Έντονη πτώση στην απόδοση των ελαστικών παρατηρήθηκε στο Γκράν Πρι στο Μεξικό λόγω υπερθέρμανσης. Σ’ αυτό συνετέλεσε και ο αραιός αέρας λόγω υψομέτρου που μείωσε την κάθετη δύναμη και οδήγησε σε μεγαλύτερο γλίστρημα. Είδαμε μια μίξη στρατηγικών ενός ή δύο αλλαγών, ακόμη και τριών στην περίπτωση της Mercedes του Valtteri Bottas, ο οποίος τερμάτισε 5ος – πετυχαίνοντας και τον ταχύτερο γύρο αγώνα.
Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε με στρατηγική δυο αλλαγών. Η 4η θέση του Lewis Hamilton – με στρατηγική δυο αλλαγών – ήταν αρκετή ώστε ο οδηγός της Mercedes να εξασφαλίσει τον 5ο παγκόσμιο τίτλο του.
Οι πέντε από τους δέκα πρώτους έκαναν μόνο μια αλλαγή. Ανάμεσά τους και τρεις οδηγοί που εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα. Όλοι τους έκαναν πολλούς γύρους στο δεύτερο μέρος με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen συμπλήρωσε 54 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα, παρότι είχε εκκινήσει με την πάρα πολύ μαλακή. Συνολικά είχαμε έξι διαφορετικές στρατηγικές στους 10 πρώτους οδηγούς.
Η Pirelli έχει παραμείνει στο Μεξικό για το τελευταίο τεστ εξέλιξης των ελαστικών του 2019. Σήμερα Τρίτη θα οδηγήσει ο Antonio Giovinazzi για τη Sauber, ενώ και η Κολομβιανή οδηγός Tatiana Calderon θα κάνει ντεμπούτο στη Formula 1, με μερικούς αναγνωριστικούς γύρους.
«Καταπονήθηκαν» τα ελαστικά στο Μεξικό από τις υψηλές θερμοκρασίες gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Μεξικό