Το «Move For The Planet» αποτελεί το νέο θεσμό της adidas για τη βιωσιμότητα, ενθαρρύνοντας παγκοσμίως τους ανθρώπους να μετατρέψουν τη δραστηριότητα σε δράση με τη συμμετοχή τους σε 34 αθλήματα.
Από την 1η μέχρι τις 12 Ιουνίου, για κάθε 10 λεπτά δραστηριότητας που καταγράφηκαν στην εφαρμογή adidas Running app η adidas δώρισε 1 ευρώ στον παγκόσμιο οργανισμό Common Goal. Οι συνεισφορές που συγκεντρώθηκαν το διάστημα αυτό, θα στηρίξουν έργα σε όλο τον κόσμο, που εκπαιδεύουν και εμπλέκουν κοινότητες σε θέματα βιωσιμότητας μέσω του αθλητισμού.
Όπως και στις άλλες χώρες έτσι και στην Ελλάδα, οι adidas Runners έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη συγκέντρωση λεπτών/ωρών άθλησης, καθώς μέσω των sessions που πραγματοποιούσαν, ενέπνεαν όσους αγαπούν τη δράση να αφήσουν το δικό τους θετικό αποτύπωμα στον πλανήτη. Άνθρωποι από όλη τη χώρα που αγαπούν τη δράση και τον αθλητισμό έκαναν την εγγραφή τους στο adidas Running app, επέλεξαν 1 από τα 34 αθλήματα της εφαρμογής και συνέβαλαν στο έργο της adidas και του οργανισμού Common Goal. Τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν στην Ελλάδα κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα ήταν συνολικά 9.702 ώρες άθλησης, θέτοντας μια δυναμική έναρξη στο πρώτο «Move For The Planet».
Το πρώτο «Move For The Planet» κορυφώθηκε με ένα μεγάλο Sports Festival στις 8 Ιουνίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Καραϊσκάκη ακριβώς απέναντι από το Παναθηναϊκό Στάδιο. Ο χώρος είχε διαμορφωθεί κατάλληλα ώστε να φιλοξενεί ένα γήπεδο 3x3 Basketball, καθώς και δεκάδες ποδήλατα για Spinning. Πάνω από 500 εγγεγραμμένοι στο adidas Running app, συμμετείχαν ανα γκρούπ, καταγράφοντας τις επιδόσεις τους στα Running sessions, στο τουρνουά Basketball και στα Spinning Sessions υπό την καθοδήγηση και εμψύχωση των coaches από τους adidas Runners Athens.
Το παρόν στο Sports Festival για το «Move For The Planet» έδωσαν επίσης γνωστά πρόσωπα από την οικογένεια της adidas όπως οι: Τόνια Σωτηροπούλου, Γιώργος Λέντζας, Josephine Wendel, Παρασκευή Κερασιώτη, Βασιλική Ρούσσου, Κατερίνα Πεφτίτση και Όλγα Ντάλλα. Το live dj set
από την Ξένια Γκάλη αλλά και τα art installation activities από τον Soteur έδωσαν μια νότα γιορτής στο σκοπό του νέου αυτού θεσμού της adidas για τη βιωσιμότητα. Τέλος οι συμμετέχοντες, αφού ολοκλήρωσαν τις δραστηριότητές τους είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εδέσματα και αναψυκτικά από Lipton ice tea, Chillbox, Heineken και Pizza Days.
Το «Move For The Planet» μπορεί να αποτελεί τη νέα πρωτοβουλία της adidas για τη βιωσιμότητα, ωστόσο η αποστολή του brand να κάνει ό,τι καλύτερο για τον πλανήτη είναι σε εξέλιξη εδώ και καιρό. Η adidas δεσμεύεται να συνεχίσει να σκέφτεται και να πράττει βιώσιμα και ανανεώνει το ραντεβού για το 2024.
.
Moda