Ένας άπειρος οδηγός , ο Εστεμπάν Οκόν της Force India,δεν έδωσε χώρο –ως όφειλε αφού ήταν ένα γύρο πίσω- στον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν και εκεί τέλειωσε το έργο για τον Ολλανδό. Μέχρι να γίνει το λάθος ο Φερστάπεν είχε στο τσεπάκι του τη νίκη στο Γκραν πρί της Βραζιλίας. Ετοιμαζόταν για το 7ο βάθρο της καριέρας του. Αλλά και ο Ολλανδός έκανε λάθος. Ήταν στην πρώτη θέση. Δεν τον απειλούσε κανένας και δεν χρειαζόταν να προσπεράσει τον Οκόν σε εκείνο το σημείο. Ο Οκόν δεν φρέναρε, μπήκε στη γραμμή του Ολλανδού, τον ακούμπησε καιι ο Φερστάπεν έκανε τετ α κέ και είπε αντίο στην νίκη..
Ο μεγάλος τυχερός ήταν ο Χάμιλτον. Αφού είχε εξασφαλίσει τον φετινό παγκόσμιο τίτλο έκανε αγώνα τακτικής. Δεν τον πείραζε που είχε μπροστά του τον Φερστάπεν. Δεν είχε άλλωστε κανέναν λόγο να παλέψει για μια ακόμη νίκη. Αν όμως έχεις την τύχη με το μέρος σου όλα σου έρχονται εύκολα.
Η 1η θέση του Χάμιλτον και 5η του Μπότας ήταν αρκετά για να εξασφαλίσει η Mercedes τον 5ο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Αν κερδίσει και το 2019, δηλαδή την επόμενη χρονιά τότε θα φτάσει το ρεκόρ της Ferrari η οποία πήρε έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα μεταξύ 1999 και 2004.
Ο αγώνας στη Βραζιλία ήταν εντυπωσιακός. Ο Χάμιλτον χωρίς να ιδρώσει πήρε τη νίκη.
Οι Ferrari είχαν πρόβλημα με την επιλογή ελαστικών. Ο Φέτελ δυσκολεύθηκε για να κάνει τη soft γόμα να δουλέψει. Ήταν η μόνη ομάδα που επέλεξε να ξεκινήσουν τα μονοθέσια της με τη μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε 3ος μετά από μια αλλαγή όπου έβαλε τη μέση γόμα. Αντίθετα ο έτερος οδηγός της ομάδας Sebastian Vettel έκανε δυο αλλαγές και χρησιμοποίησε όλες τις διαθέσιμες γόμες. Η super soft έχασε γρήγορα την απόδοση της.
Ο επιθετικός αλλά άτυχος Φερστάπεν κατάφερε να κρατήσει τα κόκκινα ελαστικά της Pirelli για περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο οδηγό.
Οι δύο Red Bull εκμεταλλεύτηκαν τη super soft γόμα και στους πρώτους 5 γύρους έκαναν τις περισσότερες προσπεράσεις. Πολύ καλά έφυγε και ο Μπότας . Ο Χάμιλτον που είχε την πόλ ποζίσιον κράτησε για αρκετούς γύρους την 1η θέση. Η γόμα που διάλεξε μάλλον δεν ήταν η σωστή. Μπήκε στα πίτς πολύ νωρίς. Έχασε την 1η θέση μέχρι που ο Φερστάπεν έκανε τετ α κε. Αν και είχε τη δύναμη να κάνει την έκπληξη και να προσπεράσει τον Χάμιλτον τελικά δεν τα κατάφερε αφού τα ελαστικά του που ήταν φθαρμένα δεν του επέτρεψαν να κάνει υπερβάσεις. Τελικά ο Χάμιλτον ήταν αυτός που κατάφερε να πάρει τη νίκη με τον Φερστάπεν να τερματίζει δεύτερος ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος έκανε σχετικά αθόρυβο αλλά με καλό ρυθμό αγώνα.
Τέταρτος τερμάτισε ο Ρικιάρντο επιβεβαιώνοντας την ταχύτητα των Red Bull με τον Μπότας να ακολουθεί στην 5ηθέση και τον Φέτελ στην 7η. Οι Λεκλέρκ, Γκροσζάν, Μάγκνουσεν και Πέρεθ συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Τελευταίος σταθμός του φετινού πρωταθλήματος είναι σε δύο εβδομάδες στο Αμπού Ντάμπι με τη μάχη να αφορά μόνο το γόητρο αφού και οι δύο τίτλοι έχουν πλέον κριθεί.
Η απειρία του Οκόν και η κακή πρόβλεψη του Φερστάπεν gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, πρόβλεψη