Ο κορυφαίος ιταλικός οίκος αναπαριστά τις εμβληματικές σκηνές των ταινιών του Stanley Kubrick.
Από τη στιγμή που ο Alessandro Michele έγινε ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, η λέξη καμππάνια πήρε άλλο νόημα. Η απόδειξη ήρθε και πάλι από την νέα FW22 καμπάνια της Gucci, με τίτλο «Exquisite Gucci», που ήταν στην ουσία μία σειρά από τα πιο χαρακτηριστικά πλάνα των διάσημων ταινιών του κορυφαίου Stanley Kubrick, μέσα από τα μάτια και την αισθητική του οίκου. Για την φωτογράφιση αλλά και τη μικρού μήκους ταινία που δημιουργήσαν χρησιμοποιήθηκαν items της νέας χειμερινής συλλογής τους, συμπεριλαμβανομένης και της εξαιρετικά ανατρεπτικής συνεργασίας τους με την Adidas.
Στις λήψεις των Mert & Marcus είδαμε τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές από το «Κουρδιστό Πορτοκάλι», το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά», την «Οδύσσεια του Διαστήματος», τη «Λάμψη» αλλά και το «Barry Lyndon». O ίδιο ο Alessandro Michelle αναφέρθηκε στην έμπνευση που πήρε από τον Kubrick και το πώς λειτούργησε για την αισθητική του το έργο του, αλλά και για το ίδιο το cinema και την καταλυτική σημασία που μπορεί να έχει στη ζωή κάθε δημιουργού ευρύτερα.
«Τα ρούχα πλησιάζουν ξανά την απλή, «γuμνή» ζωή».
«Πάντα με γοήτευε ο κινηματογράφος. Για τη δύναμή του να αφηγείται ιστορίες, που μπορούν να διερευνήσουν την ανθρώπινη περιπέτεια και την εναλλαγή της. Πάντα φανταζόμουν τις συλλογές μου ως ταινίες ικανές να μεταφέρουν μια κινηματογραφία του παρόντος: μια παρτιτούρα ιστοριών, εκλεκτικών και παράφωνων, που μπορούν να αγιοποιήσουν τον άνθρωπο και την ικανότητα του να μεταμορφώνεται,» δήλωσε. «Η ικανότητά του Stanley Kubrick να φτιάχνει ιστορίες που ξεπερνούν τη σημασία τους, σπάζοντας τα σύνορα και βάζοντας φωτιά στις ταμπέλες, με ενέπνεε πάντα».
«Αν με ρωτάτε, ένα ρούχο δεν είναι, ούτε θα είναι ποτέ, απλώς ένα κομμάτι ύφασμα. Είναι μάλλον το μέσο με το οποίο μπορούμε να ξεδιπλώσουμε, ποιοι πραγματικά αποφασίζουμε να είμαστε, είναι το πώς διαμορφώνουμε τις επιθυμίες μας και την απόλυτη αίσθηση της παραμονής μας. Τα ρούχα πλησιάζουν ξανά την απλή, «γuμνή» ζωή. Μετατρέπονται σε υψηλή πρόσθεση της φαντασίας και της λειτουργικότητας, και το κάνουν για να πουν μια ιστορία. Μια ιστορία που γκρεμίζει, μαγεύει, βασανίζει, πυροδοτεί. Γιατί είναι η ιστορία αυτού του ανθρώπου, που κατοικεί μέσα στον καθένα μας».
Δεν πρόκειται μάλιστα για την πρώτη σινεφίλ καμπάνια του Alessandro Michele, αφού το 2017 για την AW συλλογή του οίκου είχε πάρει έμπνευση από τις κλασικές sci-fi ταινίες, με το διαστημικό τοπίο να γίνεται το σκηνικό της τότε καμπάνιας του οίκου Gucci.
.
Moda