Ιδανική πρόταση : Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120

 

Από τον Πέρη Χαλάτση

Σήμερα κάθε αγορά αυτοκινήτου που γίνεται είναι αποτέλεσμα δεκάδων συνδυασμών. Τα βασικότερα όμως που ψάχνουν οι υποψήφιοι αγοραστές είναι η τιμή απόκτησης , η ποιότητα,η αξιοπιστία, το look . Μετά ψάχνουν για την κατανάλωση , το κόστος συντήρησης και την τιμή μεταπώλησης.  Φυσικά η ασφάλεια είναι αυτό που δίνει τους περισσότερους πόντους στην επιλογή.

Σήμερα οι περισσότεροι αγοραστές κινούνται ανάμεσα στα 1400 και 1600 κ.εκ και αυτοί που κάνουν αρκετά χιλιόμετρα διαλέγουν πάντα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες. Αν τα βάλουμε όλα αυτά κάτω και τα «ζυγίσουμε» η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120.

Οι Γάλλοι σχεδιαστές έκαναν roua  mat .

Πέτυχαν αυτό που θέλει σήμερα ο σύγχρονος αγοραστής. Το 208 Blue HDi έχει πολύ καλή εμφάνιση, με προσεγμένες εξωτερικές γραμμές και πολλά ελκυστικά στοιχεία γι αυτό και είναι  μία από τις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας.  Όμορφο και λειτουργικό είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου ενώ το θαύμα τους οι Γάλλοι , το έκαναν με τον κινητήρα. Και θα ξεκινήσω με τον κινητήρα αφού χάρηκα να το οδηγώ , να κάνω ατέλειωτα χιλιόμετρα και να μην έχω το άγχος για την κατανάλωση.

Ο  υπερτροφοδοτούμενος  πετρελαιοκινητήρας των  1,6 λίτρων αποδίδει 120 ίππους ενώ πολύ καλή είναι και η ροπή του (29,1 χλγμ. — από τις 1.750 σ.α.λ.). Σημαντική είναι η κίνηση του γκρούπ  PSA για λιγότερη μόλυνση της ατμόσφαιρας με το φίλτρο μικροσωματιδίων.  Η Peugeot εφοδιάζει όλους τους πετρελαιοκινητήρες με επιλεκτικό καταλύτη που μειώνει έως και 90% τα οξείδια του αζώτου.

Παρά το γεγονός ότι όποιος αγοράζει αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες, δεν ψάχνεται για επιταχύνσεις, εδώ θα σας  επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που απευθύνεται στο ευρύτερο νεανικό κοινό , από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις σε 9,4”. Πρόκειται για ένα «ζωντανό» αυτοκίνητο με ιδανικές επιταχύνσεις.

Αυτό το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι στην εθνική οδό και χρειάζεται να κάνεις προσπέραση σε τριαξονικό. Δεν προβληματίζεσαι, ούτε τρομάζεις. Ακόμη και φορτωμένο να είναι το αυτοκίνητο ,ο κινητήρας δεν αγκομαχάει. Βλέπεις το στροφόμετρο να ανεβαίνει μέχρι τις 4.500 σ.α.λ  χωρίς δισταγμό. Στην ανηφόρα η προσπέραση γίνεται γρήγορα. Αρκεί ο οδηγός να ξέρει ποια ταχύτητα πρέπει να έχει στο χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων. Γιατί δυστυχώς βλέπουμε οδηγούς να προσπαθούν να κινηθούν σε μια ανηφόρα στην εθνική οδό με την 6η σχέση ενώ  χρειάζεται μια 5η η και 4η σχέση. Η λογική ότι η μεγαλύτερη σχέση καταναλώνει λιγότερο είναι λάθος. Η σωστή επιλογή κάνει τη διαφορά. Και ειδικά στο αυτοκίνητο της δοκιμής ο επιλογέας είναι όχι μόνο εύχρηστος αλλά σε προδιαθέτει να κάνεις και συχνές αλλαγές αφού έχει πολύ καλή αίσθηση.

