Από το 2012 που παρουσιάστηκε (ως NC700X), η NC750X απολαμβάνει σταθερή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι αρκετοί: ένας επαναστατικός, ροπάτος, οικονομικός, δικύλινδρος κινητήρας, μία ξεκούραστη, ευρύχωρη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι και άνετη σέλα, ευέλικτη ανάρτηση και ξεχωριστό ‘adventure’ στυλ, όλα έχουν το δικό τους μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.
Ο αποθηκευτικός χώρος (στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου), που χωρά ένα full-face κράνος και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη — Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda το οποίο επέλεξαν περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πελάτες το 2021, είναι μερικά ακόμα από τα στοιχεία που κάνουν την NC750X ξεχωριστή.
Συνολικά, ο συνδυασμός όλων των χαρακτηριστικών της NC750X διαμορφώνει μία μοτοσυκλέτα άψογη λειτουργικά για κάθε είδους χρήση: κατάλληλη για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια ή απλά για την απόλαυση των δύο τροχών – αποτελεί μία ενδιαφέρουσα και συναρπαστική πρόταση.
Η Honda καταφέρνει να εξελίσσει συνεχώς τη επιτυχημένη (και μοναδική) συνταγή της NC750X, με αρκετές αναβαθμίσεις στο πέρασμα των χρόνων. Το 2014 απέκτησε +75 κ.εκ. και από τα 670 έφτασε τα 745 κ.εκ. Το 2016, πέρα από την πιο περιπετειώδη αισθητική, προστέθηκαν νέα όργανα, αναβαθμίσεις του DCT και φώτα LED. Το 2018, καινούργια στοιχεία ήταν το Honda Selectable Torque Control δυο επιπέδων και μία έκδοση 47,6PS (35kW).
Το 2021, η Honda εξέλιξε τα βασικά πλεονεκτήματά της NC750X: πρακτικότητα, άνεση και χειρισμό, βελτιώνοντας και τα τρία. Την ίδια στιγμή, ενίσχυσε την απόδοση του κινητήρα, με μία τονωτική ‘ένεση’ ροπής και υψηλότερο όριο περιστροφής (κόκκινη περιοχή). Επίσης, ήταν 6kg ελαφρύτερη, με ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm. Η προσθήκη του Throttle By Wire, των ηλεκτρονικών προγραμμάτων οδήγησης (riding modes) και του βελτιωμένου Honda Selectable Torque Control (HSTC) ήταν η τελική πινελιά σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο – μία πραγματική Honda all-rounder.
- Επισκόπηση μοντέλου
Ο παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζει ισχυρή απόδοση στις χαμηλές- μεσαίες στροφές, ευχρηστία και εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς είναι 58,6 PS (43.1kW) με εντυπωσιακή ροπή που ανέρχεται στα 69Nm. Αυτονομία σχεδόν 400km επιτυγχάνεται από το ρεζερβουάρ των 14.1L.
Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού — Throttle By Wire (TBW) – εξυπηρετεί 3 προεπιλεγμένα rider modes συν μια εξατομικευμένη επιλογή USER, ενώ το Honda Selectable Torque Control (HSTC) διαθέτει εκλεπτυσμένη απόδοση σε 3 επίπεδα. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) διαθέτει προγράμματα αυτόματων αλλαγών που ενσωματώνονται με τα rider modes, συμπεριλαμβανόμενου του USER mode.
Η ανθεκτική κατασκευή του πλαισίου απαρτίζεται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου «διαμάντι», τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ένα πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα Pro-Link. Η σχεδίαση είναι αιχμηρή με μινιμαλιστικό ύφος, προστατευτική ζελατίνα και ελκυστικό στυλ για το φωτισμό LED και την οθόνη LCD. Το ύψος της σέλας είναι 800mm. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τo ρεζερβουάρ είναι 23L.
