Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε στην 1η Αποκλειστική Έκθεση για την Ελλάδα και την Κύπρο GRECKA PANORAMA – CYPR στην Βαρσοβία της Πολωνίας στην TORWAR ARENA, Warsaw από τις 11 έως τις 13 Δεκεμβρίου 2015.
Η αποστολή της Χαλκιδικής συμμετείχε μέσα στο περίπτερο του Τουριστικού Οργανισμού, ενώ έντονη ήταν και η παρουσία των επιχειρήσεων και των ξενοδόχων. Ο Τουριστικός Οργανισμός εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρο του κ Γρηγόρη Τάσιο και τον εκπρόσωπο του Δήμου Αριστοτέλη κ. Λευτέρη Βαλσαμή.
Στην έκθεση που είχε αποκλειστικά την προβολή της χώρας μας, συμμετείχαν μεγάλοι Tour Operators (Neckermann, TUI, ITAKA, GRECOS, CORAL, EASY TRAVEL, FLY.PL, BEST REISEN, MOUZENIDIS TRAVEL, RAINBOW TOURS και NET HOLIDAY) και οι δύο αεροπορικές μας εταιρίες AEGEAN και ELINAIR.
Η έκθεση στην πολωνική πρωτεύουσα οργανώθηκε από τη North Events και σε συνεργασία με την Travel Media Applications συνδυάστηκε με το φόρουμ «digi.travel Market Focus» και το workshop «Grecka Panorama B2B» που περιελάμβανε επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών και επαγγελματιών της πολωνικής τουριστικής αγοράς, καθώς και παράλληλες εκδηλώσεις γαστρονομίας.
Η Πολωνική αγορά φέρνει στην Ελλάδα 700.000 περίπου αφίξεις αεροπορικές και οδικές. Στη Χαλκιδική όπου δραστηριοποιούνται οι μεγαλύτεροι Tour Operators, οι αφίξεις το 2015 ήταν 12.000 αεροπορικές και περίπου 6.000 οδικές.
Στόχος η εθνικότητα αυτή να αποτελέσει τα επόμενα χρόνια μία ακόμη επιλογή για τον προορισμό μιας και η πτήση έως το αεροδρόμιο Μακεδονία είναι διάρκειας 2 ώρες και οδικώς η απόσταση είναι 2.000 km.
Στην έκθεση συμμετείχε και η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με δικό της περίπτερο, φιλοξενώντας τους φορείς και τους επαγγελματίες της Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Χαλκιδική στην 2η Greek Tourism Expo της Αθήνας
Στις 4-6 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η 2η διεθνής έκθεση τουρισμού Greek Tourism Expo στην Αθήνα όπου συμμετείχε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής μέσα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Η έκθεση έδωσε έμφαση τόσο στην προβολή των προορισμών στο κοινό της Αθήνας όσο και σε προσωπικές συναντήσεις με Tour Operators και Travel Agents σχεδόν από όλες τις χώρες της Ευρώπης, από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α. και την Κορέα.
Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν, διαπιστώθηκε πως όλοι γνώριζαν την Χαλκιδική και πολλοί από αυτούς δουλεύουν για αυτήν. Η Χαλκιδική είναι πλέον γνωστός προορισμός σε όλη την Ευρώπη και έχει μπει σε πάρα πολλούς καταλόγους των Tour Operators.
Με την έκθεση της Αθήνας, της Βαρσοβίας και την έκθεση Izmir Travel Fair που πραγματοποιήθηκε στην Τουρκία, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής κλείνει το πρόγραμμα δράσεων προώθησης του προορισμού για το 2015. Θα ακολουθήσει από τις αρχές του νέου έτους και για τρεις μήνες, η προβολή της Χαλκιδικής μας μέσω των τουριστικών εκθέσεων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
typosthes.gr-Oikonomia