Όλες αυτές τις ημέρες οι δοκιμές στην πίστα στη Σαγκάη έγιναν κάτω από αντίξοες συνθήκες. Οι συνεχόμενες βροχές την μετέτρεψαν σε λίμνη και έτσι οι οργανωτές αναγκάστηκαν να ακυρώσουν το 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών. Αλλά δεν ήταν αυτή η κύρια αιτία της ακύρωσης. Γιατί η πίστα έχει κλίση και τα νερά φεύγουν χωρίς ωστόσο να υπάρχουν και πολλά σημεία που το νερό λιμνάζει. Η κύρια αιτία που ακυρώθηκαν οι δοκιμές στο 2ο σκέλος είναι η ομίχλη. Οι οργανωτές διαπίστωσαν ότι είναι αδύνατη η προσέγγιση του ιατρικού ελικοπτέρου, σε περίπτωση ατυχήματος. Άρα τέθηκε σημαντικό θέμα ασφάλειας. Και έτσι ακύρωσαν τις δοκιμές.
Τα ξημερώματα (ώρα Ελλάδος) έγιναν τελικά τα ελεύθερα δοκιμαστικά για το τρίτο σκέλος.
Τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές του 3ου σκέλους , στην πίστα της Σανγκάης σημείωσε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αύριο (9/4-09:00) στο Grand Prix της Formula 1 στην Κίνα, θα εκκινήσει από την πρώτη θέση!
Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes, όπως και στην Αυστραλία, έτσι και τώρα, κατάφερε να πάρει την pole position, η οποία ήταν η 63η της καριέρας του!
Από τη δεύτερη θέση θα ξεκινήσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari, ο οποίος στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, είχε δει πρώτος την καρό σημαία.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Βαλέρι Μπότας με Mercedes.
Λεπτομέρειες για την πίστα στη Σανγκάη
Η πίστα στη Σαγκάη ενέχει μοναδικές και αρκετά υψηλές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Αυτές στο παρελθόν οδήγησαν σε αμφίρροπες μάχες και πληθώρα προσπερασμάτων.
Δεδομένου ότι ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος, στον αυριανό αγώνα μπορεί να έχουμε λιακάδα αλλά και καταρρακτώδη βροχή. Αυτό επηρεάζει σημαντικά την συμπεριφορά των ελαστικών και τη στρατηγική των ομάδων. Θεωρητικά η μικρότερη φθορά των ελαστικών, φέτος, θα οδηγήσει σε λιγότερα πιτ στοπ. Πέρυσι ο νικητής σταμάτησε δυο φορές κατά τη διάρκεια των 56 γύρων του αγώνα, μολονότι οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν στρατηγική 3 πιτ στοπ.
Οι τρείς επιλεγμένες γόμες είναι η πολύ μαλακή , η μαλακή και η μέση.
Τι πρέπει να ξέρετε για να καταλάβετε τις διαφορές στα κρατήματα από γόμα σε γόμα.Στην εκκίνηση θα προτιμήσουν ελαστικά με χαμηλές πιέσεις. Η Pirelli συλλέγει ήδη δεδομένα για τα πρωτότυπα ελαστικά του 2018. Η Κίνα θα δώσει μερικά πολύ χρήσιμα στοιχεία όταν χρειαστεί να δημιουργηθούν οι νέες εκδόσεις ελαστικών. Υπάρχει μόνο ένας αγώνας υποστήριξης, εκτός της F1, στο πλαίσιο του Κινέζικου Grand Prix οπότε η διαδρομή δε θα στρωθεί γρήγορα με γόμα. Η πίστα πάντα στις πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών είναι ακάθαρτη και γλιστράει. Υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις στροφές και στις ευθείες της πίστας που φτιάχτηκε το 2004. Οι πιο απαιτητικές στροφές για τα ελαστικά είναι η στροφή 1 (μια δεξιά παρατεταμένη) και η στροφή 13. Το εμπρός αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο.Στη μεγάλη ευθεία τα ελαστικά αποβάλλουν θερμότητα έτσι αποφεύγεται η τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης. Η ευθεία προσφέρει ευκαιρίες για προσπέρασμα, έτσι οι ομάδες επιλέγουν την ταχύτερη στρατηγική. Η Pirelli θα παρέχει βρόχινα ελαστικά διαφορετικής γόμας με καλύτερη απόδοση σε πίστες με λείο ασφαλτοτάπητα. Υπομονή λίγες ώρες και ελπίζουμε ότι θα δούμε έναν καλό αγώνα.
Καλύτερο χρόνο ο Χάμιλτον- Γιατί ακυρώθηκε το 2ο σκέλος δοκιμών στην Κίνα
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Κίνα