοια με πιο μαζικής ταυτότητας εταιρείες.
Ένας μήνας πέρασε από εκείνη την απόφαση και τώρα η γονική εταιρεία Kering μίλησε στο WWD σχετικά με το πλάνο του creative director του οίκου ως προς τα social media. Η όλη στρατηγική είναι εμπνευσμένη με βάση ένα πολύ συγκεκριμένο σκεπτικό που, τελικά, ίσως να κινείται σε ακόμα πιο μοντέρνα λογική.
Για την ακρίβεια, η απόφαση κρίθηκε με βάση το prestige του brand και την απόδοση μίας άλλης στρατηγικής που σκέφτηκαν ότι θα ανταποκρινόταν περισσότερο στο πρόσωπο που θέλουν να προβάλλουν.
Στην παρακάτω gallery, θα βρεις ακριβώς τι είπε ο executive officer François-Henri Pinault.
(?)
moda