Η Θεσσαλονικιώτικη HotelFeedback φέρνει μια νέα καινοτομία για τα ξενοδοχεία

Συνέντευξη στην Μαρία Κουζούφη

Ένα σημαντικό «εργαλείο» στα χέρια των μάνατζερ των ξενοδοχείων τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού δίνει μια Θεσσαλονικιώτικη startup που έχει αναπτύξει ένα λογισμικό, το οποίο τους επιτρέπει να βλέπουν πρώτοι τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί διαμένουν στο κατάλυμά τους!

Ο ξενοδόχος με το λογισμικό HotelFeedback, το οποίο ενσωματώνεται στο WiFi του ξενοδοχείου και εμφανίζεται σαν HotSpot σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, μπορεί να ενημερωθεί άμεσα για κάποια αρνητική κριτική για παράδειγμα και να προβεί σε διορθωτικές κινήσεις πριν την αναχώρηση του πελάτη και όχι να παίρνει πληροφορίες για την εμπειρία των πελατών του… κατόπιν εορτής.

Το HotelFeedback αναπτύχθηκε από μια ομάδα που δουλεύει μαζί για πολλά χρόνια στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Το έναυσμα δόθηκε, όπως μας λέει ο CEO  της εταιρίας Δημήτρης Φροσύνης, από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία «κυνηγάει» καλές κριτικές στο ίντερνετ.  

Το HotelFeedback όμως δεν σταματάει εκεί, αλλά δίνει στον ξενοδόχο και τη δυνατότητα να ενημερώνει τους πελάτες του για διάφορες καμπάνιες, ενώ μπορεί να ελέγχει άμεσα και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του, κάτι που ήταν δύσκολο να πετύχει μέχρι σήμερα.  

 Διαβάστε αναλυτικότερα τις απαντήσεις του Δημήτρη Φροσύνη της HotelFeedback στο typosthes.gr:


  Εξηγήστε μας τι ακριβώς είναι το HotelFeedback. Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του λογισμικού και ποιες οι καινοτομίες του;

Το λογισμικό HotelFeedback ενσωματώνεται στο WiFi του ξενοδοχείου και εμφανίζεται σαν HotSpot σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή (τηλέφωνο-ταμπλέτα-Η/Υ). Το HotelFeedback συνδέει τον πελάτη του ξενοδοχείου με το ξενοδοχείο. Η σύνδεση αυτή δεν απαιτεί κανένα μεγάλο κόστος ή εγκατάσταση από το ξενοδοχείο και προπαντός δεν απαιτεί καμία έξτρα ενέργεια από τη μεριά του πελάτη. Γίνεται απλά μέσω του WiFi. Σκοπός του είναι να δώσει στο ξενοδόχο την δυνατότητα να βλέπει πρώτος και να αναλύει τις κριτικές των πελατών όσο αυτοί βρίσκονται μέσα στο ξενοδοχείο του.

Κατά τη πρώτη σύνδεση του πελάτη στο WiFi του ξενοδοχείου, ο πελάτης δίνει τα στοιχεία του και αυτόματα ενημερώνεται από το ξενοδοχείο για προτάσεις και προσφορές κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν την αναχώρησή του πελάτη θα του εμφανιστούν αυτόματα οι ερωτήσεις που θέλει ο ξενοδόχος και αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών του.  Το σύστημα, ενημερώνει άμεσα τον ξενοδόχο και αν υπάρχει κάποια αρνητική κριτική, στέλνει ένα alarm email, ώστε ο υπεύθυνος να διαχειριστεί το πρόβλημα του πελάτη όσο αυτός βρίσκεται στο ξενοδοχείο.

