Το δελτίο τύπου της εταιρίας, σχετικά με την συνεργασία αναφέρει σχετικά με την σειρά : «απελευθερώνει τα παιδιά από τους παραδοσιακούς ρόλους αγοριού – κοριτσιού, προσφέροντάς τους την ελευθερία να επιλέγουν ρούχα που ενισχύουν τη δύναμη της δικής του προσωπικότητας μίας τρυφερής ηλικίας».
Πρόκειται λοιπόν, για ρούχα που δεν απευθύνονται μόνο σε αγόρια ή κορίτσια. Είναι unisex, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αδιάφορα αισθητικά. Η Celine Dion είπε γι” αυτή τη συνεργασία ότι είναι ένα τρόπος να αναδειχθεί ο διάλογος για την ισότητα.
Στο post που έκανε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο twitter με το fun video υπό τους ήχους του Mission Impossible, η ίδια σχολιάζει το νόημα της συλλογής αυτής, ενθαρρύνοντας με ακόμα έναν τρόπο τον διάλογο για την ισότητα των φύλων ακόμα και σε την παιδική και προ-εφηβική ηλικία.
I’ve always loved nununu and what they represent. Partnering with them to encourage a dialogue of equality and possibility makes so much sense. – Céline xx… @celinununu
— Celine Dion (@celinedion)
Τα νούμερα της συλλογής ξεκινούν από 0-6M (εκεί βέβαια η επιλογή δεν γίνεται από το ίδιο το παιδί) και φτάνει το 14Y, ενώ οι τιμές κυμαίνονται από 20-290 δολάρια.
Τα ρούχα, όπως μπορείς να φανταστείς είναι σε minimal γραμμές και χρωματισμούς, έτσι ώστε να μπορεί να καλύψει κάθε παιδί ανεξάρτητα από φύλο ή ηλικία. Όσο για το ύφος της συλλογής, από την πρώτη ματιά μπορείς να αντιληφθείς το goth ύφος του από τα patterns κυρίως που θα εντοπίσεις σε πολλά κομμάτια.
Κεντρική φωτογραφία: Jordan Strauss/Invision/AP, File
Moda