Για το 23YM, η NC750X θα διατίθεται με τις ακόλουθες χρωματικές επιλογές:
**ΝΕΟ** Mat Jeans Blue Metallic με Silver διακόσμηση
**ΝΕΟ** Pearl Deep Mud Gray με Silver διακόσμηση
**ΝΕΟ** Candy Chromosphere Red με Silver διακόσμηση
Mat Ballistic Black Metallic με νέα Black διακόσμηση
- Κύρια χαρακτηριστικά
3.1 Κινητήρας
- Μέγιστη ισχύς 58,6 PS (43.1kW) με ροπή 69Nm
- Συμμόρφωση με το πρότυπο EURO5, με κατανάλωση καυσίμου 3,6l/100km
- Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper)
- Διατίθεται έκδοση 47,6 PS (35kW) για οδήγηση από κατόχους διπλώματος Α2
Η σχεδίαση του υγρόψυκτου, 8-βάλβιδου, δικύλινδρου εν σειρά SOHC κινητήρα της NC750X διασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις στις χαμηλές-μεσαίες στροφές. Η σχετικά μεγάλη διαδρομή του και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με το στρόφαλο υψηλής αδρανειακής μάζας για την παραγωγή υψηλής ροπής από πολύ χαμηλές στροφές. Μία κλίση προς τα εμπρός χαμηλώνει το κέντρο βάρους για βέλτιστη ευστάθεια.
Η μέγιστη ισχύς των 58,6 PS (43.1kW) @ 6.750rpm συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 69Nm @ 4,750rpm. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 77 x 80mm με σχέση συμπίεσης 10.7:1. Από τα 30 km/h, η NC750X καλύπτει 20m σε 1,7 δευτ., 50m σε 3,2 δευτ., ενώ στα 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται μόλις με 2.500 σαλ.
Για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2 διατίθεται μία έκδοση 47,6 PS (35kW), που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε full power έκδοση σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Honda, όταν το επιτρέπει η νομοθεσία. Εξίσου εύκολο είναι να περιοριστεί η έκδοση full power σε 47,6 PS (35kW), σε ένα συνεργείο της Honda επαναπρογραμματίζοντας την ECU. Ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) μειώνει το φορτίο στη μανέτα και διαχειρίζεται το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα γρήγορα κατεβάσματα του χειροκίνητου 6-τάχυτου κιβωτίου κατά την επιβράδυνση.
Δύο αντικραδασμικοί άξονες εξουδετερώνουν τους κραδασμούς από την αδράνεια στις υψηλές στροφές, χωρίς να επηρεάζουν το απολαυστικό ‘γουργούρισμα’ που παρέχεται από τη διαφορά φάσης ανάφλεξης και τον στροφαλοφόρο άξονα με κομβία στις 270ο. Όπου είναι δυνατόν, τα εξαρτήματα είναι σχεδιασμένα για να εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες: ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού, ενώ ένας από τους αντικραδασμικούς άξονες κινεί την αντλία λαδιού.Με τον τρόπο αυτό, ο αριθμός των εξαρτημάτων διατηρείται στο ελάχιστο, και ο κινητήρας παραμένει ελαφρύς, αποδοτικός και αξιόπιστος.
Ένα ελαφρύ σιλανσιέ πενταγωνικού σχήματος χρησιμοποιεί δύο θαλάμους που ενώνονται μέσω διάτρητου σωλήνα, ο οποίος συνεργάζεται με έναν τελικό θάλαμο αντήχησης ώστε να εκπέμπεται ένας βαθύς, χαρακτηριστικός παλμικός ήχος από την εξάτμιση. Ο ενσωματωμένος καταλύτης έχει δομή δύο στρωμάτων για πιο καθαρές εκπομπές καυσαερίων.
Ο κινητήρας της NC750X είναι ιδιαίτερα οικονομικός – με κατανάλωση 28,3km/l (WMTC mode) και αυτονομία σχεδόν 400km από το ρεζερβουάρ των 14.1 λίτρων κάτω από τη σέλα – συμμορφώνεται επίσης με τις προδιαγραφές EURO5.
