Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Facebook, αρχικά σε συνεργασία με μεγάλους ειδησεογραφικούς οργανισμούς όπως είναι οι New York Times, το National Geographic, το BuzzFeed, το NBC, η Atlantic ο Guardian το BBC News, η Spiegel και η Bild και πλέον με όλους τους publishers σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας πλέον το δικό του ειδησεογραφικό περιεχόμενο.
Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί από την πλευρά τους θα έχουν το 100% των διαφημίσεων που θα προβάλλονται στη νέα υπηρεσία ενώ παράλληλα θα έχουν στοιχεία analytics τα οποία θα μπορούν να προστεθούν στην πλατφόρμα της Google.
Η νέα υπηρεσία του Facebook είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες (Publishers και μη) iOS και Android συσκευών ενώ τέλος σύμφωνα με το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, ο αλγόριθμος προβολής των ειδήσεων δεν έχει αλλάξει και δεν πρόκειται, τουλάχιστον για την ώρα, να δώσει πλεονέκτημα στα instant articles.
technology
Tags: Android, Facebook, Google, προβολή