Η United Colors of Benetton, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, θα μεταμορφώσει το κατάστημά της στο Corso Vittorio Emanuele, ευθυγραμμίζοντάς το με το νέο metaverse κατάστημα της εταιρείας, το οποίο θα ανοίξει ταυτόχρονα έχοντας την ίδια εμφάνιση και αισθητική.
Ο όρος metaverse δηλώνει μια νέα γενιά εικονικής πραγματικότητας, στην οποία οι νέες τεχνολογίες θα κάνουν την αλληλεπίδραση στο διαδίκτυο να μοιάζει όλο και περισσότερο με εκείνη που βιώνεται στον πραγματικό κόσμο. Χάρη στις επενδύσεις που ανακοίνωσαν στον τομέα αυτό εταιρείες όπως το Facebook, το metaverse καθιερώθηκε μέσα σε λίγους μήνες ως η υπολογιστική πλατφόρμα του μέλλοντος, με απίστευτες δυνατότητες από άποψη μέσων ενημέρωσης και δημιουργίας.
«Θέλουμε να ανατρέψουμε την εμπειρία της διέγερσης των αισθήσεων», δηλώνει ο Massimo Renon, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Benetton. «Αυτό θα το πετύχουμε δημιουργώντας το ίδιο αισθητικό περιβάλλον μέσα στα φυσικά καταστήματα, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και στο νέο εικονικό κατάστημα metaverse, που θα ανοίξει τις πύλες του τις επόμενες εβδομάδες. Όποιος επισκεφθεί το κατάστημά μας στο Μιλάνο, στο Corso Vittorio Emanuele, θα μπορεί τις επόμενες ημέρες, να βυθιστεί σε έναν κόσμο όπου η φυσική πραγματικότητα και η ψηφιακή σύνδεση ενώνονται σε μια έκρηξη δημιουργικότητας, χρωμάτων και ήχου».
Το metaverse κατάστημα της United Colors of Benetton θα ακολουθήσει, ωστόσο, μια νέα προσέγγιση. Οι «επισκέπτες» δεν θα αγοράζουν ρούχα, αλλά θα συμμετέχουν σε εμπειρίες παιχνιδιού που θα τους επιτρέπουν να συγκεντρώνουν κωδικούς QR, οι οποίοι θα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για αγορές στα φυσικά καταστήματα. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία δημιουργεί ένα επιπλέον σημείο επαφής με τον καταναλωτή, ενισχύοντας τη στρατηγική της σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.
«Είμαστε μία από τις πρώτες εταιρείες που πειραματίστηκαν με ένα μοντέλο πολλών και διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας, ένα μοντέλο που δημιουργεί μια κυκλική σχέση μεταξύ του φυσικού κόσμου και του metaverse», εξηγεί ο Antonio Patrissi, Επικεφαλής Ψηφιακού Τομέα του Ομίλου Benetton. «Ο στόχος είναι να προσφέρουμε μια πολυδιάστατη σύνδεση μεταξύ του παρόντος και του μέλλοντος, του πραγματικού και του εικονικού, μέσω της εταιρικής εμπειρίας που είναι ολοένα και πιο καθηλωτική και, πάνω από όλα, εναρμονισμένη με τη γλώσσα των νέων».
Το εικονικό κατάστημα θα προσφέρει μια εμπειρία που θα αντικατοπτρίζει αυτό που θα μπορούν να βιώσουν οι αγοραστές όταν επισκεφθούν την τοποθεσία Corso Vittorio Emanuele μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας, το κατάστημα-ναυαρχίδα του Μιλάνου ανακαινίστηκε με ροζ χρώμα, καλύπτοντας όλους τους χώρους – από τα παράθυρα μέχρι το εσωτερικό του καταστήματος, από τις κρεμάστρες μέχρι τα ράφια – δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις αποχρώσεις των ενδυμάτων της Benetton.
Αυτή η προσωρινή εγκατάσταση, η οποία θα βρίσκεται στο κατάστημα για τέσσερις εβδομάδες, συνοδεύεται από το ερευνητικό σχέδιο #playchange. Από τις 21 έως τις 23 Φεβρουαρίου, πέντε ταλαντούχα άτομα θα μοιραστούν με την Benetton τις προσωπικές τους ιστορίες αλλαγής, και θα αφηγηθούν τις στιγμές της ζωής τους που χρειάστηκε να επανεφεύρουν τον εαυτό τους και να ακολουθήσουν μια διαφορετική προσέγγιση ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν μπροστά.
Πρόκειται για τη ραδιοφωνικό παραγωγό Andrea Delogu, τον τηλεοπτικό παρουσιαστή Stefano di Martino και τους αστέρες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Giulia Paglianiti, Davide Vavalà και Anna Ciati. Οι τρεις TikTokers θα βρίσκονται επίσης στο κατάστημα στις 23 Φεβρουαρίου από τις 5μμ, όπου θα προσφέρουν ειδικές συνεδρίες styling σε όσους πελάτες επιθυμούν να δοκιμάσουν νέες εμφανίσεις.
(?)
moda