3.2 Ηλεκτρονικά Κινητήρα
- Το Throttle By Wire προσφέρει 3 προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης (ride modes), και το USER που παραμετροποιείται από τον αναβάτη
- Το Honda Selectable Torque Control προσφέρει λεπτομερή έλεγχο και 3 επίπεδα παρέμβασης
Με το TBW να διαχειρίζεται την απόδοση και το χαρακτήρα του κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προγράμματα (drive modes), καλύπτοντας όλο το φάσμα των οδηγικών συνθηκών. Η επιλογή προγράμματος πραγματοποιείται από τα αριστερά χειριστήρια και την οθόνη LCD.
Το SPORT προσφέρει πιο επιθετική απόδοση ισχύος και φρένου κινητήρα, με χαμηλή παρέμβαση του HSTC και λειτουργία DCT επιπέδου 4.
Το RAIN παρέχει αρκετά πιο ομαλή απόδοση ισχύος και φρένου κινητήρα, με υψηλή παρέμβαση του HSTC και Επίπεδο 1 για το μοτίβο αλλαγών του DCT.
Το STANDARD προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ παροχής ισχύος κινητήρα, φρένου κινητήρα και παρέμβασης HSTC, συν το mode 2 για το DCT.
Το USER προσφέρει προσαρμοσμένες επιλογές χαμηλής/μεσαίας/υψηλής απόδοσης για την παροχή ισχύος κινητήρα και το φρένο κινητήρα, χαμηλή/μεσαία/υψηλή/off για το HSTC και τέσσερα διαφορετικά μοτίβα αλλαγής ταχυτήτων για το DCT.
Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) τοποθετείται στάνταρ στην NC750X με μηχανικό και DCT κιβώτιο. Προσφέρει διακριτικό, διαισθητικό έλεγχο καθώς διαχειρίζεται τη ροπή στον πίσω τροχό χάρη στο TBW, σε 3 επίπεδα:
Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την ελάχιστη παρέμβαση ώστε να αφήνει περιθώριο για ελαφριά ολίσθηση του πίσω τροχού – στο χαλίκι ή στο χώμα για παράδειγμα.
Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση και προσφέρει πρόσφυση που εμπνέει εμπιστοσύνη υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης.
Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους.
Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται.
3.3 Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη — Dual Clutch Transmission (DCT)
- Χρησιμοποιούνται διαφορετικά προγράμματα αλλαγών ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης
- Το USER mode επιτρέπει την επιλογή 4 ρυθμίσεων
- Το Adaptive Clutch Capability Control προσφέρει φυσική αίσθηση
Έχοντας λανσαριστεί στην αγορά με την VFR1200F το 2010, η μοναδική τεχνολογία DCT της Honda διανύει τώρα τον 11ο χρόνο παραγωγής της. Από τότε, πάνω από 200.000 μοτοσυκλέτες της Honda εξοπλισμένες με DCT έχουν πουληθεί στην Ευρώπη, με το 59% των πελατών να επιλέγει το DCT για την NC750X το 2021.
Εύχρηστη και άμεση, η τεχνολογία DTC προσφέρει ομαλά ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς διακοπή ισχύος και πολύ γρήγορα η χρήση του γίνεται δεύτερη φύση για τον αναβάτη. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και την 1η, 3η και 5η σχέση και τον άλλον για τη 2η, 4η και 6η σχέση, με ομόκεντρους άξονες συμπλεκτών για συμπαγή δομή.
Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δεν χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυμπλέκεται ηλεκτρονικά, ενώ ταυτοχρόνως εμπλέκεται ο δεύτερος.
Έτσι επιτυγχάνονται αξιόπιστες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή της ισχύος στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά την αλλαγές σχέσεων ελαχιστοποιούνται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση. Τα πρόσθετα πλεονεκτήματα του κιβωτίου DCT είναι η ανθεκτικότητα (καθώς τα γρανάζια δεν ταλαιπωρούνται από κακή χρήση του κιβωτίου), το γεγονός ότι δε μπορεί να σβήσει ο κινητήρας και η μειωμένη κόπωση του αναβάτη. Με τα παραπάνω ως δεδομένα, ο αναβάτης εστιάζει περισσότερο στις γραμμές οδήγησης και στα σημεία φρεναρίσματος και επιτάχυνσης, με αποτέλεσμα την αυξημένη απόλαυση της οδήγησης.
Με το κιβώτιο DCT, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει Χειροκίνητη λειτουργία, χρησιμοποιώντας χειριστήρια τύπου paddles αριστερά στο τιμόνι για αλλαγές σχέσεων, ή Αυτόματη λειτουργία. Στην Αυτόματη για την NC750X, υπάρχουν 4 διαφορετικά προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων με 3 προεπιλογές: Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ξεκούραστο, και χρησιμοποιείται στη λειτουργία RAIN. Τα Επίπεδα 2 και 4 πραγματοποιούν ανεβάσματα στις υψηλότερες στροφές και συνδέονται με τα προγράμματα οδήγησης STANDARD και SPORT.
Στο πρόγραμμα USER, διατίθεται ένα τέταρτο μοτίβο αλλαγών του DTC – μεταξύ των STANDARD και SPORT όσον αφορά την ‘επιθετικότητα’.
Το Adaptive Clutch Capability Control είναι ένα χαρακτηριστικό του DCT της NC750X και διαχειρίζεται την ποσότητα της ροπής που μεταδίδει ο συμπλέκτης. Αυτό προσθέτει μία πιο φυσική, ανάλαφρη και ομαλή αίσθηση στο συμπλέκτη κατά το άνοιγμα ή κλείσιμο του γκαζιού, για πιο φυσική αίσθηση κατά την οδήγηση.
3.4 Στυλ & Εξοπλισμός
- Δυναμικά μινιμαλιστικό στυλ
- Full LED φωτισμός και οθόνη LCD
- Ζελατίνα σχεδιασμένη για προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης
- Ενσωματωμένος αποθηκευτικός χώρος 23L χωράει ένα full–face κράνος τύπου adventure
Η NC750X έχει μία αιχμηρή εμφάνιση χάρη στα συμπαγή πάνω και κάτω φέρινγκ που τονίζονται από το μυώδες ρεζερβουάρ, ενώ ο προβολέας LED και τα φώτα θέσεως διαμορφώνουν ένα ισχυρό στοιχείο ταυτότητας στο εμπρός μέρος. Η ζελατίνα προσφέρει επίσης εξαιρετική προστασία από τον αέρα και τα στοιχεία της φύσης. Τα λεπτά πλαϊνά πάνελ, τα καλύμματα και το σχήμα της ουράς δίνουν την εικόνα μιας μοτοσυκλέτας με την πλειοψηφία της μάζας της συγκεντρωμένη στο εμπρός τμήμα.
Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο της NC – ο αποθηκευτικός χώρος εκεί που παραδοσιακά βρίσκεται το ρεζερβουάρ καυσίμου – προσφέρει χωρητικότητα 23 λίτρων, ενώ χάρη στην προσεκτική διαμόρφωση του εσωτερικού χωράει τώρα άνετα ακόμα και ένα κράνος adventure style. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα εγκατάστασης μιας θύρας USB, που τοποθετείται πάνω αριστερά.
Η οθόνη LCD επιτρέπει τη διαχείριση των riding modes μέσω του σχετικού διακόπτη στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Τα πίσω φλας έχουν λειτουργία Φρεναρίσματος Έκτακτης Ανάγκης — Emergency Stop Signal (ESS): Εάν ανιχνευτεί ελάχιστη επιβράδυνση 6,0m/s2 με ελάχιστη ταχύτητα 53km/h και ενεργοποίηση των φρένων, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα απότομο φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Με τις ίδιες ταχύτητες αλλά υπό συνθήκες βροχής και με ενεργό το ABS μειώνεται το όριο επιβράδυνσης στα 2.5m/s2.
