Το νέο λογότυπο αποτελείται από τα γνωστά τέσσερα γράμματα αλλά αυτή τη φορά το διάστημα μεταξύ τους μειώθηκε. Το παλιό λογότυπο είχε κυκλοφορήσει το 2011.
Το logo δημιουργήθηκε από την Baron & Baron, της οποίας ο ιδρυτής Fabien Baron, είναι γνωστός για τα «συμπιεσμένα» σχέδιά του, ενώ πρόσφατα επιμελήθηκε την νέα καμπάνια marketing της Zara. Ο Baron έχει βοηθήσει στον σχεδιασμό πολλών διάσημων fashion brands, ανάμεσά τους Dior, Coach και Bottega Veneta.
Οι χρήστες του Twitter χαρακτήρισαν την αλλαγή περιττή και ανούσια. Να σκέφτομαι ακριβώς το ίδιο για τα εκατοντάδες tweets που έκαναν την εμφάνισή τους.
«Είναι η χειρότερη γραμματοσειρά που έχω δει εδώ και χρόνια. Το έκανε μήπως ένα από αυτά τα ρομπότ που θα αντικαταστήσουν τους ανθρώπους;», σχολίασε ο γνωστός σχεδιαστής Erik Spiekermann. «Με αυτόν τον ρυθμό, το επόμενο logo θα είναι απλώς ένα μαύρο ορθογώνιο με όλα τα γράμματα μαζί», είπε κάποιος άλλος χρήστης. «Μου προκαλεί κλειστοφοβία», «Μου θυμίζει εμένα όταν προσπαθώ να μπω στα ρούχα τους», σχολίασαν άλλοι χρήστες.
Κι έρχεσαι να αναρωτηθεις (και δικαίως). Πόσο ελεύθερο χρόνο μπορεί να έχουν ώστε να σχολιάσουν με τέτοια ζέση την αλλαγή λογότυπου ενός brand.
oever is responsible for the new Zara logo, I just want to talk.
— Impact. (@mindofimpact)
Zara have updated their logo.
— It’s a Fabio (@fffabs)
Zara's new logo is making me claustrophobic.
— Howard Pinsky (@Pinsky)
The new Zara logo is actually me trying to squeeze into their clothes…
— P.U. (@captl_P)
That is the worst piece of type I’ve seen in years. Was this done by one of those new robots that will replace humans?
— erik spiekermann (@espiekermann)
en you have no monay to pay a graphic designer and you use power point.
— iVasilis (@plakasman)
Seriously , what the hell??
You forgot the spaces!— Silvia Sguotti (@SilviaSguotti)
Moda