«Με έναν ισχυρότερο κινητήρα, προηγμένη ανάρτηση και πλαίσιο, τα νέα συστήματα υποβοήθησης Brake Slide Assist και DTC Slide Control, τη βελτιστοποιημένη αεροδυναμική με winglets και το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος, καταφέραμε να αυξήσουμε την απόδοση της RR σε νέα επίπεδα». Wolfgang Wallner, Project Manager S 1000 RR
Η νέα BMW S 1000 RR — ακόμα πιο δυναμική χάρη στις ολοκληρωμένες καινοτομίες στον κινητήρα, την ανάρτηση, το πλαίσιο, την αεροδυναμική, τη σχεδίαση και τα συστήματα υποβοήθησης.
Η supersport μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2009 θα διατίθεται τώρα σε μία νέα έκδοση που περιλαμβάνει προηγμένο κινητήρα και πλαίσιο, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική με φτεράκια (winglets), νέο πίσω μέρος και νέα συστήματα υποβοήθησης.
Προηγμένος 4-κύλινδρος κινητήρας που θέτει νέα σημεία αναφοράς ως προς τις επιδόσεις, τη ροπή και την οδηγησιμότητα.
Η νέα RR διαθέτει 4-κύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στην μονάδα ισχύος του τρέχοντος μοντέλου S 1000 RR. Η μέγιστη ισχύς είναι τώρα 154 kW (210 hp) και αποδίδεται στις 13.750 rpm (δεν ισχύει για τις μοτοσικλέτες που προορίζονται για τις ΗΠΑ), δηλ. 2 kW (3 hp) μεγαλύτερη από του προηγούμενου μοντέλου. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm παράγεται στις 11.000 σαλ. Παρά την αύξηση της μέγιστης ροπής, το ωφέλιμο φάσμα στροφών του κινητήρα της νέας RR είναι τώρα αισθητά ευρύτερο και πληρέστερο. Το ανώτατο όριο περιστροφής του κινητήρα είναι 14.600 σαλ.
Dynamic Traction Control DTC με νέα λειτουργία Slide Control που χρησιμοποιεί αισθητήρα γωνίας κλίσης τιμονιού.
Το νέο χαρακτηριστικό του Dynamic Traction Control DTC είναι η λειτουργία Slide Control που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέγει δύο προκαθορισμένες γωνίες πλαγιολίσθησης για το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, όταν επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή. Από τεχνική σκοπιά, αυτό επιτυγχάνεται με τη βοήθεια ενός αισθητήρα γωνίας κλίσης τιμονιού. Μέχρι την αντίστοιχη γωνία κλίσης, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης επιτρέπει την ολίσθηση στον πίσω τροχό, όταν η μοτοσικλέτα επιταχύνει βγαίνοντας από μία στροφή, δίνοντας τη δυνατότητα πλαγιολίσθησης. Όταν επιτευχθεί η προκαθορισμένη τιμή γωνίας διεύθυνσης, το traction control παρεμβαίνει, μειώνει την ολίσθηση και σταθεροποιεί τη μοτοσικλέτα.
Προηγμένο ” Flex Frame ” και νέα γεωμετρία πλαισίου και ανάρτησης.
Η νέα RR εξακολουθεί να φέρει το πλαίσιο-γέφυρα από αλουμίνιο, που αποτελεί μία συγκολλημένη δομή τεσσάρων στοιχείων διαμορφωμένων μέσω χύτευσης με βαρύτητα και ενσωματώνει τον κινητήρα, ο οποίος έχει κλίση προς τα εμπρός κατά 32 μοίρες όπως πριν, ως φέρον στοιχείο. Με στόχο τη βελτιστοποίηση της πλευρικής ευκαμψίας, το κύριο πλαίσιο της νέας RR υποδέχτηκε αρκετά ανοίγματα στις πλαϊνές περιοχές. Στη φάση εξέλιξης του νέου πλαισίου της RR, οι μηχανικοί εστίασαν στην περαιτέρω αύξηση της οδηγικής ακρίβειας. Η γωνία κάστερ έχει επιπεδοποιηθεί κατά 0,5° και το offset των τριπλών σφιγκτήρων έχει μειωθεί κατά 3 mm. Η νέα γεωμετρία του πλαισίου συνοδεύεται όχι μόνο από καλύτερη οδηγισιμότητα, αλλά και από αυξημένη ακρίβεια και καλύτερη πληροφόρηση από τον εμπρός τροχό.
ABS Pro με νέες λειτουργίες Brake Slide Assist και ABS Pro “Slick”.
Η νέα λειτουργία Brake Slide Assist είναι μια σημαντική και πολύ χρήσιμη καινοτομία για αναβάτες που οδηγούν σε πίστα. Όπως και στη νέα λειτουργία DTC Slide Control, αυτό το νέο σύστημα βασίζεται επίσης σε αισθητήρες γωνίας τιμονιού και επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει μια συγκεκριμένη γωνία πλαγιολίσθησης για τα λεγόμενα drifts πέδησης, ενώ ολισθαίνει στις στροφές διατηρώντας την ταχύτητα.
Φτεράκια ( winglets ), επανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα και ελκυστικοί χρωματικοί συνδυασμοί για αυξημένες επιδόσεις και πιο σπορ χαρακτήρα.
Όπως στο μοντέλο M RR, τα φτεράκια στη νέα RR εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή επαφή του εμπρός τροχού με το δρόμο – ειδικά κατά την επιτάχυνση. Αυτά παράγουν κάθετη αεροδυναμική δύναμη, και ως εκ τούτου, πρόσθετο φορτίο στον τροχό. Το πλεονέκτημα είναι ότι η τάση ανύψωσης του εμπρός τροχού μειώνεται, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να μπορεί να φρενάρει πιο αργά ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και η ευστάθεια στις στροφές.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, η νέα έκδοση της RR επωφελείται από ένα επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, που περιλαμβάνει φτεράκια, ένα νέο, ελαφρύτερο και πιο σπορ πίσω τμήμα, και τους τρεις νέους χρωματικούς συνδυασμούς Blackstorm (μεταλλικό), Style Passion in Racingred (μη μεταλλικό) και Lightwhite (μη μεταλλικό/BMW M) με αγωνιστικό χαρακτήρα.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW S 1000 RR είναι:
• Αυξημένη ισχύς και ροπή: 154 kW (210 hp) στις 13.750 σαλ. και 113 Nm στις 11.000 σαλ.
• Κοντύτερη σχέση δευτερεύουσας μετάδοσης για περισσότερη πρόσφυση στον πίσω τροχό.
• Προηγμένο “Flex Frame” με περισσότερη ευκαμψία.
• Γεωμετρία πλαισίου με νέες τιμές για τη γωνία κεφαλής τιμονιού, offset, κάστερ και μεταξόνιο.
• M Chassis Kit στάνταρ με ρυθμιζόμενο άξονα περιστροφής ψαλιδιού και ανυψωμένο πίσω άκρο.
• Dynamic Traction Control DTC με νέα λειτουργία Slide Control για drifts κατά την επιτάχυνση, κάνοντας χρήση αισθητήρα γωνίας τιμονιού.
• ABS Pro με νέα λειτουργία Brake Slide Assist κάνοντας χρήση αισθητήρα γωνίας τιμονιού για ντριφταρίσματα κατά την πέδηση, πλησιάζοντας σε μία στροφή.
• Ρύθμιση ABS Pro “Slick”.
• Βελτιστοποιημένη αεροδυναμική με νέο εμπρός τμήμα, φτεράκια (winglets), ψηλή ζελατίνα και διαχωρισμός του κάτω τριπλού σφιγκτήρα.
• Ελαφριά μπαταρία M στάνταρ.
• Θύρα φόρτισης USB στο πίσω τμήμα.
• Επανασχεδιασμένη ουρά και μικρότερη βάση πινακίδας κυκλοφορίας.
• Βελτιστοποιημένη καλωδίωση για αφαίρεση της βάσης πινακίδας κυκλοφορίας.
• Κάλυμμα συμπλέκτη και γεννήτριας σε μαύρο χρώμα.
• Ευκολότερη συναρμολόγηση του πίσω τροχού χάρη στους στεγανοποιητικούς δακτυλίους άξονα, τα λοξοτομημένα τακάκια και την πλάκα αγκύρωσης φρένων.
• M GPS Mouse Adapter, περιλαμβάνεται στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad.
• Νέα βάση GoPro, περιλαμβάνεται στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ της BMW Motorrad.
Η νέα BMW S 1000 RR gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, bmw