Η Ford παρουσίασε το πανάκριβο Mondeo Vignale την ώρα που οι πωλήσεις της κάνουν «βουτιά»

 

Από τον Πέρη Χαλάτση

 

Πλάκα έχουν στην Ford. Δεν βλέπουν το αρνητικό που παρουσιάζουν στις πωλήσεις τους (σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων) , φέρνουν και πανάκριβα μοντέλα.

Άραγε με ποιο σκεφτικό.

Ποιους πάνε να χτυπήσουν.

Και ποιος θα αγόραζε ένα Mondeo Vignale πού έχει ίδια τιμή με μια Mercedes η μια BMW που είναι σκάλες ανώτερες.

Πώς μπορείς να χτυπήσεις τα brand names σε μια δύσκολη αγορά. Απορία έχουμε και μακάρι  να πέσουμε έξω.

Οι υπεύθυνοι της Ford στην Ελλάδα είναι αισιόδοξοι. Έφεραν ένα καινούργιο Mondeo με κορυφαία ποιότητα κατασκευής. Λέγεται Ford Mondeo Vignale και φυσικά έχει τη διπλάσια τιμή από το «συνονόματο»  του. Ρωτήθηκε ο πρόεδρος της Ford στην Ελλάδα.

Χαμογέλασε ο πρόεδρος της ελληνικής Ford όταν ρωτήθηκε για την τιμή του Vignale

Πόσο έχει το Mondeo Vignale και απάντησε ψιθυριστά :

Σχεδόν διπλάσια από το απλό Mondeo.

Αν ένα Mondeo μπορείτε να το βρείτε με 24.000 ευρώ, το Mondeo Vignale θα κοστίζει κάπου στα 48.000 ευρώ.

Αλήθεια με τέτοια κρίση και τέτοιο κυνηγητό που κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στα ακριβά αυτοκίνητα, πιστεύετε ότι θα βρεθεί αγοραστής;

Και αν έχει κάποιος τα λεφτά γιατί να μην πάει σε μια BMW η μια Mercedes που έχουν το κύρος και τη σφραγίδα. Τι σας κάνει να πιστεύετε εκεί στη Ford ότι θα βρείτε αγοραστή για ένα Mondeo που θα δώσει 48.000 ευρώ.

Αλλά αυτό δεν μας αφορά. Πάντα υπάρχουν αγοραστές ακόμη και γι αυτού του είδους τις επιλογές.

Η Ford στην παρουσίαση μας έδωσε τα αυτοκίνητα Mondeo Vignale και τα οδηγήσαμε στην εξαντλητική περιοχή της λεωφόρου  Βουλιαγμένης και της παραλιακής.

Λίγο χρόνο είχαμε στη διάθεσή μας λίγο τα οδηγήσαμε. Προτιμήσαμε την υβριδική έκδοση. Για να κάνουμε και λίγο οικονομία. Σήμερα πρέπει να τα υπολογίζουμε όλα. Ας μην το ξεχνάμε αυτό.

Μπορεί να είναι ακριβό το Ford Mondeo Vignale και να μην βρεθεί πελάτης που θα «πετάξει» τόσα χρήματα αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι δεν είναι προσεγμένο. Στο  στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται κατευθυνόμενοι προβολείς Ford Dynamic LED, δερμάτινη επένδυση σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα, διάστικτα δερμάτινα καθίσματα (Perforated) , θερμαινόμενα με 10 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, φιμέ πίσω κρύσταλλα (μόνο για τις εκδόσεις Wagon), σκίαστρα στα πίσω παράθυρα,αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, Lane Keeping Aid,σύστημα Υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Υπάρχει ακόμη  Lane Departure Warning – σύστημα Προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων Auto High Beam, σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων TSR, σύστημα ελέγχου επαγρύπνησης οδηγού.

Πλούσιο το εσωτερικό του. Για ψαγμένους οδηγούς που είναι οπαδοί της Ford

Για τους τεμπέληδες, το σύστημα εισόδου γίνεται χωρίς κλειδί Keyless entry με κουμπί εκκίνησης κινητήρα Ford Start Button.

Αυτό πως σας φαίνεται. Να γίνεται παρουσίαση για το Vignale και στο φόντο να έχεις ενα Kuga

Δεν μπορέσαμε να δούμε όλα όσα γράφει η Ford στο δελτίο τύπου. Άρα δεν δοκιμάσαμε το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος -  Active City Stop και  το αυτορυθμιζόμενο Cruise Control (ACC).

Πάντως η εταιρία μας ενημέρωσε ότι το Mondeo Vignale έχει ένδειξη απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, σύστημα προειδοποίησης επικείμενης σύγκρουσης με ηχητική και οπτική (Heads Up Display) προειδοποίηση, σύστημα περιορισμού σφοδρότητας σύγκρουσης σε μεγάλες ταχύτητες με αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων, σύστημα περιορισμού ανώτατης ταχύτητας.

Το  Ford Vignale Mondeo «φοράει» κινητήρες όπως ο βενζινοκινητήρας 2.0 EcoBoost, ο TDCi diesel, και ο υβριδικός βενζινο-ηλεκτρικός κινητήρας 187 PS της Ford.

Ο 2.0 EcoBoost προσφέρεται με 203 PS και 240 PS και εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο 2.0 TDCi 180 PS συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και PowerShift αυτόματο, ενώ διατίθεται και με σύστημα Intelligent AWD της Ford για ομαλή μετάβαση από εμπρόσθια κίνηση (FWD) σε τετρακίνηση (AWD). Τέλος, διατίθεται ο νέος κινητήρας Bi-turbo 2.0 TDCi 210 PS της Ford, που παρέχει ταχύτερη απόκριση και ροπή 450 Nm διαθέσιμη από τις 2000 rpm .

*** Στο press kit δεν υπήρχαν φωτογραφίες για το νέο αυτοκίνητο της παρουσίασης.

Γιατί είναι όρθιοι οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου στην παρουσίαση που αφορά το πανακριβο και απλησίαστο Ford Mondeo Vignale ; Είναι απλό. Ήταν παρουσίαση με ΑΠΟΨΗ. Γι αυτό το λόγο οι δημοσιογράφοι «τιμωρήθηκαν με άποψη» και έμειναν όρθιοι.

now24.gr-auto

Tags: , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: