Η Google αποφάσισε να δώσει τέλος στις ενοχλητικές διαφημίσεις καθώς πρόκειται να εισάγει το νέο built-in Ad Blocker στο πρόγραμμα περιήγησης στις αρχές του επόμενου έτους.
Παρόλο που το μεγαλύτερο τμήμα των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από τις διαφημίσεις, η Google είναι αποφασισμένη να μπλοκάρει τις διαφημίσεις όσων διαφημιζομένων δεν σέβονται τους κανονισμούς της.
Ήδη, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να προειδοποιεί τους διαχειριστές ιστότοπων και να τους παροτρύνει να αρχίσουν να αξιολογούν τις διαφημίσεις τους, αποσύροντας όσες είναι ιδιαίτερα ενοχλητικές, αναφέρουν εκθέσεις του Wall Street Journal.
Το νέο Ad Blocker της Google θα λειτουργεί περισσότερο σαν φίλτρο, παρά ως blocker, και θα επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων σε σελίδες, αλλά μόνο αν πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το χαρακτηριστικό θα εφαρμοστεί τόσο σε desktop όσο και σε mobile.
Ακόμη, οι μη αποδεκτές διαφημίσεις καθορίζονται από τον συνασπισμό “Coalition for Better Ads”, ο οποίος απαρτίζεται μεταξύ άλλων από τις Google, Facebook και News Media Alliance.
texnologia
Tags: Ειδήσεις