To www.hm.com δεν μιλάει μόνο «τη γλώσσα του στυλ» αλλά και τη δική μας, κάνοντας την περιήγηση σε αυτό πραγματικό παιχνίδι.
H οικειότητα είναι σπουδαίο συναίσθημα. Το νιώθεις με ανθρώπους που είναι κοντά σου, με μέρη που αγαπάς να επισκέπτεσαι, ακόμα και τη μητρική σου γλώσσα στην οποία είναι όλα πιο «εύκολα», πιο «κατανοητά», πιο «απτά». Είναι ωραίο να διαβάζεις κάτι γνώριμο με τον ίδιο τρόπο που είναι ωραίο να νιώθεις οικεία εκεί που είσαι, με όποιους και αν είσαι. Δεν έχει σημασία αν η γλώσσα σου είναι τέλεια ή «ατελής», έχει δύσκολη γραμματική ή εύκολη προφορά, σημασία έχει πως είναι η δική σου γλώσσα και σε αυτήν αισθάνεσαι άνετα και οικεία, τόσο για να μιλάς, όσο και για να διασκεδάζεις, να ενημερώνεσαι, να επικοινωνείς και να ψωνίζεις!
Αυτό σκέφτηκαν και στην Η&Μ και μετέφρασαν στα ελληνικά τον Νο1 προορισμό για online shopping είτε αναζητάς γυναικεία ρούχα, είτε παιδικά, είτε ανδρικά, είτε είδη για το σπίτι, sustainable συλλογές ή limited collections με ειδικές συνεργασίες ανάμεσα στο διεθνές, economy brand και τους πιο γνωστούς σχεδιαστές μόδας στον κόσμο. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τώρα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας στην Ελλάδα απρόσκοπτη και άνετη online εμπειρία στη δική τους γλώσσα. Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε, οπότε εστιάζουμε στην παροχή των καλύτερων υπηρεσιών», δήλωσε ο Mehmet Arisoy, Country Manager της H&M Sales Market Greece, προσθέτοντας πως «τώρα είμαστε ακόμα πιο κοντά στους πελάτες μας, καθώς το www.hm.com μιλάει ελληνικά και είμαστε εδώ για να προσφέρουμε την καλύτερη εποχιακή μόδα και εμπνευσμένα κομμάτια για τους πραγματικούς λάτρεις της μόδας που μπορούν να τα αγοράσουν με ένα μόνο κλικ». Ένα κλικ που γίνεται εύκολα και απλά πια, από όλους!
Η διευκόλυνση όλων των αγοραστών και η κατανόηση των αναγκών τους, είναι βασικές αρχές της Η&Μ και δεν το αποδεικνύει μόνο σχεδιάζοντας ρούχα για όλους, ανεξαρτήτως σωματότυπου, χρώματος και στυλ, αλλά και κάνοντας πιο προσβάσιμη την υπηρεσία διαδικτυακού εμπορίου για ανθρώπους που η μόνη γλώσσα που μιλάνε… είναι η δική τους! Σερφάροντας, λοιπόν, τώρα στο www.hm.com μπορείς να βρεις τις ίδιες συλλογές που υπάρχουν και στα καταστήματα. Mπορείς να ανακαλύψεις, δηλαδή, από το σαλόνι του σπιτιού σου, εύκολα και απλά, μία μεγάλη γκάμα ρούχων και αξεσουάρ για γυναίκες, άνδρες και εφήβους, καθώς και μια ενημερωμένη συλλογή παιδικών ενδυμάτων. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα κομμάτια αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή ειδικές συλλογές που λανσάρονται μόνο για το online store, καθ “όλη τη διάρκεια του έτους. Tέλος, εκτός από κομψά φορέματα, ανδρικά παντελόνια και funky παιδικά μαγιό, στο site μπορείς να βρεις και τα προϊόντα H&M Home, κάνοντας και το σπίτι σου έναν σύγχρονο «ναό του στυλ».
Αυτό που θα ανακαλύψεις όμως μπαίνοντας τώρα στο site της H&M δεν είναι μόνο τα πιο cool νέα παιδικά, γυναικεία και ανδρικά ρούχα αλλά και το πώς να κάνεις sustainable shopping αφού η εταιρεία έρχεται με μια νέα λύση στη συσκευασία για όλους τους πελάτες της, η οποία φέρνει ένα βήμα πιο κοντά τον όμιλο H&M στο στόχο της να είναι μια κυκλική και βιώσιμη επιχείρηση. Τώρα όλες οι ηλεκτρονικές αγορές παραδίδονται σε χάρτινες σακούλες και κουτιά σε διαφορετικά μεγέθη, κατασκευασμένα από χαρτί πιστοποιημένο από την FSC. Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία μεγιστοποιεί τη χρήση των πόρων και ελαχιστοποιεί τα απόβλητα.
Αν θες, λοιπόν, να συνδυάσεις διασκεδαστικό και εύκολο shopping με «άρωμα Ελλάδας» με τις πιο κομψές αγορές για το φετινό καλοκαίρι και όλα αυτά να φτάσουν στην πόρτα σου μέσα σε μία ανακυκλώσιμη, χάρτινη συσκευασία, δεν έχεις παρά να πληκτρολογήσεις www.hm.com. Τα άλλα θα τα βρεις στην πορεία και μάντεψε… θα είναι πολύ εύκολο να τα βρεις γιατί θα είναι στα ελληνικά!
(?)
moda