Η Kim Kardashian μας συστήνει ξανά τα iconic μοντέλα των 90s με μια φωτογράφιση που μας θύμισε τα παλιά.
Η Kim Kardashian δεν σταματά να μας εκπλήσσει και να συνεχίζει την επιχειρηματική της δραστηριότητα με αμείωτο ρυθμό, έχοντας κάνει την shape wear σειρά της την νούμερο ένα επιλογή των καταναλωτών, εδώ και καιρό. Μετά το λανσάρισμα των SKIMS swimwears, που οι fans του brand περίμεναν με αγωνία, η super star των realities, κυκλοφόρησε μία νέα καμπάνια, αυτή την φορά για την signature «fits everybody» collection, μια συλλογή με κορμάκια, εσώρουχα και bodies, τα οποία κάνουν αυτό ακριβώς που υπόσχονται: χωράνε σε όλους.
Στην καμπάνια συμμετέχουν οι Tyra Banks, την οποία είχαμε καιρό να δούμε σε ένα commercial project, η αιειθαλής Heidi Klum, η Alessandra Ambrosio και η Candice Swanepoel, και είναι όλες τους καλλονές. Δύο μεγαλύτερες και ώριμες γυναίκες, θρυλικά μοντέλα των 90s, που δημιούργησαν τομή στην παγκόσμια μόδα, και δύο νεώτερα super models, τα οποία εκπροσώπησαν το όλο πρότυπο της «καλλονής του catwalk» και ταυτίστηκαν με την αψεγάδιαστη εικόνα τους.
Το ίδιο το αποτέλεσμα της φωτογράφισης είναι εντυπωσιακό, ενώ η Kim Kardashian δήλωσε απόλυτα ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα, αφού θέλησε να φέρει κοντά αυτές τις τέσσερις γυναίκες μπροστά από τον ίδιο φακό, για πρώτη φορά, και η επιλογή της την δικαίωσε. Μάλιστα, σε κάποιες από τις λήψεις ποζάρει φυσικά και η ίδια, γράφοντας στο προσωπικό της Instagram account ότι κανονικά δεν ήταν να βρίσκεται σε αυτή την καμπάνια, αλλά δεν μπορούσε να μην συμμετέχει σε κάτι τόσο «iconic», οπότε έκανε μια στάση.
Body positivity και 90s πάνε μαζί;
Η εικόνα της καμπάνιας, αυτής καθέ αυτής, είναι υπέροχη. Τέσσερις διαφορετικές γυναίκες, με διαφορετικό skin tone και διαστάσεις ποζάρουν μπροστά από ένα ολόλευκο φόντο, με shape wear που κολακεύουν το κάθε σώμα ανάλογα. Ωστόσο, ας μην ξεχνάμε πως όλες οι πανέμορφες αυτές κυρίες ανήκαν στην κατηγορία των «Victoria’s Angels», δηλαδή στα περίφημα αγγελάκια της Victoria’s Secrets, έναν show που καταργήθηκε μετά από μεγάλη κατακραυγή , για τα πρότυπα που προέβαλε, ενώ ακόμη και σήμερα, δεν μπορούμε να πούμε πως αποτελούν την επιτομή του body positivity.
Μέσα στην γενικότερη επιστροφή των 90s trends και του nostalgic mood που κυριαρχεί στον κόσμο της μόδας, αλλά και το life style, μπορούμε να καταλάβουμε απόλυτα την έμπνευση της καμπάνιας και το στόχο της. Ωστόσο, σε μια εποχή που τα πρότυπα προσπαθούν να αλλάξουν, με το inclusivity να μάχεται καθημερινά με τα στερεότυπα τόσων χρόνω, πόσο εύστοχη είναι μία καμπάνια shape wears, που σε βοηθά να αναδείξεις την ταυτότητα του σώματος σου, με πρωταγωνίστριες πανύψηλα, αψεγάδιαστα μοντέλα των 90s;
Διαβάστε επίσης:
Η Emily Ratajkowski φόρεσε το δερμάτινο παντελόνι της με το πιο cool σακάκι που είναι τάση
Τα Grammy θέλησαν να τιμήσουν τον Virgil Abloh αλλά χρησιμοποίησαν όλες τις λάθος λέξεις
(?)
moda