Το όνομά της είναι από μόνο του ένα brand, ενώ η ίδια δεν εφησυχάζει παρά τους 200 εκατομμύρια followers που έχει στους προσωπικούς της λογαριασμούς στα social media. Συνεχίζει ακάθεκτη να καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Αν και η ελίτ της μόδας δεν την καλοδέχτηκε αρχικά, σταδιακά άρχισε να τη λαμβάνει σοβαρά υπόψη με αποκορύφωμα τη βράβευση από το Council of Fashion Designers of America.
Η Kim Kardashian θα είναι η πρώτη που θα παραλάβει το “Influencer Award” από το CFDA. Αν και μέχρι σήμερα δεν είχε αποφασιστεί να δοθεί αντίστοιχο βραβείο, φαίνεται ότι η Kim και η πορεία της σε πολλούς τομείς που αφορούν στη μόδα και στη νεοεισαχθείσα έννοια του influence, δεν άφησε περιθώρια. Σύμφωνα με την Diane von Furstenberg, διευθύντρια του CFDA, η Kim Kardashian είναι η ειδικός για την έννοια του influence στην διαδικτυακή εποχή την τελευταία δεκαετία.
Η αλήθεια είναι ότι η Kim Kardashian φαίνεται να έχει βρει τη χρυσή τομή όσον αφορά στην προώθηση των δικών της brands αλλά και άλλων. Από τη μία φωτογραφίζεται για τη δική της σειρά καλλυντικών KKW Beauty, ενώ από την άλλη πρωταγωνιστεί σε παγκόσμια καμπάνια του Calvin Klein. Τώρα, αναμένουμε την εμφάνισή της στην παραλαβή του βραβείου της στο Brooklyn Museum, αλλά και τις δηλώσεις της σχετικά με το γεγονός.
Κεντρική φωτογραφία: Evan Agostini/Invision/AP
Moda