Η Ducati επεκτείνει την οικογένεια Streetfighter με την εισαγωγή δύο νέων μοντέλων: την εντυπωσιακή Streetfighter V2 και την κορυφαία Streetfighter V4 SP. Οι δύο μοτοσυκλέτες αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια του τέταρτου επεισοδίου της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première.
Η νέα Streetfighter V2 είναι μία sports naked μοτοσυκλέτα με μοναδικό χαρακτήρα. Καλύπτει τις ανάγκες των αναβατών που αναζητούν μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει το DNA της σπορ Panigale V2 με τη συμπεριφορά και το εντυπωσιακό στυλ της Streetfighter. Μία ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα, με τόση ισχύ όση χρειάζεται για δυναμικές επιδόσεις και μέγιστη διασκέδαση στην οδήγηση. Αυτό το project είναι καρπός της επανερμηνείας της επιτυχημένης “Fight Formula” της Ducati, αυτή τη φορά όπως εφαρμόζεται στην Panigale V2, απογυμνωμένη από τα φέρινγκ και εξοπλισμένη με ψηλό και φαρδύ τιμόνι.
Η νέα Streetfighter V2 είναι δυναμική και χαρακτηρίζεται από μια πραγματικά αιχμηρή σχεδίαση, που αγκαλιάζει τα κλασικά στυλιστικά στοιχεία της Streetfighter V4, ξεκινώντας με τον χαρακτηριστικό προβολέα, που θυμίζει τον DRL προβολέα σχήματος V, χαρακτηριστικός των σπορ μοτοσυκλετών Ducati, εμπνευσμένος από το διάσημο χαμόγελο του Τζόκερ.
Η σχεδιαστική φιλοσοφία πίσω από αυτό το νέο μοντέλο βασίζεται στη μηχανολογική κληρονομιά από την Panigale V2, με τον κινητήρα Superquadro ως στοιχείο έδρασης του πλαισίου.
Η εργονομία είναι εστιασμένη στον αναβάτη και επικεντρώνεται στην καθημερινή χρήση στον δρόμο με τις πρόσθετες αξίες του σπορ χαρακτήρα και της άνεσης. Το ψηλό και φαρδύ τιμόνι από αλουμίνιο αντικαθιστά αυτό της Panigale V2. Η σέλα τώρα είναι φαρδύτερη και έχει νέα επένδυση που συμβάλλει στο να κάνει τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο άνετη. Επιπλέον, τα μαρσπιέ έχουν αλλάξει θέση για να αυξηθεί ο χώρος στα πόδια. Όλες αυτές οι βελτιώσεις επιτρέπουν στον αναβάτη πλήρη έλεγχο στη σπορ οδήγηση ενώ ταυτόχρονα διευκολύνουν την καθημερινή χρήση.
Ο κινητήρας της μόλις 178 κιλών Streetfighter V2, είναι ο Superquadro των 955 κ.εκ., προδιαγραφών Euro 5, ικανός να αποδίδει μέγιστη ισχύ 153 ίππων στις 10.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 101,4 Nm στις 9.000 σ.α.λ.. Αυτός ο κινητήρας είναι όχι μόνο εύχρηστος στην καθημερινή χρήση και απολαυστικός στο δρόμο, αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματικός και εξαιρετικός στην πίστα. Σε σύγκριση με την Panigale V2, η Streetfighter V2 έχει μικρότερο τελικό λόγο μετάδοσης (15/45 έναντι 15/43), με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ροπή στον τροχό σε ταχύτητες καθημερινής χρήσης και καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.
Κατά την ανάπτυξη αυτού του νέου μοντέλου, οι μηχανικοί της Ducati εστίασαν την προσοχή τους στο στήσιμο του πλαισίου. Στην πραγματικότητα, ο κινητήρας Superquadro χρησιμοποιείται ως στοιχείο έδρασης του μονοκόκ πλαισίου από χυτό αλουμίνιο, στερεωμένο στην κεφαλή του κινητήρα. Το μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο συνδέεται επίσης με τον κινητήρα, είναι 16 χιλ. μακρύτερο σε σύγκριση με αυτό της Panigale V2, ένα σημείο-κλειδί που συμβάλλει στη διασφάλιση της σταθερότητας ολόκληρης της μοτοσυκλέτας.
Σε αυτήν την πλατφόρμα προστίθενται το μπροστινό πιρούνι Showa BPF 43 χιλ.και το αμορτισέρ Sachs, με ειδική ρύθμιση για να κάνει τη μοτοσυκλέτα πιο άνετη στο δρόμο και να ρυθμίζεται εύκολα για μια εντελώς νέα διάσταση διασκέδασης στην πίστα.
Η Streetfighter V2 είναι εξοπλισμένη με πεντάκτινες ζάντες και τα νέα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV: 120/70 ZR17 μπροστά και 180/60 ZR17 πίσω, που παρέχουν μια εξαιρετικά γρήγορη απόκριση στις εντολές του αναβάτη μαζί με ακόμα καλύτερη αίσθηση στις στροφές. Με εξαίρεση τα τακάκια, ολόκληρο το σύστημα πέδησης προέρχεται από την Panigale V2 και διαθέτει μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M4-32, με δίσκους διαμέτρου 320 χιλ..
Επίσης, το πακέτο ηλεκτρονικών της Streetfighter V2 αποτελεί κληρονομιά από την Panigale V2. Η αδρανειακή πλατφόρμα IMU 6 αξόνων διαχειρίζεται όλα τα ηλεκτρονικά χειριστήρια της μοτοσυκλέτας και δίνει τη θέση της μοτοσυκλέτας στο χώρο σε πραγματικό χρόνο, στέλνοντας τις πληροφορίες στις μονάδες ελέγχου. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει: ABS Cornering EVO με λειτουργία “slide by brake”, DucatiTraction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2, Engine Brake Control (EBC) EVO.
Η Streetfighter V2 διαθέτει τρεις χάρτες οδήγησης (Sport, Road, Wet). Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός μπορεί να βελτιωθεί με μια σειρά αξεσουάρ του καταλόγου Ducati Performance: Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) και Ducati Multimedia System.
Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με προβολείς full–LED με μπροστινό DRL και πίνακα οργάνων 4,3″ full–TFT που θυμίζει την Streetfighter V4.
Η Streetfighter V2 θα είναι διαθέσιμη στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών Ducati από τον Ιανουάριο στο Ducati Red χρώμα με μαύρες ζάντες.
Ο κατάλογος Ducati Performance περιλαμβάνει πολλά αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την εμφάνιση, την απόδοση και το στυλ της νέας Streetfighter V2. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζουν τα φτερά, σχεδιασμένα από τη Ducati για να επιτυγχάνουν ακόμη υψηλότερες επιδόσεις στη χρήση σε πίστα.
Για το 2022 η Ducati παρουσιάζει επίσης το κορυφαίο μοντέλο Streetfighter V4 SP, που προσφέρεται σε αριθμημένη έκδοση και φέρει τη θρυλική συντομογραφία “SP” (που σημαίνει Sport Production). Η νέα Streetfighter V4 SP είναι η naked μοτοσυκλέτα που χαρίζει τη μεγαλύτερη αδρεναλίνη από οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα έχει βγει ποτέ από τη γραμμή παραγωγής στο Borgo Panigale. Αυτό χάρη σε έναν ειδικό τεχνικό εξοπλισμό που συνδυάζει τέλεια τη “Fight Formula” με τις προδιαγραφές “SP”, βελτιώνοντας περαιτέρω την αναλογία ισχύς/βάρος της Streetfighter V4 S, που ήταν ήδη στην κορυφή της κατηγορίας της, και κάνοντας τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο αποτελεσματική στην πίστα.
Η Streetfighter V4 SP διατίθεται με αποκλειστικό, premium εξοπλισμό που προέρχεται από τη SuperleggeraV4, καθώς και με συγκρατημένο βάρος: 196 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας (3 κιλά λιγότερο σε σύγκριση με τη Streetfighter V4 S).
Τα μοναδικά “Winter Test” γραφικά έχουν δημιουργηθεί από το Ducati Centro Stile, αντλώντας έμπνευση από τις μοτοσυκλέτες Ducati Corse που οδηγήθηκαν στις pre–season δοκιμές των Πρωταθλημάτων MotoGP και SBK. Το Matt Black των φέρινγκ σε συνδυασμό με το φινίρισμα Matt Carbon των ζαντών και των φτερών, έρχεται σε εξαιρετική αντίθεση με τις φωτεινές κόκκινες πινελιές και το αστραφτερό βουρτσισμένο ρεζερβουάρ αλουμινίου. Η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα από το Borgo Panigale εμπλουτίζεται επίσης με μερικές όμορφες λεπτομέρειες, όπως ο σειριακός αριθμός στο τιμόνι και ο χρωματικός συνδυασμός της ιταλικής σημαίας στα φτερά από ανθρακονήματα.
Η Streetfighter V4 SP είναι εξοπλισμένη με πεντάκτινες ζάντες carbon — 1,4 κιλά ελαφρύτερες από τις σφυρήλατου αλουμίνιου που τοποθετούνται στάνταρ στη Streetfighter V4 S — και μπορούν να μειώσουν την αδράνεια κατά 26% μπροστά και 46% πίσω, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα σημαντικά πιο ευέλικτη και ελαφρύτερη όταν αλλάζει κατεύθυνση. Οι αποκλειστικές μπροστινές δαγκάνες φρένων Brembo Stylema R® εγγυώνται ασυνήθιστη ισχύ πέδησης, καθώς και εκπληκτική απόδοση ακόμη και κατά την παρατεταμένη χρήση στην πίστα.
Η νέα μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0 που μπορεί να διαφοροποιήσει την απόσβεση ανάλογα με το στυλ οδήγησης και μαζί με τα αεροδυναμικά φτερά αυξάνουν την αυτοπεποίθηση του αναβάτη και εξασφαλίζουν την καλύτερη απόδοση σε σπορ χρήση.
Η καρδιά της μοτοσυκλέτας είναι ο Desmosedici Stradale 1.103 κ.εκ. με 208 ίππους, ικανός να αποδίδει ροπή 123 Nm στις 9.500 σ.α.λ. (προδιαγραφών Euro 5). Στη Streetfighter V4 SP, ο Desmosedici Stradale είναι εξοπλισμένος με τον συμπλέκτη STM–EVO SBK ξηρού κάρτερ, ο οποίος εγγυάται καλύτερη λειτουργία anti–hopping, ακόμη και στα πιο επιθετικά κατεβάσματα ταχυτήτων, και καλύτερη συμπεριφορά σε όλα τα “off–throttle” στάδια, κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο όταν η μοτοσυκλέτα πιέζεται στο όριο στην πίστα, με στόχο καλύτερες επιδόσεις.
Ο εξοπλισμός αυτής της μοναδικής μοτοσυκλέτας εμπλουτίζεται με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ από αλουμίνιο και CNC, τον μπροστινό λασπωτήρα carbon, την μπαταρία ιόντων λιθίου και μια σειρά αξεσουάρ κατάλληλα για “track days”, όπως το ανοιχτό κάλυμμα συμπλέκτη από carbon και τα καπάκια για την αφαίρεση της βάσης της πινακίδας.
Χάρη στον τεχνικό εξοπλισμό της, η Streetfighter V4 SP είναι ο ιδανικός σύντροφος για τον μη επαγγελματία οδηγό που θέλει να κυριαρχήσει άμεσα στην πίστα οδηγώντας μια naked μοτοσυκλέτα. Η ικανότητα πέδησης είναι στην πραγματικότητα ασυνήθιστη, η μοτοσυκλέτα «απλώνεται» πιο εύκολα στις στροφές και φτάνει στο apex πιο γρήγορα, ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει στη μεγάλη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Η Streetfighter V4 SP θα είναι διαθέσιμη χωρίς σέλα για συνεπιβάτη. Η μοτοσυκλέτα θα βρίσκεται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της Ducati το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Το δυναμικό βίντεο-παρουσίαση των νέων Ducati Streetfighter V2 και Streetfighter V4 SP είναι διαθέσιμο στο κανάλι της Ducati στο YouTube.
#StreetfighterV2 #ANewFighterInTown #StreetfighterV4SP #TheTimeFighter
Η Ducati αποκαλύπτει τις Streetfighter V2 και Streetfighter V4 SP gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto