O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen που εκκινούσε δεύτερος στο Grand Prix στην Ιπασπανία, κατάφερε να κερδίσει χρησιμοποιώντας στρατηγική τριών αλλαγών. Με τη νίκη του αυτή πήρε προβάδισμα στη βαθμολογία. Εκκίνησε με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα έβαλε τη μέση, εκ νέου τη μαλακή για να τερματίσει τελικά με την P Zero κίτρινη μέση γόμα. Ο έτερος οδηγός της Red Bull, Sergio Perez και ο οδηγός της Mercedes George Russell, που επίσης ανέβηκαν στο βάθρο, ακολούθησαν μια διαφορετική στρατηγική τριών αλλαγών: μαλακή/μέση/μέση/μαλακή γόμα.
Όλοι εκκίνησαν με την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα, εκτός από τον οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton, που επέλεξε την P Zero κίτρινη μέση γόμα. Ο Hamilton έπεσε τελευταίος μετά την επαφή που είχε στον πρώτο γύρο και κατάφερε τελικά να επανέλθει ως την 4η θέση της κατάταξης χάρη σε στρατηγική τριών αλλαγών. Βέβαια η πρώτη αλλαγή ήρθε στον πρώτο γύρο, οπότε ουσιαστικά έκανε άλλες δυο αλλαγές. Από τους οδηγούς που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές, πιο ψηλά, στην 6η θέση τερμάτισε ο Valtteri Bottas. Μόλις τέσσερις από τους οδηγούς που τερμάτισαν, ακολούθησαν στρατηγική δυο αλλαγών, με τρεις διαφορετικές τακτικές, για την ακρίβεια.
Η θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος ήταν η υψηλότερη που καταγράφηκε το τριήμερο, έφτασε τους 51 βαθμούς στην άσφαλτο. Παρά τις δύσκολες αυτές συνθήκες, οι οδηγοί προτίμησαν τη μέση και τη μαλακή γόμα.
ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ
- ΣΚΛΗΡΗ C1: Η πιο σκληρή γόμα της γκάμας ήταν πολύ αργή σε σχέση με τις άλλες επιλογές. Μόνο ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, την αξιοποίησε σε ένα μεγάλο τελικό μέρος. Παραταύτα αν συγκρίνουμε τους χρόνους του, με αυτούς ανταγωνιστικών μονοθεσίων με μέση γόμα, αυτοί υστερούσαν σημαντικά.
- MEΣΗ C2: Ήταν η γόμα κλειδί για τον αγώνα, επέτρεπε την συμπλήρωση μεγάλων αποστάσεων, χωρίς να γίνονται υποχωρήσεις στην απόδοση. Παραταύτα μόνο ο Hamilton την επέλεξε στην εκκίνηση.
- ΜΑΛΑΚΗ C3: Η αποκάλυψη του αγώνα, παρουσίασε ισχυρή αντίσταση στα υψηλά ενεργειακά φορτία και τις θερμικές καταπονήσεις της πίστας ενώ ταυτόχρονα πρόσφερε ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε ρυθμό. Με αυτή τη γόμα ο Perez σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα.
Ο Mario Isola αναφέρθηκε στα νέα ελαστικά 18 ιντσών:
«Αυτό ήταν σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα τεστ μέσα στη χρονιά για τα νέα μας ελαστικά 18 ιντσών. Είναι μια πίστα με υψηλά ενεργειακά φορτία και περιμέναμε σημαντική πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης καθώς η θερμοκρασία οδοστρώματος ξεπέρασε τους 50 βαθμούς Κελσίου. Μπορούμε να πούμε ότι τα ελαστικά αντιμετώπισαν πολύ καλά την πρόκληση και αυτό καθιστά την απόδοσή τους ακόμη πιο εντυπωσιακή. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στις πιο μαλακές γόμες. Ειδικότερα το μαλακό ελαστικό ήταν μια αποκάλυψη. Όλοι οι οδηγοί το επέλεξαν στην εκκίνηση και πολλοί το χρησιμοποίησαν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Είδαμε μια ευρεία ποικιλία στρατηγικών καθώς οι οδηγοί πίεζαν οριακά. Πραγματοποίησαν 3 αλλαγές και έδωσαν πραγματικά μεγάλη μάχη, καθώς τα νέα μονοθέσια διευκολύνουν τα προσπεράσματα. Συγχαρητήρια στη Red Bull για το κυριαρχικό 1-2: Τώρα πάμε σε μια τελείως διαφορετική πρόκληση στο Μονακό την επόμενη βδομάδα».
Η στρατηγική των pitstop και η νίκη του Max Verstappen στην Ισπανία gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Ισπανία, νίκη