Το ADAC Ράλι Γερμανίας περιείχε για μία ακόμα χρονιά όλα τα συστατικά ενός συναρπαστικού αγώνα: επικές μάχες στα δέκατα του δευτερολέπτου ανάμεσα στους καλύτερους οδηγούς στο τιμόνι των World Rally Cars των 380 ίππων, μερικές από τις πιο απαιτητικές, ασφάλτινες ειδικές διαδρομές στον κόσμο, συνολικά 226.000 ενθουσιώδεις θεατές στις ειδικές και στο service park, στη γραφική περιοχή του Bostalsee και όλα αυτά με έναν απίστευτο καλοκαιρινό καιρό. Όπως και τα προηγούμενα έξι χρόνια, η Opel είχε και φέτος ισχυρή παρουσία στο Γερμανικό αγώνα του WRC. Ένας στους τρεις περίπου συμμετέχοντες οδήγησε μία από τις δύο εκδόσεις του Opel ADAM στις 18 ειδικές διαδρομές καλύπτοντας πάνω από 300 χιλιόμετρα.
Όταν μιλάμε για θεαματικές επιδόσεις και μάχες ανάμεσα στα μεγαλύτερα ταλέντα των ράλι στην Ευρώπη, τότε πρόκειται για το ADAC Opel Rallye Cup. Στην έκτη του χρονιά, το κορυφαίο ενιαίο κύπελο ράλι στην Ευρώπη αποτελεί το καλύτερο σχολείο για νέα ταλέντα, τα οποία με τη σειρά τους ξυπνούν τον ενθουσιασμό των θεατών στις ειδικές διαδρομές με την εκρηκτική τους οδήγηση. Φέτος, συμμετείχαν 22 οδηγοί από 12 χώρες (Γερμανία, Σουηδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ιταλία, Βουλγαρία, Εσθονία, Ολλανδία, Δανία, Αγγλία, Γαλλία και ΗΠΑ) στο τιμόνι του Opel ADAM Cup με τους 140 ίππους.
Το Γερμανικό Ράλι προσμετρούσε και πάλι ως διπλός αγώνας στο ADAC Opel Rallye Cup. Στον πρώτο αγώνα των επτά ειδικών διαδρομών την Πέμπτη και την Παρασκευή, νικητής αναδείχτηκε ο 19χρονος Grégoire Munster από το Λουξεμβούργο μπροστά από το 19χρονο επίσης Εσθονό Karl-Martin Volver και τον 24χρονο Βέλγο Romain Delhez. Στο δεύτερο αγώνα, ο Elias Lundberg ανέτρεψε την κατάσταση. Αφότου τερμάτισε στην 4η θέση στον πρώτο αγώνα, ο 20χρονος Σουηδός πανηγύρισε την τρίτη φετινή νίκη στο δεύτερο γύρο του Γερμανικού ράλι. Έτσι, αύξησε τη διαφορά του στην κατάταξη του πρωταθλήματος στους 67 βαθμούς, καθώς οι κυριότεροι αντίπαλοί του Munster και Delhez είχαν ατυχήματα και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Δεύτερος τερμάτισε ο Άγγλος Frederic Field μπροστά από τον 26χρονο Γερμανό από το Hahnweiler, Felix Griebel, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο ενός αγώνα του ADAC Opel Rallye Cup. Ο καλύτερος Γερμανός στον πρώτο αγώνα ήταν ο 21χρονος Nico Knacker από το Siedenburg.
Η Opel έπαιξε και φέτος σημαντικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο. Ειδικά τα δύο ADAM R2 των 190 ίππων της εργοστασιακής ομάδας ADAC Opel Rally Junior Team έδωσαν μάχες απέναντι στους καλύτερους, για τη νίκη στην κατηγορία RC4 κερδίζοντας σε 13 από τις 18 συνολικά ειδικές διαδρομές. Δυστυχώς, κανείς από τους δύο οδηγούς της Opel Junior Team δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, η οποία θα ήταν η πέμπτη συνεχόμενη στην κατηγορία για την Opel στο ADAC Rallye Deutschland. Ενώ βρίσκονταν στη 2η θέση, οι Σουηδοί Tom Kristensson και Henrik Appelskog είχαν έξοδο στην ειδική διαδρομή 13, την περίφημη Panzerplatte. Οι Λετονοί συνάδελφοί τους μάλιστα, Mārtiņš Sesks και Renārs Francis είχαν ήδη τεθεί εκτός μάχης για νίκη στην κατηγορία από την προηγούμενη ημέρα από ατυχία. Τα 28 λεπτά ποινής που δέχθηκαν λόγω πρόωρης εγκατάλειψης ήταν αδύνατο να καλυφτούν παρότι οι ίδιοι ήταν ταχύτεροι σε έξι ειδικές διαδρομές το Σάββατο και την Κυριακή.
Τελικά, κατάφεραν να τερματίσουν στην 5η θέση.
Η Opel κατέβασε τα περισσότερα αυτοκίνητα στο Γερμανικό αγώνα του WRC
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, WRC, αυτοκίνητα