Η τελική ταχύτητα του Peugeot 208 1.6 BlueHDi είναι 190 χλμ./ώρα. Κινήθηκα  σε πολλά σημαία της εθνικής οδού – που ήταν χωρίς αυτοκίνητα- με μια ταχύτητα 150 χιλιομέτρων.  Παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός ήταν γρήγορος, η κατανάλωση ήταν ιδιαίτερα χαμηλή. Στο μεγάλο ταξίδι δεν ξεπέρασα τα 3.63 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ μέσα στην πόλη με 1η και 2α άντε καμιά φορά και 3η ταχύτητα  στον επιλογέα η κατανάλωση ανέβηκε στα 5 λίτρα. Σημαντική συμβολή στην κατανάλωση  προσφέρει  το  σύστημα Start/Stop που έχει καλή λειτουργία.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο σε μαγνητίζει. Το αμάξωμα έχει όμορφη σχεδίαση με  νέα φυσιογνωμία. Από τη μπροστινή  μάσκα, που είναι και το δυνατό χαρτί στο look  έως  την πλαϊνή γραμμή με το δυναμικό χαρακτήρα η  τα  φωτιστικά σώματα τύπου 3D LED στο πίσω μέρος που ξεχωρίζουν .

Πολύ όμορφο το τιμόνι στο 208

Το σπορ τιμόνι, σε συνδυασμό με τις εξίσου συμπαγείς διαστάσεις του  208 (συνολικό μήκος μικρότερο από 4 μέτρα) καθιστούν το αυτοκίνητο ευέλικτο, εξαιρετικά εύχρηστο και πραγματικά απολαυστικό στην καθημερινή χρήση.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι σαφέστατα πιο πλούσιο με βελτιωμένα υλικά για το σαλόνι. Το ταμπλό εντυπωσιάζει με τη σχεδόν υφασμάτινη υφή του. Ο οδηγός αισθάνεται όμορφα όταν οδηγεί.

Τα καθισματα για οδηγό και συνοδηγό είναι τύπου μπάκετ και το κράτημα του σώματος είναι ιδανικό στις γρήγορες στροφές

Τα όργανα είναι λειτουργικά. Το εργονομικά σχεδιασμένο   i-Cockpit   παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός. Στο εσωτερικό αίσθηση κάνει ο πίνακας οργάνων που έχει ιδιαίτερη σχεδίαση. Η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών, δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Λειτουργικό και ιδιαίτερα προσφιλές στους νέους που ψάχνουν τα gadget. Εύκολο και λειτουργικό είναι το σύστημα πλοήγησης. Ικανοποιητικοί είναι οι  χώροι για τους επιβάτες που για να μην στριμώχνονται στα ταξίδι πρέπει να είναι τέσσερις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 285 λίτρα.

Αξιοπρεπέστατος ο χώρος των αποσκευών

Και φυσικά κάτω απο το κάλυμμα στο πόρτ παγκάζ υπάρχει ρεζέρβα

Όσο η τεχνολογία μας δίνει περισσότερες ευκολίες τόσο  η προσωπική μας πρωτοβουλία μειώνεται. Σήμερα ακούς  νέους ανθρώπους να λένε ότι θέλουν αισθητήρες παρκαρίσματος. Δυσκολεύονται χωρίς τα ηχητικά βοηθήματα. Στο  208  υπάρχουν αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά  και  κάμερα οπισθοπορείας η οποία ανιχνεύει πίσω ,τα μη ορατά εμπόδια. Το  παρκάρισμα πλέον είναι παιχνίδι με το  Park Assist . Για όσους δεν το ξέρετε πρόκειται για ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης για παράλληλο παρκάρισμα ή στάθμευση σε κενά σε ταχύτητες κάτω από 7 km/h.

Το  PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi (120 S&S), κοστίζει σήμερα (με την προωθητική ενέργεια μήνα) 19.700 ευρώ . Σ αυτή την πολύ δύσκολη κατηγορία, είναι μια πολύ καλή τιμή και ανεπιφύλακτα το προτείνω συνδυάζοντας την άριστη ποιότητα κατασκευής του 208 αλλά και τον οικονομικό κινητήρα.

 

 

Ιδανική πρόταση : Peugeot 208 1.6 BlueHDi 120

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: