Όταν η γαλλική αισθητική ενώνεται με το ελληνικό άρωμα…
Τα καθηλωτικά, σχεδόν απόκοσμα λευκά πετρώματα της Μήλου και τα κρυστάλλινα νερά του νησιού αποτέλεσαν έναν καμβά στον οποίο ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton δεν μπόρεσε να αντισταθεί. Αποτέλεσμα αυτού, η νέα του καμπάνια να έχει ως βάση το νησί και τη διαχρονική του ομορφιά.
«Ο οίκος Louis Vuitton αποκαλύπτει το νέο κύμα της καμπάνιας του και συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στον χρόνο, προσφέροντας μία συναισθηματική οδύσσεια πέρα από τοπία και σύνορα, μία αθώα περιέργεια του τι κρύβεται πέρα και μέσα»
Ο φωτογραφικός φακός της Viviane Sassen
Η Viviane Sassen μεγαλούργησε. Η διάσημη φωτογράφος που καταπιάνεται τόσο με τη μόδα όσο και με τις καλές τέχνες παρέδωσε πρώτα στο brand και έπειτα στο κοινό μία σειρά φωτογραφιών σαν βγαλμένες από τοίχους ενός εκθεσιακού χώρου.
«Για τον Louis Vuitton, ταξίδι σημαίνει το να υπερβαίνεις τη φυσική εξερεύνηση ενός προορισμού για να αγκαλιάσεις το εσωτερικό ταξίδι και να δώσεις ενδοσκόπηση»
Με καταγωγή από την Ολλανδία, ένα Dutch Prix de Rome (2007) και ένα Infinity Award από το Διεθνές Κέντρο Φωτογραφίας, οι προσδοκίες ήταν μεγάλες και καλύφθηκαν στο έπακρο. Κάπου ανάμεσα στο γεωμετρικό ταπεραμέντο της φωτογράφου και στο ειδυλλιακό τοπίο της Μήλου, το γαλλικό Maison έκανε ένα ταξίδι στο αιθέριο κυνηγώντας το όνειρο.
«Νεαροί μαθητές κάνουν εξόρμηση στην καρδιά της φύσης, μεταμορφώνοντας τη μεγαλομανία της σε μία παιδική χαρά ανακάλυψης. Εντελώς αθώα, με αισιοδοξία ενσαρκώνουν ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά»
Για την καμπάνια, μάλιστα, ο οίκος χρησιμοποίησε ένα εξ ολοκλήρου τοπικό συνεργείο παρουσιάζοντας τη γαλλική φινέτσα υπό ένα ελληνικό άρωμα.
Ο LV, ωστόσο, δεν εξερευνά μόνο τη Μήλο, αλλά αφήνει τα μοντέλα να γίνουν ταξιδιώτες άλλων τριών, ιδιαίτερων τοποθεσιών του χάρτη: Της Petra και της Wadi Rum στην Ιορδανία αλλά και του Mon Saint-Michel στη Γαλλία. Μία περιήγηση που λειτουργεί ως όαση στη μετά-πανδημική εποχή.
Στη συνέχεια θα βρεις περισσότερες φωτογραφίες.
(?)
moda