Τη νέα πρωτοβουλία της Heineken, GROWTH MAKERS, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Orange Grove, με την παρουσία νέων επιχειρηματιών, δημοσιογράφων και εκπροσώπων φορέων της αγοράς. Η νέα πλατφόρμα GROWTH MAKERS περιλαμβάνει δυο πυλώνες: τις βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης που απευθύνονται στην ευρύτερη επιχειρηματική και δημιουργική κοινότητα και θα διοργανώνονται σε τακτικά διαστήματα (Growth Makers Nights) αλλά και έναν διαγωνισμό που θα ανακαλύψει, θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει 5 νέα startups στον αγρο-διατροφικό και τον τουριστικό τομέα (Growth Makers Teams).
Σχετικά με τον Διαγωνισμό, η ανοιχτή πρόσκληση θα ισχύει μέχρι τις 20 Ιουλίου, και οι υποψήφιες start ups θα κριθούν από μία επιτροπή με εκπροσώπους της εταιρίας, της αγοράς αλλά και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας. Όπως ανακοίνωσε ο κ. Μηνά, τα startups που θα επιλεγούν θα φιλοξενηθούν στο Orange Grove για έξι μήνες, θα επωφεληθούν από ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής υποστήριξης και θα λάβουν, συνολικά 10.000,00 ευρώ ως χρηματικό βραβείο.
Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στο 1ο Growth Makers Night, ο κ. Μηνά αναφέρθηκε στο ιδανικό ταίριασμα του Orange Grove με το καινοτόμο πνεύμα της Heineken, τονίζοντας: «Η δυναμική παρουσία της Heineken στο Orange Grove αποτελεί τον δικό μας τρόπο να συνεισφέρουμε στην επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας μέσω των νέων και της καινοτομίας».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
oikonomia
Tags: Ειδήσεις