Ο Calvin Klein ενώνει τις δυνάμεις του με την Palace Skateboard σε μια καμπάνια με τα role models του χθες και του σήμερα.
Το street wear έχει περάσει πλέον στην σφαίρα του luxury, αυτό είναι γεγονός. Δεν υπάρχει brand που να μην έχει πιάσει τα νέα vibes και να μην έχει επαναπροσαρμόσει το style του στην νέα τάξη πραγμάτων, που θέλει την αισθητική του δρόμου να μπαίνει σε συνεργασίες ακόμη και με τους μεγαλύτερπυς οίκους. Ο Calvin Klein, η πιο χαρακτηριστική εκδοχή του american minimalism, δημιούργησε μία από τις ενδιαφέρουσες καμπάνιες της χρονιάς, ενώνοντας τις δυνάμεις του με την Palace Skateboard, σε μία capsule συλλογή που επρόκειτο να κυκλοφορήσει μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Όντας και τα δύο brands πολύ κοντά στην αισθητική του minimal και του nostalgic street style και έχοντας ισχυρές αναφορές γύρω από την ελεύθερη αυτοέκφραση και το inclusivity, δημιούργησαν μία νέα καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει σύγχρονα αλλά και παλιότερα, κυρίως πολιτισμικά, icons, από όλους τους χώρους της τέχνης, όπως τους Joan Collins, Willem Dafoe, Adwoa Aboah, Precious Lee, Lourdes “Lola” Leon και τον ράπερ Unknown T.
Ο Lev Tanju, founder της Palace Skateboard, παρακολουθήσει από μικρός, όπως όλοι, τις iconic καμπάνιες του Calvin Klein πίσω στα 90s, που δημιουργούσαν ισχυρές street style τάσεις και διαμόρφωσαν μια ολόκληρη γενιά και το στυλ της. Έτσι εκπλήρωσε ένα κρυφό του όνειρο μέσα από την συνεργασία τους.
Στην συλλογή θα δούμε κάποια all time classic basics, όπως τζιν παντελόνια, t-shirts, fleece hoodies και φυσικά τα εσώρουχα του Calvin Klein, σε μαύρο, λευκό και γκρι χρώμα, αλλά και σε κάποια ανοιχτόχρωμα neutrals. Το διάσημο CK μονόγραμμα του Calvin Klein ανανεώθηκε και μπήκε στο signature τρίγωνο σήμα της Palace, δημιουργώντας ένα κοινό logo που μπήκε σχεδόν σε όλα τα items της συλλογής.
Tο highlight της Calvin Klein x Palace δεν είναι ρούχο.
Εκτός, όμως, από την main συλλογή, τα δύο brands κυκλοφόρησαν και ένα ζευγάρι παπούτσια σε slip on style, με τον παιχνιδιάρικο τίτλο Calvans, κάνοντας ένα tribute στις αμερικάνικες ρίζες του Calvin Klein αλλά και την μακροχρόνια συνεργασία της Palace με την Vans, δύο εταιρίες που έχουν ταυτιστεί με την skateboard κουλτούρα. Εκτός, από αυτό έγινε και μια αναδημιουργία του iconic αρώματος CK One, ένα άρωμα που στιγμάτισε τα 90s. Αυτή την φορά η χαρακτηριστική μυρωδιά του εμπλουτίστηκε με φρέσκιες νότες μανταρινιού.
Οι φωτογραφίες και τα videos της καμπάνιας, από τον Alasdair McLellan σε styling Max Pearlman, αναδεικνύουν την αυθεντική πλευρά όλων των πρωταγωνιστών της, με την θεά, 88χρονη πλέον, Joan Collins να λέει «ωραίο αυτό που φοράς. Δεν θα το φόραγα εγώ φυσικά», ντυμένη μέσα στην απαστράπτουσα glittery τουαλέτα της και λευκά φτερά.
Διαβάστε επίσης:
Η νέα καμπάνια των SKIMS έχει άρωμα 90s με πρωταγωνίστριες τα supermodels της θρυλικής δεκαετίας
Τα Grammy θέλησαν να τιμήσουν τον Virgil Abloh αλλά χρησιμοποίησαν όλες τις λάθος λέξεις
(?)
moda