Μέχρι πρόσφατα, ο Shinya Kimura δούλευε κυρίως πάνω σε παλαιότερα μοντέλα μοτοσικλετών, αλλά πλέον ο Ιάπωνας customizer ασχολείται όλο και περισσότερο με projects που εμπεριέχουν σύγχρονα δίτροχα.
Το “The Wal” είναι ένα από αυτά. «Χρησιμοποίησα ως βάση την R 18, με τον τελευταίο και καλύτερο κινητήρα που έχω δουλέψει ποτέ. Όλα ξεκίνησαν από μία επίσκεψή μου στην ομάδα εξέλιξης της BMW Motorrad R 18 στη Γερμανία. Εκεί κατάλαβα το απεριόριστο πάθος και την καινοτόμα δύναμη που χαρακτηρίζει την BMW Motorrad. Τελικά, το Φεβρουάριο του 2021 στην Καλιφόρνια, οδήγησα την R 18 για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα για να μάθω το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Μετά από μία σειρά συνομιλιών, αποφάσισα να δημιουργήσω μία R 18 μέσα από την προσωπική μου ματιά, όπου εφάρμοσα όλες τις γνώσεις μου ως customizer», δήλωσε ο Shinya Kimura, αναλογιζόμενος την αρχική φάση του project “The Wal”.
Στη συνέχεια, ο Kimura ξεκίνησε να εργάζεται στα μέσα Φεβρουαρίου και η “The Wal” είχε κιόλας ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουνίου. «Αλλά εξακολουθούσαν να υπάρχουν κάποια μηχανικά προβλήματα για την επίλυση των οποίων χρειάστηκα δύο ακόμα εβδομάδες», συνέχισε ο Kimura.
Οι μοτοσικλέτες του Kimura είναι χειροποίητες κατασκευές .
Η τεχνοτροπία του Shinya Kimura μπορεί εύστοχα να αποδοθεί με τον όρο “hands-on”, καθώς δεν υπάρχουν σκίτσα, σχέδια, σχεδιαγράμματα ή μακέτες κατά τη διαδικασία της δημιουργίας. Αλλά υπάρχει μία ακριβής ιδέα του τί ακριβώς θέλει ο πελάτης, ή στην περίπτωσή μας ο ‘customizer’.
«Έφτιαξα την R 18 αποκλειστικά για μένα. Όταν οδήγησα την R 18 παραγωγής, σκέφθηκα ότι μπορεί να ταίριαζε στον σωματότυπο και στις οδηγικές προτιμήσεις μου καλύτερα εάν προσέθετα ένα φέρινγκ στο εμπρός τμήμα. Αποφάσισα να διατηρήσω το πλαίσιο, τους τροχούς και τα ελαστικά καθώς και στοιχεία της ανάρτησης και τα φρένα επειδή θεώρησα ότι δεν χρειάζονταν αλλαγή αφού είχα οδηγήσει τη μοτοσικλέτα. Επίσης ήθελα να διανύω με την R 18 μεγάλες αποστάσεις απολαμβάνοντας την αίσθηση του θρυλικού boxer κινητήρα. Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να διατηρήσω τις δύο προσωπικότητες της R 18 που βίωσα οδηγώντας την. Χάρη στον κινητήρα, η μοτοσικλέτα προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, αλλά συνδυάζει την σχεδόν ανεξάντλητη ισχύ με έναν πράο, φιλικό χαρακτήρα. Όπως μία φάλαινα, εξ ου και το γερμανικό όνομα του μοντέλου γι’ αυτή την R 18, που για μένα είναι κάτι σαν “Sports Endurancer”», εξηγεί ο Kimura.
Το στοιχείο “Sports Endurancer” δίνει έντονα το παρών στην R 18 “The Wal” του Kimura, με χαρακτηριστικά όπως το μεγαλύτερο και τελείως διαφορετικό ρεζερβουάρ καυσίμου συγκριτικά με της εργοστασιακής μοτοσικλέτας, η επιμήκης και με αρμονικές καμπύλες σέλα και το μισό φέρινγκ.