Το λογισμικό HotelFeedback δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να βάλει τις ερωτήσεις που θέλει στους πελάτες του, τη χρονική στιγμή που επιθυμεί. Δίνει τη δυνατότητα επίσης να δημιουργήσει ο ξενοδόχος προωθητικές καμπάνιες για τις υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει με τη μορφή banner και να εμφανιστούν στους πελάτες του τη χρονική στιγμή που επιθυμεί. Έχει στατιστικά στοιχεία και δεδομένα όλων των πελατών του με τις κριτικές τους. Επεξεργάζεται και παραμετροποιεί το σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Γιατί μπορεί να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις;

To ξενοδοχείο με το HotelFeedback διαχειρίζεται τις κριτικές του, κάτι που δεν μπορούσε να το κάνει μέχρι τώρα. Επιπλέον αποκτά ένα εργαλείο μάρκετινγκ ώστε να προωθεί τις προτάσεις και τις προσφορές του. Προλαβαίνει μέσα στο ξενοδοχείο τυχόν δυσαρεστημένο πελάτη και τον διαχειρίζεται πριν την αναχώρησή του, μαθαίνει τα πάντα για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο, ελέγχει το προσωπικό του και τις υπηρεσίες του απολύτως, βελτιώνεται άμεσα όσο αναφορά την ποιότητα των υπηρεσιών του και ενημερώνεται άμεσα από τα σχόλια των πελατών του.

Μιλήστε μας για τους λόγους που σας οδήγησαν να ασχοληθείτε με το κομμάτι αυτό του τουρισμού, δηλαδή με τις κριτικές των πελατών των ξενοδοχείων. Είχατε κάποια προσωπική εμπειρία ίσως ή είδατε απλώς κάποιο «κενό» στη συγκεκριμένη αγορά;

Το έναυσμα δόθηκε από την ξενοδοχειακή αγορά η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση.

Πείτε μας δυο λόγια για την ομάδα «πίσω» από την ανάπτυξη του λογισμικού. Από ποιους χώρους προέρχονται τα μέλη της (σπουδές, επαγγελματική πορεία κ.λπ.);

Η ομάδα προέρχεται από τον επιχειρηματικό χώρο στο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και διαχείρισης φήμης τουριστικών επιχειρήσεων. Υπάρχουν προγραμματιστές και τεχνικοί ΙΤ οι οποίοι εξειδικεύονται στα ξενοδοχειακά δίκτυα. Η ομάδα αυτή δουλεύει μαζί για πολλά χρόνια στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

Πώς πραγματοποιείτε την προώθησή του Hotel Feedback, ποια η ανταπόκριση μέχρι στιγμής και ποια τα επόμενα βήματά σας;  Υπάρχουν σκέψεις για να «βγει» η εφαρμογή στο εξωτερικό;

Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο. Μέχρι τώρα όλες τις πληροφορίες τις παίρνουν έμμεσα από τα εξειδικευμένα site κατόπιν εορτής και χωρίς καμία δυνατότητα ανάλυσης τους. Η αγορά είναι απολύτως έτοιμη για ένα τέτοιο εργαλείο. Μέχρι στιγμής η προώθηση γίνεται με προσωπική επαφή σε συγκεκριμένα – επιλεγμένα ξενοδοχεία της Ελλάδας από την ομάδα πωλήσεων.

Η ξενοδοχειακή αγορά έχει τις ίδιες απαιτήσεις σε ολόκληρο το κόσμο. Το προϊόν γίνεται αμέσως αποδεκτό όπου το παρουσιάζουμε. Η πλατφόρμα είναι πολυγλωσσική και εύκολα παρεμετροποιήσιμη ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς. Επαφές γίνονται με όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις

Τέλος θα ήθελα ένα σχόλιο-μήνυμα για την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα που προέρχεται από νέους ανθρώπους, στην Ελλάδα του 2015.

Η Ελλάδα αποτελεί ένα σπουδαίο χώρο δράσης όσο αναφορά τον τομέα του τουρισμού, αρκεί ο προσανατολισμός της επιχείρησης και της υπηρεσίας – προϊόντος να είναι διεθνής.

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: