Η γνωστή ηθοποιός και πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Πέμη Ζούνη και η θεατρική παραγωγός Μπέσσυ Γιαννοπούλου από άλλοτες στενές συνεργάτιδες ξιφουλκούν πλέον στα δικαστήρια με μήλον της Έριδος όσα έλαβαν χώρα στα παρασκήνια της προετοιμασίας του γνωστού θεατρικού μονολόγου.
Ενός έργου που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς αλλά κατέληξε σε μία πρωτοφανή δικαστική διαμάχη, με αλληλοκατηγορίες για οικονομική εξαπάτηση, για ψευδορκίες, ακόμη και με αναφορές για αρπαγές και ερωτικές ομηρίες στο όνομα νέων καλλιτεχνικών συνεργασιών διεθνούς βεληνεκούς.
Στο πλαίσιο αυτή την αδυσώπητης αντιδικίας οι δύο γυναίκες αποκαλύπτουν πολλά επεισόδιο από την προσωπική τους ζωή μέσα στην δικογραφία που έχουν συντάξει, όπως δημοσιοποιεί για πρώτη φορά το Πρώτο Θέμα. Μια σχέση που η ηθοποιός σε μήνυση εις βάρος της κυρίας Γιαννοπούλου αποκαλεί «αρπαγή, εφιάλτη και βασανιστήρια», χαρακτηρισμούς που αντικρούει με πλήθος στοιχείων η γνωστή παραγωγός.
«Η πίεση αυτή για μια συμπεριφορά πιο εναλλακτική, με διαχυτικότητες που δεν μου ταιριάζουν καθόλου, συνεχίστηκε σε όλη την διάρκεια του εγκλεισμού, ‘crash test’/ Ένιωθα παγιδευμένη, δεν μπορούσα να μοιραστώ την ανησυχία μου με οτυς δικούς μου ανθρώπους, αφού ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση, αλλά έκαναν κουράγιο γιατί θεωρούσαν ότι όσο σκληρές θα ήταν οι μέρες ο εφιάλτης θα τελείωσε σύντομα», αναφέρει χαρακτηριστικά η Πέμη Ζούνη στην μήνυση της και σε άλλο σημείο στην δικογραφία αναφέρει ότι είχε φτάσει σε σημείο να δίνει κρυφά σημειώματα στον άντρα της κατά την διάρκεια του «εγκλεισμού» της για να μην ανησυχεί για εκείνη: «Περνώντας μαζί με την κυρία Γιαννοπούλου από το μαγαζί του συζύγου μου, μπόρεσα να του δώσω κρυφά ένα σημείωμα που έλεγε να μην ανησυχεί. Δεν είχα προλάβει να μιλήσω μαζί του γι’αυτό τον εγκλεισμό και την παρακολούθηση, αφού αυτό είχε συμβεί απροειδοποίητα . Παράλληλα είχαν ξεκινήσει συζητήσεις και για άλλα έργα με σπουδαίους ηθοποιούς που θαύμαζα… Η αναμονή τόσο για αυτές τις σημαντικές συνεργασίες ήταν ο λόγος που με έκανε να αντέχω!», κατήγγειλε η Πέμη Ζούνη!
Τα eρωτικά μηνύματα των δύο γυναικών.
Η Μπέσυ Γιαννοπούλου, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα αμφισβητεί τις προθέσεις του Ιδρύματος που φιλοξένησε την παράσταση τότε και την απόφαση να την ματαιώσει μετά τις αποκαλύψεις που έγιναν, ενώ παράλληλα έρχονται στην δημοσιότητα τα μηνύματα που αντάλλασσαν οι δύο γυναίκες.
«Σ’αγαπώ, δεν το πιστεύεις που σου το έλεγα. Ίσως σιγά σιγά το πιστέψεις. Εδώ θα είμαι. Θα το δείς. Και όταν δεν κρύβεσαι θα το βλέπω κι εγώ. Κρατάω αυτά που μου έγραψες ως πολύτιμα, για τα δύσκολα, μικρή μου Ποκαχόντας». Λόγια αγάπης που εμπεριέχονται στη δικογραφία που έχουν οι εισαγγελικές αρχές και μαρτυρούν – αν μη τι άλλο- ότι η σχέση των δύο γυναικών είχε περάσει σε ένα άλλο επίπεδο πέρα αυτού της συνεργασίας.
«Ίσως να σκέφτεσαι ότι δεν σε νοιάζομαι, δήθεν πήρα ότι είχες να μου δώσεις…Εγώ θέλω να νοιάζομαι για εσένα. Εγώ θέλω να σου δείχνω τι νιώθω. Εγώ θα είμαι η πρώτη που θα κλάψει αν πονέσεις.. Εγώ θα είμαι εκείνη που αν βρεθείς στον βούρκο, θα πέσω μέσα να σου δώσω την ανάσα μου, να σου δώσω και πάλι ζωή… και πάλι εκεί θα υποκύψω για να χαρείς! Το κάνω για εμένα, να σε βλέπω χαρούμενη, να ξέρω ότι είσαι καλά, είναι αρκετό για εμένα. Τόσο πολύ ναι, βλέπεις η αγάπη δεν υπόκειται σε σκληρότητες ούτε σε συμφέροντα», αναφέρει ένα κομμάτι από τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αντάλλασσαν οι δύο γυναίκες κατά την διάρκεια της συνεργασίας τους και στο πλαίσιο της πιο προσωπικής σχέσης που είχε αναπτυχθεί μεταξύ τους, όπως τουλάχιστον αναφέρει ξεκάθαρα η πλευρά της παραγωγού.
Η παραγωγός μιλάει ξεκάθαρα για ερωτική σχέση με την ηθοποιό, ισχυρισμό που στοιχειοθετεί με τα ντοκουμέντα που προσκόμισε στον εισαγγελέα ως απάντηση στις κατηγορίες της Πέμης Ζούνη.
Πηγή: stroumfaki
(?)
SHOWBIZ
Tags: showbiz