H Pirelli κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία Premium – Prestige ελαστικών

 

H Pirelli στην Ελλάδα αποχαιρέτησε το 2015 , προσκαλώντας τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, στο εστιατόριο Varoulko στο Μικρολίμανο. Εκεί, τη γευστική ευθύνη είχε αναλάβει ένας από τους κορυφαίους Έλληνες σεφ, ο  Λευτέρης  Λαζάρου. Πρίν  όμως τις γευστικές απολαύσεις  οι επιτελείς της εταιρίας μας έδωσαν χρήσιμες πληροφορίες  για τα μελλοντικά σχέδια της Pirelli, για τις εξελίξεις στη F1 αλλά και για ένα νέο ελαστικό για  ΙΧ  που θα είναι ιδανικό για όλες τις εποχές.

Στόχος μας είπε ο κ. Δημήτρης Παπαδάκος είναι οι νέες εφαρμογές του αύριο. Θέλουμε λάστιχα που να είναι πιο ασφαλή , για όλες τις καταστάσεις και για όλες τις καιρικές συνθήκες.

Με θέα όχι την πίστα στη Σουζούκα αλλά το … Μικρολίμανο ο  πρόεδρος της Pirelli στην Ελλάδα κ. Δημήτρης Παπαδάκος, μας είπε ότι η εξέλιξη των ελαστικών δεν σταματά ποτέ. Τα ελαστικά εξελίσσονται – πάντα για το καλό των καταναλωτών- και ξοδεύονται τεράστια ποσά για τις έρευνες, για την  εξέλιξη της τεχνολογίας με κύριο στόχο τα καλύτερα κράτημα στο δρόμο.

Ο διευθυντής μάρκετιγκ , Γιώργος Τόκας, με φόντο το γραφικό με την πορεία των ελαστικών στην Ελλάδα.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Pirelli κ. Γιώργος Τόκας  αναφέρθηκε όχι μόνο στην εξέλιξη των ελαστικών γενικά αλλά στην εξέλιξη των ελαστικών για συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα – είπε- κάθε εργοστάσιο ζητάει ειδικό ελαστικό για  premium μοντέλα, όπως Audi, BMW και Mercedes.

Οι τεχνικοί της Pirelli, ψάχνουν –όπως ακριβώς γίνεται και στη F1 – να βρούν την καλύτερη όμα για το συγκεκριμένο βάρος του κάθε μοντέλου και το μαξίμουμ της ταχύτητας που θα μπορούσε να πάει ένα γρήγορο και ακριβό μοντέλο.

Ελαστικά αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο της Lamborgini

Ο ιταλικός κολοσσός αναμφισβήτητα έχει κάνει θαύματα στον τομέα της ασφάλειας. Και παρόλα αυτά συνεχίζει να εξελίσσει παρατηρώντας τις λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Τα ελαστικά αυτά χαρακτηρίζονται με ειδικές σημάνσεις που ξεχωρίζουν από τις άλλες σειρές. Η Pirelli τα προτείνει για συγκεκριμένα μοντέλα. Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία δεν ζητάει ελαστικά γενικά για τα αυτοκίνητά της. Ζητάει ειδικά ελαστικά για συγκεκριμένους τύπους μοντέλων.

 Κατέχει το 50%  στην αγορά στην κατηγορία Premium-Prestige 

 

Η Pirelli κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία Premium-Prestige με ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 50% στην αγορά του Prestige εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ Ferrari, Lamborghini,Porsche, Bentley, κ.α ) και 30% στην κατηγορία Premium εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ Audi, BMW, Mercedes, κ.α).

Αυτό οφείλεται κυρίως στη μακράς διάρκειας συνεργασίες με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, στην τεχνολογία αιχμής, που προκύπτει από τις υψηλές επενδύσεις στην Έρευνα & Ανάπτυξη (7,4% των εσόδων Premium), καθώς και τη συμμετοχή της εταιρείας στη Formula 1 ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών.

Αυτό που διακρίνει την Pirelli στη βιομηχανία ελαστικών είναι η αυξανόμενη εστίαση στην κατηγορία Premium-Prestige – το 2013 το 56% των εσόδων της εταιρείας προήλθε από αυτή την κατηγορία ελαστικών, ενώ το 2016 αναμένεται να φτάσει στο 60% – καθώς είναι ο επιχειρηματικός τομέας που επηρεάζεται λιγότερο από την οικονομική επιβράδυνση. Επιπρόσθετα, η εταιρεία έχει μία ισχυρή παρουσία στο κανάλι της αντικατάστασης – 75% των εσόδων έναντι του μέσου όρου της βιομηχανίας που βρίσκεται στο 70% καθιστώντας τη λιγότερο εκτεθειμένη στη δυναμική της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ακόμη, η Pirelli έχει μια ισορροπημένη κατανομή των εσόδων μεταξύ των ώριμων αγορών (33% στην Ευρώπη, 11% στη NAFTA) και των ταχεία αναπτυσσόμενων οικονομιών – 4% στη Ρωσία, 36% στη Νότια Αμερική, 8% στη Μέση Ανατολή – Αφρική, 8% στην Ασία – Ειρηνικό.

Στόχος για την εταιρεία αποτελεί η εδραίωση της ως ηγέτης στον τομέα των ελαστικών Premium-Prestige με τους παρακάτω τρόπους:

•             Ενίσχυση των συνεργασιών με τους Premium κατασκευαστές αυτοκινήτων (OEM)

•             Συνεχής ανανέωση των προϊόντων

•             Μεγάλες επενδύσεις στο δίκτυο συνεργατών

•             Παρουσία στη Formula 1

•             Αύξηση της παραγωγής

•             Νέες τεχνολογίες που προέρχονται από την συνεργασία με τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων και την παρουσία στη Formula 1.

 

Μετά την ενημέρωση ακολούθησε φαγητό. Ο σέφ προλογίζει και την ορχήστρα. Φυσικά την όλη ευθύνη για την άριστη διοργάνωση είχε ο PR της Pirelli, πανταχού παρών Θανάσης Μαργαρίτης

 

Και φυσικά η εκδήλωση έκλεισε με ενα υπέροχο γλυκό απο τον σεφ στο σχήμα ελαστικού με υπογραφή Pirelli

 

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: