Ενώ η Gen Z είχε απομυθοποιήσει τελείως τις ερωτικές συνευρέσεις νέα έρευνα γνωστής εφαρμογής online γνωριμιών έδειξε πως αυτό άλλαξε τον τελευταίο χρόνο.
Η αλήθεια είναι πως η Gen Z κατά γενική ομολογία τα τελευταία χρόνια είχε απομυθοποιήσει τελείως τις ερωτικές επαφές. Τα άτομα που ανήκουν στη γενιά αυτή, δηλαδή οι γεννημένοι μεταξύ 1995 και 2012, δήλωναν μέχρι και ότι «μισούν» τη διαδικασία αυτή, αφού προτιμούσαν να δίνουν βαρύτητα στην επικοινωνία που είχαν με τον σύντροφό τους και στην αυτοβελτίωσή τους μέσα από σχέσεις μη τοξικές.
Αυτό ωστόσο, άλλαξε τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με γνωστή διαδικτυακή εφαρμογή γνωριμιών που εδρεύει στην Αγγλία και λέγεται eharmony. Σε πρόσφατη έρευνά της λοιπόν, η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαπίστωσε πως τόσο η Gen Z όσο και οι Millennials, όταν βρίσκονται σε σχέση έχουν πιο συχνές ερωτικές συνευρέσεις με τον σύντροφό τους συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Εντυπωσιακό ήταν ότι το 20% των ατόμων που ανήκουν στη Gen Z δήλωσαν πως κάνουν έρωτα με τον σύντροφό τους καθημερινά – ένα ποσοστό που είναι το υψηλότερο μεταξύ κάθε γενιάς. Επιπλέον, το 61% της Gen Z δήλωσε πως τους αρέσει να είναι «σeξουαλικά περιπετειώδεις» με τον σύντροφοό τους.
Υπάρχουν όμως, συγκεκριμένοι λόγοι γι” αυτή την ξαφνική άνοδο σύμφωνα με όσους έλαβαν μέρος στην έρευνα. Ένα μεγάλο ποσοστό λέει ότι είναι επειδή αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Πολλοί επισημαίνουν επίσης, ότι η άνοδος αυτή οφείλεται στο ότι καταβάλλουν πλέον συνειδητή προσπάθεια για να δώσουν προτεραιότητα στην ερωτική τους ζωή, ενώ υπάρχουν και κάποιοι που υποστηρίζουν ότι είναι λιγότερο αγχωμένοι κι αυτό βοηθάει στο να μένει κι η ερωτική τους διάθεση ανεβασμένη.
Το 17% ωστόσο, της Gen Z αναφέρει ότι έκαναν περισσότερο σeξ τον χρόνο αυτό, επειδή ξεκίνησαν ψυχοθεραπεία κι αυτό βοήθησε στο να καταλάβουν καλύτερα τις ανάγκες τους.
Γιατί κάνουν «πίσω» τα dating apps;
Η έρευνα που έκανε το eharmony έριξε επίσης «φως» στη μη αναμενόμενη στάση της Gen Z απέναντι στα dating apps. Θα έλεγε κανείς πως παιδιά που γεννήθηκαν με το κινητό στα χέρια θα έβρισκαν τα online dating apps, το ιδανικό μέσο για να κάνουν γνωριμίες. Πράγματι, το 58% απάντησε πως έχει χρησιμοποιήσει κάποια εφαρμογή γνωριμιών, ωστόσο οι περισσότεροι δήλωσαν πως έμειναν δυσαρεστημένοι από την όλη εμπειρία με το 76% των single της Gen Z να πιστεύει ότι οι χρήστες σε τέτοιους είδους εφαρμογές δεν είναι καθόλου αυθεντικοί – κοινώς παρουσιάζουν έναν άλλο εαυτό κι όχι τον πραγματικό τους. Αυτό είναι και ένας από τους λόγους που αρχίζουν να φθίνουν σιγά σιγά τέτοιου είδους εφαρμογές και αυτός είναι ο λόγος που το Tinder θέλει να κάνει περισσότερες ταυτοποιήσεις πλέον, στους χρήστες του.
Πηγή: www.dazeddigital.com
.
Sxeseis