Διάβασε ακόμη:
Μάνα και κόρη, πρωταγωνιστούν, λοιπόν, στη νέα καμπάνια της θρυλικής Fendi Peekaboo τσάντας. Θέλοντας να αποδείξουν τη διαχρονική αξία της τσάντας της οποίας το στιλ δεν πρόκειται να φύγει ποτέ εκτός μόδας, οι δυο γενιές γυναικών επιβεβαιώνουν ότι μπορούν να κρατήσουν τη τσάντα και οι δυο.
Ακόμη:
Το σχέδιο της τσάντας πρόκειται για τη τέλεια μίξη ενός κλασικού και πιο σύγχρονου σχεδίου και είναι αυτή της η διττότητα η οποία χαρακτηρίζει και την ταυτότητα του ιταλικού οίκου. Το brand γιορτάζει τη τσάντα με μια εντυπωσιακή ρετρό ύφους καμπάνια στην οποία η Zeta-Jones και η κόρη της Carys Douglas εξερευνούν την πανέμορφη Ρώμη, ενώ επισκέπτονται ιστορικά μνημεία της ευρωπαϊκής πόλης.
Με το «Fammy Affair» της Mary J. Blige να παίζει στο background, οι δυο γυναίκες χορεύουν και διασκεδάζουν κρατώντας την τσάντα του οίκου, στοχεύοντας στο να παρουσιάσουν τη σύνδεση μάνας και κόρης μέσα από τη μόδα. Με την παράδοση να αποτελεί τη βάση της φιλοσοφίας του ιταλικού οίκου, η καμπάνια απαθανατίζει τα στοιχεία αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Κεντρική φωτογραφία: Charles Sykes/Invision/AP
Moda