Η αναμονή τελείωσε: Η καμπάνια της Guess με την Jennifer Lopez που είχε ανακοινωθεί τον Νοέμβριο, είναι πλέον εδώ. Η γνωστή εταιρεία denim είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό ότι η 48χρονη star είναι το πρόσωπο την διαφημιστικής εκστρατείας του brand για τη σεζόν S/S 2018, και τώρα οι εικόνες της έχουν κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο τους.
Η Lopez, μετά την προηγούμενη μεγάλη καμπάνια της για τον σχεδιαστή παπουτσιών Giuseppe Zanotti, εμπιστεύεται αυτή την φορά την εικόνα της στα χέρια της φωτογράφου μόδας Tatiana Gerusova και ποζάρει για μία σειρά εικόνων οι οποίες έχουν εμπνευστεί από τις εμφανίσεις της, ως τραγουδίστρια, στο Las Vegas και την καριέρα της στο Hollywood, ως ηθοποιός.
«Όταν μου πρότεινε ο Paul Marciano να γίνω το νέο κορίτσι της Guess, ενθουσιάστηκα που θα γινόμουν και εγώ μέρος της ιστορίας ενός τόσου εμβληματικού label που έχω αγαπήσει από τότε που ήμουν έφηβη», λέει η Jennifer Lopez σε δήλωση. «Όταν κοιτάζω τις προηγούμενες διαφημιστικές εκστρατείες της Guess βλέπω όλα αυτά τα πανέμορφα μοντέλα και τις φανταστικές εικόνες που δημιούργησε ο Paul. Είναι μια τεράστια φιλοφρόνηση για εμένα το ότι έχω επιλεγεί για την καμπάνια της S/S 2018 συλλογής», συνεχίζει η Λατίνα ντίβα. Στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, όπως βλέπεις και μόνη σου, αναδεικνύονται οι πλούσιες καμπύλες της star μέσα από στενά denim κομμάτια και κaυτά shorts, ενώ η ίδια είναι πιο όμορφη και λαμπερή από ποτέ!
Μπλε και Μαύρο: Δες πώς να φορέσεις τον πιο κομψό χειμερινό συνδυασμό
(?)
moda