Για κάποια που ξεκινάει την ημέρα της με δύο κουταλιές της σούπας ξύδι μύλου και ένα ποτήρι με ζεστό νερό και λεμόνι, αυτή η συλλογή λέγεται «πρόοδος».
Πίσω στο 2008, όταν και η Victoria Beckham, λανσάρει το δικό της fashion brand, το να σχεδιάσει ρούχα σε νούμερο 18 φάνταζε ουτοπικό. Skinny παντελόνια, body conscious φορέματα, slim fit blazers, ήταν μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά προϊόντα του δικού της label που -ας το παραδεχτούμε- μόνο εκείνη και όσες κινούνταν ανάμεσα στα sizes 0-4, ένιωθαν άνετα φορώντας τα. Από τότε έχουν περάσει 14 χρόνια, μια πανδημία και μια οικονομική κρίση και ναι η άνεση και η συμπερίληψη όλων των σωματότυπων, έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι της μόδας. Το ζητούμενο δεν είναι να προσαρμόσουμε εμείς τη σιλουέτα μας στο fashion item του πόθου μας, αλλά να αναδείξουμε το στυλ μας και βγούμε έξω με αυτοπεποίθηση σε όποιο «νούμερο» ρούχων και αν ανήκουμε.
«Υπάρχει ένας εντελώς νέος πελάτης εκεί έξω για να αγοράσει τα προϊόντα της και μπορεί να της πήρε λίγο χρόνο, αλλά τουλάχιστον αλλάζει τα πράγματα», είπαν άτομα από τον στενό επαγγελματικό περίγυρο της Beckham στη MailOnline.
Στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας για το νέο λανσάρισμα η Victoria εξηγεί: «Νομίζω ότι οι γυναίκες σήμερα θέλουν να φαίνονται υγιείς και με καμπύλες. Θέλουν να έχουν στήθος, δυνατούς μηρούς… Δεν πρόκειται για ένα συγκεκριμένο μέγεθος. Έχει να κάνει με το να ξέρεις ποιος είσαι και να είσαι ευτυχισμένος με αυτό που είσαι».
Οι κακές γλώσσες ίσως, βέβαια, συσχετίσουν αυτήν τη συμπεριληπτική πρόταση του brand με το χρέος των 53 εκατομμυρίων λιρών που φημολογείται πως έχει η εταιρία.
Η Mirror έγραφε συγκεκριμένα: «Μια έκθεση ανέφερε: «Τα συνολικά έσοδα για τον όμιλο Victoria Beckham Holdings μειώθηκαν κατά 6% στα 36,1 εκατομμύρια £ (2019 – 38,3 εκατομμύρια £) λόγω των επιπτώσεων της παγκόσμιας πανδημία» και η MailOnline συνεχίζει το ρεπορτάζ γράφοντας πως το label της Posh Spice έχει να παρουσιάσει κέρδη από το 2016 και θα απαιτήσει υποστήριξη και χρηματοδότηση από τους μετόχους της και φέτος. «Αυτή η απαίτηση περαιτέρω χρηματοδότησης υποδηλώνει ότι υπάρχει ουσιώδης αβεβαιότητα που μπορεί να θέσει σημαντικές αμφιβολίες για την ικανότητα του ομίλου και της μητρικής εταιρείας να συνεχίσουν το έργο τους», τονίζει το ρεπορτάζ.
Ωστόσο, τα οικονομικά προβλήματα δεν φαίνεται να ανησυχούν ιδιαίτερα τη Victoria, αφού έχει περάσει τους τελευταίους μήνες πάνω σε ένα τεράστιο γιοτ, σε ευρωπαϊκά hotspots, με τον σύζυγό της David Beckham και τα μικρότερα παιδιά τους. Το να εκσυγχρονίσει το προφίλ της εταιρίας εντάσσοντας στο πορτφόλιό της, εκτός από μια νέα σειρά προϊόντων περιποίησης δέρματος και την plus size collection δεν είμαστε σίγουρες για το αν δείχνει κοινωνική ενσυναίσθηση ή αν απλά πιστεύει πως το να απευθυνθεί και σε ένα άλλο κοινό από αυτό που αγοράζει μέχρι στιγμής τα ρούχα της, θα είναι η λύση στα οικονομικά της προβλήματα. Ο καιρός -και η συνέχεια του συγκεκριμένου εγχειρήματος- θα δείξουν.
.
Moda