03.09.2018 – H Reebok, παγκόσμιο fitness brand, παρουσίασε τη νέα της καμπάνια με πρωταγωνίστριες γυναίκες ανά το κόσμο, που με τον τρόπο ζωής και το δικό τους μοναδικό τρόπο, φέρνουν θετική αλλαγή στον κόσμο. Η νέα καμπάνια είναι η εξέλιξη της “Be More Human” φιλοσοφίας της Reebok, η οποία στόχο έχει να παρακινήσει και να εμπνεύσει κάθε άνθρωπο να γίνει η καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού του, σωματικά, πνευματικά και κοινωνικά.
Καλλιτέχνιδες και αθλήτριες όπως η Gal Gadot, Danai Gurira, Gigi Hadid, Ariana Grande, Nathalie Emmanuel and Katrin Davidsdottir μοιράζονται τις προσωπικές τους ιστορίες για το πώς κατάφεραν να ξεπεράσουν εμπόδια και να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους. Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης γυναίκες που γράφουν ιστορία χάρη στη δράση τους για την ενδυνάμωση των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Μερικές από αυτές είναι οι Reese Scott, ιδρύτρια του “Women’s World of Boxing”, η Shannon Kim Wagner, ιδρύτρια του “Women’s Strength Coalition”, η Jenny Gaither, CEO του “Movemeant Foundation” και η Yelda Ali, ιδρύτρια του “Camel Assembly”.
Με αυτή την καμπάνια, η Reebok όχι μόνο τιμά την ιστορία της ως ένα brand που στηρίζει τις γυναίκες αλλά και τιμά ξεχωριστές γυναίκες με ισχυρές φωνές οι οποίες εμπνέουν τους άλλους να δράσουν – σε μια εποχή που η δράση είναι απαραίτητη.
Gigi Hadid
«Η Reebok έχει μεγάλη ιστορία στο να ενισχύει τη δύναμη των γυναικών και να υποστηρίζει ανθρώπους και οργανισμούς που με τη δράση τους βοηθούν κάθε άνθρωπο» αναφέρει η Melanie Boulden, αντιπρόεδρος Marketing της Reebok. «Η αρχή έγινε στη δεκαετία του ’80, όταν η Reebok συνέβαλε στη δημιουργία ενός fitness κινήματος από γυναίκες, για τις γυναίκες. Μέσα από αυτό αλλάξαμε την υπάρχουσα κουλτούρα και δείξαμε ότι είναι εντάξει για τις γυναίκες να γυμνάζονται, να ιδρώνουν και να έχουν μύες, κάτι που πιο πριν δεν ίσχυε. Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας μέχρι σήμερα, αναπτύσσοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα αποκλειστικά για γυναίκες ενώ παρακινούμε την κάθε μια να ζήσει την εμπειρία της φυσικής, πνευματικής και κοινωνικής μεταμόρφωσης που προκύπτει μέσα από τη κίνηση – αυτή είναι και η πεμπτουσία της “Be More Human” φιλοσοφίας μας».
Nathalie Emmanuel
Τολμηρά, έντονα γραφικά δίνουν ζωή στα λόγια των πρωταγωνιστριών της καμπάνιας. Οι fans του brand μπορούν να γνωρίσουν τις πρωταγωνίστριες στο Reebok.com/bemorehuman καθώς και να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για οργανώσεις που αγωνίζονται για τη χειραφέτηση των γυναικών. Την καμπάνια δημιούργησαν οι συνεργάτες της Reebok Venables Bell & Partners (San Francisco, CA) και οι Roundhouse (Portland, OR).
«Από την αρχή της συνεργασίας μας, γνωρίζαμε ότι η Reebok ήταν πάντα βαθιά αφοσιωμένη στο όραμά της να παρακινεί τις γυναίκες να ξεπερνούν τα όριά τους και να γίνονται η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους», είπε ο Will McGinness, Executive Creative Director at Venables Bell & Partners. «Η νέα καμπάνια αποτελεί το επόμενο κεφάλαιο των “Be More Human” δράσεων της και αναγνωρίζει το πόσο σημαντικό είναι να τιμάμε τις δυναμικές γυναίκες που εξελίσσονται και αλλάζουν θετικά τον κόσμο γύρω τους».
(?)
moda