News tags : Κορονοϊός Πόλεμος Ουκρανία Συντάξεις ΕΝΦΙΑ Μετανάστες Μνημόνιο
Auto Ζώδια Σχέσεις Συνταγές Γυναίκα Μόδα MEDIA Σινεμά-tv Εργασία Αστεία Viral Games Quizzes

Η Bella Hadid είναι το νέο πρόσωπο της Swarovski και μας συστήνει το νέο «frosting»

Η νέα ambassador του brand σηματοδοτεί την νέα εποχή του accessorizing.

Πριν λίγες ώρες μάθαμε ποιο θα είναι το νέο πρόσωπο της εταιρίας Swarovski, ένα label που έχει ταυτιστεί με την πολυτέλεια των κρυστάλλων και των πολύτιμων λίθων. Η Bella Hadid είναι, λοιπόν, η νέα ambassador του brand και οι πρώτες που είδαμε στο feed μας από την φωτογράφιση με τους κορυφαίους Mert and Marcus, το αγαπημένο φωτογραφικό δίδυμο, είναι άκρως εντυπωσιακές.

Cropped κοντινά πλάνα, σε λευκό, εκτυφλωτικό φόντο και χρωματιστά plexiglass κουτιά που πλαισιώνουν το πρόσωπο της Bella, που αποκαλύπτεται σαν ένας άλλος 007 μέσα στον κύκλο του. Η της μαγνητιστική, με το έντονο κίτρινο, μπλε, πράσινο και φούξια να κάνουν αντίθεση με την λευκή επιδερμίδα της και το φόντο. Τα κοσμήματα συνδυάστηκαν φυσικά χρωματικά σε κάθε λήψη, δημιουργώντας ένα total color look.

«Η καμπάνια τιμά τα χρωματιστά σχέδια της Swarovski και το οκτάγωνο κρύσταλλο, ένα σύμβολο για τις όψεις του κρυστάλλου ακριβείας και μια υπενθύμιση για να εκφάζετε κάθε πλευρά του εαυτό σας. Μέσα από εμπνευσμένες και παιχνιδιάρικες ερμηνείες προσωπικοτήτων με τις τελευταίες μας δημιουργίες, σε φρέσκους συνδυασμούς η καμπάνια μας ρωτά: «Ποιος είσαι σήμερα;» Ας παίξουμε, λοιπόν,» αναφέρει η δημιουργική ομάδα της Swarovski αναφορικά με την νέα της καμπάνια.

«Όλοι χρειαζόμαστε λίγο frosting».

Η όλη λογική πίσω από την καμπάνια είναι η έννοια του frosting, όπως την γνωρίσαμε και την αγαπήσαμε κυρίως στα 00s, που έχουν επιστρέψει δυναμικά όχι μόνο στην , αλλά και σε μία γενικότερη nostalgic διάθεση στο life . Όπως έλεγε και η Kate Hudson στην γνωστή ρομαντική κομεντί του 2003, «How to loose a guy in 10 days», όλοι χρειαζόμαστε λίγο «γλασάρισμα». Δηλαδή ένα fun τύπου τρόπο accessorizing που θα έχει ένα glittery, λαμπερό τόνο, με statement κομμάτια και πολύ χρώμα.

Όλο αυτό το layering στα κοσμήματα, με μικρά και μεγαλύτερα pieces, είναι ένα χαρακτηριστικό της Gen Z, η οποία και έχει αναδείξει τα 00s ως το δικό της νούμερο ένα trend. Η Bella Hadid, ως λάτρης της συγκεκριμένης αισθητικής, ήταν το ιδανικό style icon της καμπάνιας, αφού στα περισσότερα looks της, ακόμη και τα casual καθημερινά outfits στο κέντρο της πόλης, περιλαμβάνουν πολλά και διαφορετικά κοσμήματα, με ιδιαίτερα , σχήματα και χρώματα.

https://www.instagram.com/p/CdTm2JlNpYr

 

Μπες και εσύ στο νέο «frosting attitude» και διασκέδασε με τα πολλά και διαφορετικά items της συλλογής σου, παίρνοντας κάτι από την εφηβική σου ηλικία, το fun layering, και φόρεσε το σήμερα στην luxury εκδοχή του.

Moda

Tags: , , , , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ:  
Ακολουθήστε το Newsorama.gr



Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη λειτουργία της σελίδας μας Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close