Εξαιρετικά επιτυχημένη ήταν η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia», τη σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας, υλοποιώντας το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2016, με στόχο τη διαρκή και βέλτιστη προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.
Στη φετινή «Philoxenia» αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή των φορέων τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας στο περίπτερο της Περιφέρειας, ως αποτέλεσμα της συντονισμένης και στοχευμένης κοινής προσπάθειας που γίνεται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την καθιέρωση της περιοχής ως ενός από τους πιο σημαντικούς και ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, για όλες τις μορφές τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Φέτος στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχαν το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ», το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του ΑΠΘ, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πέλλας, ο Φορέας Διαχείρισης Λιμνών Κορώνειας – Βόλβης, ο Φορέας Διαχείρισης Δέλτα Αξιού – Λουδία – Αλιάκμονα, ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Ολύμπου, η Δημοτική Επιχείρηση Δήμου Έδεσσας, η Τουριστική Επιχείρηση του Δήμου Θερμαϊκού και η Ένωση Ξενοδόχων Παραλίας Κατερίνης.
«Ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συμμετείχαμε και φέτος στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας που διοργάνωσε η ΔΕΘ-Helexpo, τη ‘Philoxenia’. Μια συμμετοχή πολύπλευρη, ουσιαστική, με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της περιοχής μας, στο πλαίσιο της στρατηγικής εξωστρέφειας που υλοποιούμε δίνοντας το ‘παρών’ σε μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με γνώμονα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας που μπορούν να υποστηρίξουν το δωδεκάμηνο τουρισμό, προωθούμε τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ο οποίος αποτελεί βασική παράμετρο για την ανάπτυξη, την ενίσχυση του τοπικού εισοδήματος και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Στη φετινή ‘Philoxenia’ θεματικοί άξονες ήταν ο γαστρονομικός τουρισμός και η προβολή των αγροτοδιατροφικών πλεονεκτημάτων της Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνουν προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και υψηλής διατροφικής αξίας. Προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται σε μοναδικές συνταγές, οι οποίες συνθέτουν τη γνωστή ‘Μακεδονική Κουζίνα’. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι για το μεγάλο αριθμό επισκεπτών που πέρασαν από το περίπτερό μας και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το γαστρονομικό θησαυρό της Κεντρικής Μακεδονίας και να μυηθούν στις δυνατότητες που δίνει ο γαστρονομικός τουρισμός», τόνισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
«Με στοχευμένη προβολή των τουριστικών προορισμών της ευρύτερης περιοχής μας και ενίσχυση του δωδεκάμηνου τουρισμού η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα γίνει ο τόπος που οι επισκέπτες θα θέλουν να ξαναέρθουν για να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες εναλλακτικού τουρισμού σε συνδυασμό με τον αξεπέραστο ελληνικό πολιτισμό, την εκλεκτή γαστρονομία και την παράδοση μας. Πιστεύουμε ότι η συντονισμένη προσπάθειά μας σε αγαστή συνεργασία με τους φορείς τουρισμού από όλη την Περιφέρεια αποφέρει καρπούς για να αποτελέσει ο τουρισμός – πολιτισμός βασικό πυλώνα ανάπτυξης της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας της περιοχής μας», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Αξιοσημείωτη ήταν η παρουσία του Προέδρου της Λέσχης Αρχιμαγείρων Βόρειας Ελλάδας «Ολύμπιος Ζεύς», executive chef Γιώργου Μαστροδημήτρη, και των μελών της, ο οποίοι, στο πλαίσιο της προώθησης της «Μακεδονικής Κουζίνας» ως τουριστικού προϊόντος, ετοίμασαν και προσέφεραν στους επισκέπτες του περιπτέρου της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας εξαιρετικές γαστρονομικές δημιουργίες αντιπροσωπευτικής της Μακεδονικής γης. Σημαντική ήταν και η συμβολή των παραγωγών και επαγγελματιών της Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι θέλοντας να συνδράμουν στην προσπάθεια της Περιφέρειας να αναδείξει το τουριστικό προφίλ της, προσέφεραν στο κοινό εξαιρετικά προϊόντα της μακεδονικής γης.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της «Philoxenia» συντονίστηκε το πρόγραμμα «Philoxenia hosted buyers programme», κατά το οποίο φιλοξενήθηκαν 150 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό που προέρχονταν από τους χώρους των μέσων ενημέρωσης, της τουριστικής επιχειρηματικότητας, του συνεδριακού τουρισμού (MICE), και των «Tour Operators» Επίσης, κατά τη διάρκεια της Philoxenia, πραγματοποιήθηκαν εποικοδομητικά workshops, ενώ οι συμμετέχοντες και οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να ενημερωθούν για τις νέες τεχνολογίες, τις νέες μορφές εναλλακτικού τουρισμού, του ψηφιακού μάρκετινγκ, το web travelling, το travel blogging και τις μεταφορές.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia” επισκέφθηκαν, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, η Πρέσβης του Βιετνάμ στην Ελλάδα Trân Thi Hà Phuong και ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.
typosthes.gr-topika
Tags: ΤΟΠΙΚΑ