«Επίσης μετακίνησα τα μαρσπιέ προς τα πίσω κατά δύο ίντσες για να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στην τοποθέτηση των ποδιών. Παράλληλα, χαμήλωσα το τιμόνι και άλλαξα τη σέλα σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου. Το μαξιλάρι της σέλας είναι επίσης σχεδιασμένο από μένα ενώ η κατασκευή του είναι χειροποίητη από την BACKDROP Leathers στην Ιαπωνία. Όλα αυτά δημιουργούν την αγαπημένη μου και πολύ φυσική στάση σώματος», συνέχισε ο Kimura.
Το μισό φέρινγκ φιλοξενεί δύο ασύμμετρα διατεταγμένους προβολείς που μοιάζουν με μάτια και, με λίγη φαντασία, χαρίζουν στην R 18 του Kimura την εμφάνιση μιας φάλαινας με μία ‘σειρά από δόντια’ ενσωματωμένη από κάτω. Οι χρωματική συνδυασμοί και η τραχιά υφή της βαφής ταιριάζουν επίσης στο θέμα της “The Wal”. Με λίγα λόγια: Η “The Wal” R 18 είναι το ζωώδες στοιχείο που κρύβει μέσα της μία μοτοσικλέτα. Δυναμική, ισχυρή αλλά πάντα φιλική.
«Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στη δική μου έκδοση R 18 είναι ότι κατάφερα να αλλάξω το στυλ και τη θέση της σέλας σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου χωρίς να χαλάσω την εξαιρετική λειτουργικότητα της αρχικής R 18. Αλλά η δραστική αλλαγή της στάσης σώματος του αναβάτη και η προσθήκη του δικού μου στυλ και γούστου ήταν μεγάλη πρόκληση με βάση την ερμηνεία της BMW Heritage. Επιπλέον, όλα αυτά τα ηλεκτρονικά συστήματα και οι ηλεκτρικές συνδέσεις είναι εντελώς νέα για μένα και έμαθα πολλά», δήλωσε ο Kimura, ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα της δουλειάς του.
Αντικειμενικά δεδομένα για το project εξατομίκευσης της R 18, ” The Wal “:
- Τιμόνι: 8 ίντσες στενότερο, 6 ίντσες χαμηλότερο.
- Ρεζερβουάρ καυσίμου: Επιμηκύνθηκε για να μετακινηθεί η θέση της σέλας προς τα πίσω και να κερδηθεί επιπλέον χωρητικότητα περίπου ενός γαλονιού καυσίμου για πιο μακρινά ταξίδια.
- Η σέλα σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Kimura, και κατασκευάστηκε χειροποίητα στην Ιαπωνία από την BACKDROP Leathers σε στυλ μπάκετ για καλύτερη υποστήριξη του αναβάτη.
- Η σέλα είναι σχεδιασμένη για να δημιουργεί μία αρμονική οπτική συνέχεια μέχρι το στρογγυλό πίσω φως.
- Μισό φέρινγκ για άνεση στις υψηλές ταχύτητες.
- Τα πλαϊνά καλύμματα έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που δεν επηρεάζουν την εμφάνιση του εργοστασιακού πλαισίου.
- Ειδική βαφή με μορφή μπρονζέ πούδρας, μετά την σφυρηλάτηση για τη δημιουργία της κατάλληλης υφής των επιφανειών.
- Αφού το Kimura ολοκλήρωσε το σώμα της μοτοσικλέτας, αποφάσισε να διατηρήσει το κλασικό, χαρακτηριστικό σχήμα του εργοστασιακού συστήματος εξάτμισης, αλλά σε μαύρο χρώμα.
Η BMW Motorrad παρουσίασε την επόμενη μοτοσικλέτα της σειράς “SoulFuel”. gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto