Στο Μπαχρέιν, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς για το Π.Π της F1 , υπήρχε όχι μόνο συναγωνισμός αλλά και αρκετές εκπλήξεις. Δεν ήταν ένας αγώνας ρουτίνας και αυτό ανέβασε το ενδιαφέρον που έλλειπε στις τελευταίες αναμετρήσεις το 2020.
Μόλις έκλεισαν τα πέντε φώτα ο Μ. Φερστάπεν που είχε την πόλ ποζίσιον ξεκίνησε δυναμικά έχοντας πίσω του τον παγκόσμιο πρωταθλητή Λ.Χάμιλτον. Ο Ολλανδός πιλότος ήξερε ότι θα τον πιέσει ο Χάμιλτον ωστόσο ήξερε πως θα κινηθεί για να κρατήσει την πρωτοπορία.
Τρείς γύρους μετά την εκκίνηση ο Mazepin έχασε τον έλεγχο της Haas και βρέθηκε στον τοίχο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βγεί το αυτοκίνητο ασφαλείας και να κόψει το ρυθμό των οδηγών που έκαναν τα πάντα για να κρατήσουν ζεστά τα ελαστικά τους.
Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα οι οδηγοί ξεκίνησαν και πάλι τον αγώνα αλλά και πάλι λίγο αργότερα είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, επειδή έσπασε η μπροστινή αεροτομή του Gasly ο οποίος είχε μια μικρή επαφή με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Ricciardo. Για λίγα λεπτά μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα ανθρακονήματα που σκόρπισαν από την επαφή των μονοθεσίων, ο ρυθμός και πάλι έπεσε.
Από εκεί και πέρα είδαμε καλό αγώνα. Ο Ολλανδός πάντα στην πρώτη θέση και Χαμιλτον πίσω του αλλά σε απόσταση αναπνοής. Στον 14ο γύρο ο Hamilton μπήκε για αλλαγή ελαστικών . Ο επικεφαλής του τημ της Mercedes έδωσε εντολή για ελαστικά με σκληρή γόμα για να κάνει ο Χάμιλτον undercut και να περάσει μπροστά. Την τακτική της Mercedes δεν την ακολούθησε η Red Bull. Άφησε στην πίστα τον Φερστάπεν ο οποίος έδειξε ικανοποιημένος από αυτήν την απόφαση. Βέβαια τέσσερις γύρους μετά ήρθε η σειρά του για αλλαγή ελαστικών . Ο επικεφαλής είπε να χρησιμοποιήσουν τη μεσαία γόμα.
Λίγο μετά ο Ολλανδός ανέφερε στο team radio ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα με το διαφορικό του. Αλλά απάντηση δεν πήρε.
Το ενδιαφέρον ανέβηκε όταν στον 20ο γύρο είχαμε μια καλή μάχη ανάμεσα στον Αλόνσο, τον Φέττελ και τον Σάινθ για τη θέση 8. Είχε θέαμα η μάχη των τριών. Λίγο μετά είχαμε μια άλλη μάχη ανάμεσα στον Ραικόνεν και τον Αλόνσο.
Ο Χάμιλτον μετά τα προβλήματα με το κιβώτιο του Ολλανδού βρισκόταν μπροστά . Και ενώ είχε κάπως ηρεμήσει διαπίστωσε ότι ο Φερστάπεν ανέβαζε ρυθμό και βρισκόταν μόλις 1.7 δευτερόλεπτα πίσω του. Τότε ο τήμ μάνατζερ της Mercedes έδειξε την κλάση του. Θυσίασε τον Μπότας για να βοηθήσει τον team mate του. Κάλεσε τον Χάμιλτον να μπεί στα πίτς και ταυτόχρονα τον Μπότας. Ο Μπότας όμως ήταν άτυχος γιατί μπλοκάρισε ο μπροστινός τροχός. Και αντι να κάνουν 2 δευτερόλεπτα για να του αλλάξουν τα ελαστικά έκαναν 10. Καταστροφή για τον Μπότας ο οποίος ενώ βρισκόταν στην τριάδα βρέθηκε 5ος , πίσω από τον Νόρις και Λεκλέρ. Στο μεταξύ ο Χάμιλτον με φρέσκα ελαστικά έκανε διαρκώς καλύτερους χρόνους. Στον 44 γύρο η διαφορά του Γερμανού και του Ολλανδού ήταν 4.8 δευτερόλεπτα. Ο φερστάπεν ήθελε νίκη και άρχισε να ξεφεύγει από τους κανόνες. Ο οδηγός της Red Bull περίμενε ένα λαθάκι από τον Χάμιλτον. Το λαθάκι έγινε όταν ο Βρετανός είχε ένα ελαφρύ μπλοκάρισμα στη στροφή 10 στον 51ο γύρο. Στην 4η στροφή του 53ου γύρου έκανε την προσπέραση αλλά αναγκάσθηκε να αφήσει τον Χάμιλτον να περάσει και πάλι μπροστά γιατί ο Φερστάπεν ήταν έξω από τα όρια της πίστας. Ήξερε ότι αν συνέχιζε τον αγώνα θα τον τιμωρούσαν με αποκλεισμό και θα έχανε τους πολύτιμους βαθμούς. Αφήνοντας όμως τον Χάμιλτον να τον περάσει δεν θα είχε τιμωρία. Έτσι τερμάτισε στη 2η θέση και πίσω του στην 3η θέση ο Μπότας ο οποίος παραπονέθηκε στον επικεφαλής της ομάδας ότι τον αδίκησαν για να ευνοήσουν τον Χάμιλτον.
Η στρατηγική της Mercedes έδωσε τη νίκη στον Χάμιλτον- Απογοήτευση για τον Φερστάπεν που ήθελε τη νίκη gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, mercedes, νίκη