Ένα κωδικοποιημένο κλειδί περιλαμβάνει το σύστημα Honda Ignition Security System (HISS). Αν ο ηλεκτρονικός κωδικός ταυτοποίησης ID που είναι ενσωματωμένος στο κλειδί και το αντίστοιχο ID της μονάδας ελέγχου του κινητήρα — Engine Control Unit (ECU) δεν είναι συμβατά, ο κινητήρας δεν θα εκκινηθεί.
3.5 Πλαίσιο
- Σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’
- Ύψος σέλας 800mm
- Πιρούνι 41mm Showa Dual Bending Valve και πίσω αμορτισέρ monoshock Pro-Link, ρυθμιζόμενη προ–φόρτιση ελατηρίου
Στον καρδιά του πλαισίου βρίσκεται ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, το οποίο είναι ελαφρύ και ανθεκτικό. Η θέση οδήγησης είναι όρθια και τόσο εργονομική που κάθε αναβάτης προσαρμόζεται εύκολα σε αυτήν, με άριστη ορατότητα για τον εντοπισμό πιθανών κινδύνων. Ένα ακόμα πλεονέκτημα αυτής της ‘adventure-style’ θέσης οδήγησης είναι ο εξαιρετικός έλεγχος στις χαμηλές ταχύτητες – σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους και τη μεγάλη γωνία στροφής του τιμονιού, το αποτέλεσμα είναι ο εξαιρετικός χειρισμός και η ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες.
Η γωνία κάστερ είναι 27° και το ίχνος του τροχού είναι στα 110mm, με μεταξόνιο 1.525mm (1.535mm DCT) και κατανομή βάρους εμπρός/πίσω 48/52. Το βάρος – πλήρες υγρών — είναι στα 214kg (224kg DCT). Το ύψος της σέλας είναι 800mm.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41mm έχει διαδρομή 120mm και χρησιμοποιεί διπλές βαλβίδες τεχνολογίας Showa Dual Bending Valves με βελτιστοποιημένες αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Αυτό επιτρέπει στη δύναμη απόσβεσης να μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του εμβόλου του πιρουνιού – ακόμα και για τις χαμηλές ταχύτητες – βελτιώνοντας την ποιότητα κύλισης και την άνεση. Το πίσω μονό αμορτισέρ, με διαδρομή 120mm, έχει σύστημα ρύθμισης προ-φόρτισης ελατηρίου. Χρησιμοποιεί μοχλικό τύπου Pro-Link, το οποίο συνδυάζει ιδανικά μαλακή συμπίεση στην αρχή της διαδρομής — για καλύτερη άνεση στις ανωμαλίες σε χαμηλές ταχύτητες — με εξαιρετικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.
Ο μπροστινός κυματοειδής δίσκος των 320 χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα εξασφαλίζουν άφθονη ισχύ πέδησης, ενώ πίσω συναντάμε έναν κυματοειδή δίσκο 240 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα. Ένα ελαφρύ, δικάναλο ABS παρέχει ισχυρό και σίγουρο φρενάρισμα ακόμα και σε ολισθηρές ή βρεγμένες επιφάνειες.
Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο έχουν διάσταση 17 x 3,50 ίντσες εμπρός και 17 x 4,50 ίντσες πίσω, ενώ φοράνε ελαστικά 120/70 ZR17 και 160/60 ZR17 αντίστοιχα. Βαλβίδες σχήματος L από σφυρήλατο αλουμίνιο διευκολύνουν τον έλεγχο και τη ρύθμιση της πίεσης του αέρα.
