Γνωστός καρδιολόγος καταγγέλλει αεροπορική εταιρεία για ταξίδι ΕΦΙΑΛΤΗ

Γνωστός καρδιολόγος καταγγέλλει αεροπορική εταιρεία για ταξίδι ΕΦΙΑΛΤΗ

Σε εφιάλτη μετατράπηκε το ταξίδι από τα Χανιά για την Μπολόνια της Ιταλίας, με την εταιρεία Ryanair, για τον πρώην προέδρο του…
Ιατρικού Συλλόγου Χανίων, καρδιολόγο κ.Μανόλη Αλιφιεράκη, σύμφωνα με τα όσα καταγγέλει ο ιδιος με επιστολή του στο Flashnews.gr

O κ. Αλιφιεράκης μάλιστα, σημειώνει ότι επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματος του προς αποκατάσταση της ηθικής και υλικής ζημίας την οποία υπέστη στο ταξίδι.

Δείτε ομως τι συνέβη, όπως περιγράφεται στην επιστολή:

«Την Παρασκευή 17 τρέχοντος μηνός ταξίδευα με την σύζυγο μου από  τα Χανιά στην Μπολόνια της Ιταλίας με την εταιρεία Ryαnair και ώρα αναχώρησης 10 και 20 .

Φθάσαμε στο αεροδρόμιο στην ώρα μας, περάσαμε τον έλεγχο και πληροφορηθήκαμε από τον φωτεινό πίνακα ότι η έξοδος αναχωρήσεως ήταν  στον αριθμό 5 .

Κατευθυνθήκαμε εκεί όπου είδαμε πλήθος επιβατών, μεγάλο συνωστισμό  αλλά καθόλου προσωπικό . Περιμέναμε εκεί και ανησυχήσαμε όταν πέρασε η ώρα 10 και δεν άνοιξε η έξοδος .

Αρχίσαμε να αναζητούμε αρκετή ώρα τους υπευθύνους της εταιρίας  Ryαnair, χωρίς επιτυχία.

Μια υπάλληλος της στατιστικής υπηρεσίας μας ενημέρωσε τελικά ότι η έξοδος είχε αλλάξει , τρέξαμε στην νέα έξοδο όπου μια κυρία μας δήλωσε ότι η πύλη είχε κλείσει πριν από λίγο και ότι δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος της Ryαnair τριγύρω.

Στις έντονες δικαιολογημένες διαμαρτυρίες μας, μας παρέπεμψαν στον κάτω όροφο , που γίνετε check in .

Ζήτησα να μιλήσω στον τοπικό διευθυντή της εταιρείας, όμως ο κύριος αυτός με το μικρό όνομα Αργύρης είχε λέει πολύ δουλειά, λες και το θέμα μου ήταν τελείως αδιάφορο .

Ανακοίνωσαν λέει την αλλαγή στα μεγάφωνα

Μου έκανε εντύπωση η επιπολαιότητα, ο κυνισμός και η αδιαφορία αυτών των ανθρώπων ,και όλα αυτά , ενώ ο πίνακας ανακοινώσεων συνέχισε να αναγράφει Bologna gate 5.

Μπροστά στον κίνδυνο να χάσουμε πολύ περισσότερα αφού είχαμε προγραμματίσει το ταξίδι μας πολύ καιρό πριν, ξενοδοχεία, εισιτήρια, συναντήσεις κλπ υποδείξαμε εμείς οι ίδιοι να πληρώσουμε την δαπάνη
της μετάβασης μας στο Μπέργκαμο μία ώρα αργότερα .

Από το Μιλάνο, με τραίνο φθάσαμε στον τελικό μας προορισμό καθυστερώντας παραπάνω από τέσσερεις ώρες και σε κακή ψυχολογική κατάσταση.

Να αναφέρω ακόμη, ότι φεύγοντας για το Μπέργκαμο παρατηρήσαμε ασυνήθιστη σχολαστικότητα στο μέτρημα και την καταγραφή των ονομάτων των επιβατών μετά την προηγηθείσα φασαρία.

Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

Σε αντίστοιχη περίπτωση με αλλαγή θύρας προ ετών σοβαρή εταιρεία  όχι μόνο φώναξε τα ονόματα μας από τα μεγάφωνα, αλλά έστειλε και άτομο να μας μεταφέρει στην νέα πύλη, μάλιστα η απόσταση ήταν εκατοντάδες μέτρα τότε και όχι τριάντα , όπως στην τωρινή μας περιπέτεια.

Εάν η εταιρεία δείχνει τέτοια συμπεριφορά και σε άλλους τομείς όπως εκείνος της ασφάλειας υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τους μελλοντικούς επιβάτες της.

Όσο για τον σεβασμό στους πελάτες της τα είπαμε , μας προκάλεσε αναβρασμό ψυχής, μας χάλασε την διάθεση και τέλος όλο το ταξίδι.

Από χαμηλού κόστους το ταξίδι μας έγινα πανάκριβο .

Το πληρώσαμε σε εκνευρισμό ,ψυχική οδύνη και περί τα 360 ευρώ  επιπλέον.

Το ποσό αυτό είναι αεροπορικά έξοδα συν τα έξοδα τραίνου και λεωφορείου.

Η ψυχολογική επιβάρυνση, δύσκολα εκτιμάται οικονομικά ,το αφήνω στην  δική σας κρίση.

Επιφυλάσσομαι δε κάθε νόμιμου δικαιώματος μου προς αποκατάσταση της ηθικής και υλικής ζημίας την οποία έχω υποστεί στο ταξίδι .

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Με εκτίμηση

Εμμ. Ι. Αλιφιεράκης
Ιατρός καρδιολόγος
π. πρόεδρος ιατρικού συλλόγου Χανίων

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: