Στο φετινό «Χ-Factor» που βλέπουμε στον ΣΚΑΙ ο Γιώργος Θεοφάνους είναι λιγότερο αυστηρός.
«Είμαι ο εαυτός μου. Δεν πετυχαίνω πάντα αυτό που θέλω. Με βλέπω μετά στο youtube τι κάνω και τι λέω» τόνισε στο ΕΓΩ.
– Είσαι αυστηρός κριτής του εαυτού σου;
«Νομίζω ο αυστηρότερος. Συνήθως δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω. Ειδικά αν σκεφτώ και τα βίντεο από τις πρώτες μου εκπομπές στην τηλεόραση. Αν υπήρχε τρόπος, θα ήθελα να τα κατεβάσω.»
– Μα, ξεχώρισες λόγω αυτού.
«Ναι, αλλά υπάρχει τρόπος να πεις στον άλλο την άποψη σου πιο ήρεμα. Χωρίς να τον φέρνεις οε δύσκολη θέση. Μπορείς, π,χ., να πεις «το τραγούδι το είπες μέτρια», δεν χρειάζεται να του πεις «είσαι μέτριος». Θα μπορούσα να είμαι πιο ευγενικός. Κακός δεν είμαι, κακότροπος μπορεί. Πλέον το διαχειρίζομαι καλύτερα. Πολλές φορές έχω σκεφτεί ότι δεν κάνω για τηλεόραση. Όμως είναι η έκτη φορά που εμφανίζομαι και τελικά προσπαθώ να μην είμαι πολύ απότομος.»
– Συνολικά, φέτος ακούσατε καλύτερες φωνές από άλλες χρονιές;
«Η αγωνία μου ήταν εάν και κατά πόσο έπειτα από δύο τόσο επιτυχημένα «Voice» θα υπήρχαν καλές φωνές. Ήθελα λοιπόν φέτος αφενός να ακούσουμε φωνές που να μην έχουν ξαναβγεί σε μουσικά talent shows και αφετέρου να υπάρχει μια παραγωγή αντάξια του concept. Τέλος, είχε να κάνει και με το σταθμό. Παρότι οι περισσότεροι μου έλεγαν «πώς είναι δυνατόν να πας σε ένα ενημερωτικό κανάλι όπως είναι ο ΣΚΑΙ», εγώ το κανάλι το αντιμετώπισα -και σου λέω αλήθεια με το χέρι στην καρδιά- όπως βλέπω μια καλή κρατική τηλεόραση τύπου ΒΒC. Προσέχει την ποιότητα, προσέχει τα πάντα. Μια εκπομπή αυτού του είδους ίσως να μην μπορούσε να αφομοιωθεί από ένα ενημερωτικό κανάλι. Κι όμως, είδα ότι ο ΣΚΑΙ παράγει μια υγιή τηλεόραση. Δεν σου κρύβω επίσης πως στεναχωρήθηκα όταν διάβασα μια δήλωση που έκανε ο Τζώνη Καλημέρης ότι θα έβλεπε ως πισωγύρισμα για τον ΑΝΤΙ εάν έκανε ξανά το «X-Factor». Διαφωνώ με αυτό. Το «Χ-Factor» είναι ένα brand που απέδειξε σε όλο τον κόσμο όπου προβάλλεται ότι διαθέτει μια τεράστια δύναμη. Και ο ΑΝΤΙ, λοιπόν, αν το έκανε, θα είχε μεγάλη επιτυχία»
Πηγή: thestival.gr
media