- Αξεσουάρ
Η NC750X 23YM προσφέρεται με μία πλήρη γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda, που διατίθενται μεμονωμένα ή σε πακέτα για ευκολία.
Το Urban Pack έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίζει τις ικανότητες της NC750X στις καθημερινές μετακινήσεις και περιλαμβάνει:
- Πίσω Σχάρα
- 50L top box και ελαστική βάση
- Εσωτερική τσάντα 25L top box
- Αλουμινένιο πάνελ Top box
Το Travel Pack αυξάνει την ικανότητα μεταφοράς της NC750X και περιλαμβάνει τα κάτωθι αξεσουάρ:
- Βαλίτσες δεξιά 32L, αριστερά 33L
- Εσωτερικές τσάντες βαλιτσών
- Στήριγμα βαλίτσας
- Αλουμινένια πάνελ βαλιτσών
- Θύρα φόρτισης USB
Το Adventure Pack χαρίζει στην NC750X μία έξτρα πινελιά Adventure και αναβαθμίζει την παρουσία της στο δρόμο Adventure and enhances road presence:
- Πλευρικά κάγκελα προστασίας
- Εμπρός προβολείς ομίχλης
Το Comfort Park έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίσει την ποιότητα της εμπειρίας του ταξιδιού με την NC750X και περιλαμβάνει:
- Ψηλή ζελατίνα
- Σετ εκτροπέων αέρα ποδιών
- Θερμαινόμενα γκριπ
- Κεντρικό Σταντ
Επίσης διατίθενται τα κάτωθι αξεσουάρ:
- Πλάτη Top box
- 38L / 50L top box
- Κλειδαριά Top Box
- Εσωτερική τσάντα Top box (38L / 50L)
- Λουκέτο σχήματος U
- Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος, προδιαγραφών EURO5. |
Κυβισμός | 745cc |
Διάμετρος & Διαδρομή | 77mm x 80mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.7: 1 |
Μέγιστη ισχύς | 58,6PS (43,1kW) @6.750rpm |
Μέγιστη ροπή | 69Nm @ 4.750rpm |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 4L |
Επίπεδο θορύβου (dB) | L-wot – 77 L-urban – 72 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | Ηλεκτρονικός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 14.1 litres |
Κατανάλωση καυσίμου | MT: 28.3km/l (WMTC mode) DCT: 28.3km/l (WMTC mode-Tested in D-Mode) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V/11AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | MT:Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης DCT: Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες |
Τύπος κιβωτίου | MT:Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης DCT: Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
ΤΥΠΟΣ | Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου «διαμάντι» |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2210mm x 846mm x 1330mm |
Μεταξόνιο | MT: 1535mm DCT: 1535mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνος Τροχού | 110mm |
Ύψος Σέλας | 800mm |
Απόσταση από το έδαφος | 145mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | MT: 214kg DCT: 224kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 120mm |
Τύπος Πίσω | Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, διαδρομή 120mm |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
Τύπος Πίσω | Πολλαπλών μπράτσων, Χυτό αλουμίνιο |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός | 17M/C x MT3.50 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω | 17M/C x MT4.50 |
Ελαστικό Εμπρός | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Ελαστικό Πίσω | 160/60-ZR17M/C (69W) |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | 2-κάναλο ABS |
Εμπρός | Κυματοειδής δίσκος 320mm με διπίστονη δαγκάνα και τακάκια συσσωματωμένου μετάλλου |
Πίσω | Κυματοειδής δίσκος 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα και τακάκια χυτής ρητίνης |
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Ψηφιακό ταχύμετρο, στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, ένδειξη καυσίμου με μπάρες, δύο χιλιομετρητές, ένδειξη σχέσης κιβωτίου. ‘Στιγμιαία’ και ‘μέση’ κατανάλωση καυσίμου και προειδοποιητική λυχνία θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού |
Σύστημα προστασίας | HISS |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.
# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.
HONDA NC750X: Μία από τις πιο αγαπημένες δικύλινδρες! gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto